Έσπασε τα κοντέρ σε εξοικονόμηση καυσίμων στις ανεξάρτητες δοκιμές του DLG το κορυφαίο τρακτέρ Fendt 620 Vario

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Κορυφαίες αποδόσεις κατέγραψε στις ανεξάρτητες δοκιμές DLG PowerMix το Fendt 620 Vario, ήτοι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς 600 Vario. Το καινοτόμο τρακτέρ διέπρεψε από άποψη απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμων, αλλά και στους 14 κύκλους δοκιμών του κέντρου DLG.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2025

 

Ισχύς 205hp σε χαμηλές στροφές

Το Fendt 620 Vario διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα AGCO Power CORE50 ο οποίος προσφέρει μέγιστη ισχύ ως και 205 hp (149,9 kW) στα PTO και μέγιστη ροπή 885 Nm σε μόλις 1.200 στροφές ανά λεπτό, βάσει των μετρήσεων του κέντρου δοκιμών DLG. Μάλιστα, σύμφωνα με τις δοκιμές του DLG ο ελκυστήρας της Fendt πετυχαίνει τη χαμηλότερη κατανάλωση ντίζελ στην κατηγορία ισχύος από 165 ως 240 ίππους συγκριτικά με τα υπόλοιπα τρακτέρ που έχουν δοκιμαστεί μέχρι και σήμερα από το εν λόγω κέντρο, καταναλώνοντας 245 γραμμάρια ανά kWh (+29,3 g/kWh με AdBlue). Η επίδοση αυτή είναι κατά 11 γ/kWh χαμηλότερη από το το προηγούμενο ρεκόρ και πιο κάτω σε σχέση με τον μέσο όρο κατανάλωσης των τρακτέρ της εν λόγω κατηγορίας ισχύος που έχουν δοκιμαστεί ως τώρα.  Το Fendt 620 Vario είναι κατά μέσο όρο 10-15% πιο οικονομικό από τα υπόλοιπα τρακτέρ της κατηγορίας του σε μικτές εργασίες και σε τμηματική φόρτωση.

Όλα σε ένα

 Η επίδοση αυτή είναι μόλις κατά 3 γ/kWh από αυτή του μεγαλύτερου Fendt 728 Vario από την αντίστοιχη δοκιμή του DLG από το 2023. Σε ονομαστική ταχύτητα η κατανάλωση είναι μόλις 229 γ/kWh (+23,8 γ/kWh με AdBlue), γεγονός που επιβεβαιώνει την αποδοτική διάδραση μεταξύ του VarioDrive, του Fendt iD και του συνολικού concept των ελκυστήρων της σειράς Fend 600 Vario, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα να είναι αποδοτικά.

Οι κορυφαίες επιδόσεις του Fendt 620 Vario καταγράφονται κατά την οδήγηση στον δρόμο, όπου καταναλώνουν μόλις 309 γ/kWh (+34,9 γ/kWh με AdBlue). Οι επιδόσεις αυτές είναι κατά 40 γ/kWh καλύτερες από την προηγούμενη καλύτερη βαθμολογία που είχε σημειώσει ελκυστήρας της κατηγορίας, η οποία ανέρχεται σε 349 γ/kWh. Σε ταχύτητα 50 χλμ/ώρα το Fendt 620 Vario καταναλώνει 311 γ/kWh (+35,8 γ/kWh με AdBlue) και ως εκ τούτου είναι σημαντικά πιο οικονομικό από τον μέσο όρο των υπολοίπων τρακτέρ της κατηγορίας. Για να φτάσει τα 50 χλμ/ώρα κατά την μεταφορά στο δρόμο χρειάζεται μόλις 1.350 σ.α.λ.

Κατά τον Αντιπρόεδρο Μάρκετινγκ της Fendt, Roland Schmidt, «Το Fendt 620 Vario προσφέρει όλα όσα χρειάζονται οι αγρότες: μικρές διαστάσεις, υψηλή αποδοτικότητα, ευελιξία και χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου τόσο κατά τις εργασίες στο χωράφι όσο και κατά την οδήγηση στον δρόμο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όταν οι επιδοτήσεις πάνε στις λάθος τσέπες πώς να γίνουν πάγιες επενδύσεις;

Τα όσα αποκαλυπτικά βλέπουν το φως της δηµοσιότητας γύρω από το καθεστώς διαφθοράς που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και πολλά χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, φαίνεται πως βρίσκονται σε άµεση συνάρτηση µε τη δραµατική µείωση των παραγωγικών επενδύσεων και τη φάση παρακµής στην οποία έχει εισέλθει η αγροτική οικονοµία στην Ελλάδα.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Προτεινόμενα

Μεγαλύτερα δεμάτια, λιγότερο φιλμ και περισσότερη οικονομία

Οι περισσότερες εκµεταλλεύσεις διαθέτουν πλέον ένα µέσο χειρισµού βαρύτερων δεµάτων. Πράγµα που γεννά το ερώτηµα: εάν αυξήσετε τη διάµετρο της µπάλας, µπορείτε να εξοικονοµήσετε χρήµατα για περιτύλιξη; Οι δοκιμαστές του profi μαζί µε την Krone δίνουµε την απάντηση.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Μπάλες κορυφαίας ποιότητας δημιουργούν οι χορτοδετικές Fendt Rotana

Γρήγορη και ποιοτική εργασία παρέχουν τα μοντέλα της σειράς χορτοδετικών μεταβλητού θαλάμου Rotana της Fendt. H σειρά που αποτελείται από τέσσερα μοντέλα (Rotana 160V, 160 V Xtra, 180 V και 180 V Xtra) ξεχωρίζει για τις πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού και τον εξαιρετικό τους έλεγχο, επιτρέποντας στον χειριστή να συγκεντρωθεί στις εργασίες του.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.