Πλήρης αναβάθμιση του ευέλικτου στόλου δενδροκομικών τρακτέρ Keestrack από την Goldoni

Κοινοποίηση:

Έχοντας αναγεννηθεί εδώ και λίγα χρόνια υπό ολλανδική, πλέον, ιδιοκτησία η ιστορική Goldoni αναβάθµισε πλήρως τις σειρές τρακτέρ της που προορίζονται για επαγγελµατική και για κηπευτική χρήση. Από τα νέα τρακτέρ της Goldoni Keestrack ξεχωρίζει το πλήρως ηλεκτρικό τρακτέρ (φιναλίστ της κατηγορίας δενδροκοµικών τρακτέρ της χρονιάς στην διεθνή έκθεση EIMA). Το ευέλικτο µικρών διαστάσεων τρακτέρ µπορεί να χρησιµοποιηθεί τόσο για εργασίες στο χωράφι όσο και εντός πόλεων, σε κλειστούς χώρους και θερµοκήπια.

Ανάλογα µε την χρήση για την οποία προορίζεται ο χειριστής µπορεί να ρυθµίσει ο ίδιος την επιθυµητή ισχύ. Το B1e όπως και τα υπόλοιπα οχήµατα της σειράς B διαθέτει πέντε ηλεκτρικές γεννήτριες και συγκεκριµένα, µία για το κιβώτιο ταχυτήτων (35-50 kW), δύο για τα µπροστινά και πίσω pto (14kW+9,5kW-22kW+15kW), µια για τις βαλβίδες του ανυψωτικού και των πηνίων (15-18kW) και µια για την αντλία θερµότητας (4,5kWw).Η µέγιστη συνολική ισχύς του οχήµατος αγγίζει τα 80 kW αλλά χάρη στο σύστηµα διαχείρισης ισχύος όλες οι αγροτικές εργασίες µπορούν να πραγµατοποιηθούν ακόµα και στο 50% της ισχύος, χωρίς να διακυβεύεται η αποτελεσµατικότητα. Η βάση του τιµονιού είναι µόλις 1.728χιλ, το συνολικό πλάτος 1.322 χιλ και βάρος 2,3 τόνων. Το µέγιστο βάρος που µπορεί να σηκώσει ξεπερνάει του 4,3 τόνους και κατανέµεται ιδανικά 45% στο µπροστινό µέρος και 55% στο πίσω µέρος. Οι µικρές του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για εργασίες ανάµεσα σε σειρές σε αµπελώνες και οπωρώνες ή σε θερµοκήπια.

Το ηλεκτρικό τρακτέρ έχει λάβει ήδη έγκριση για παραγωγή στην Ευρώπη και θα παραχθεί στο εργοστάσιο της Goldoni Keestrack στην περιοχή Migliarina της Ιταλίας.

Μικρό αλλά ισχυρό το νέο Q110

Από τα νέα τρακτέρ ξεχωρίζει το Q110 Stage V µε τον 4-κίλυνδρο κινητήρα HDI της κορεάτικης Doosan, που παρέχει ισχύ έως και 102 άλογα και µέγιστη ροπή 390 Nm, καθιστώντας το ιδιαίτερα αποτελεσµατικό σε κάθε εργασία. H τοποθέτηση του κινητήρα Stage V µε φίλτρο κάτω από το καπό και του συστήµατος SCR, καθιστούν το όχηµα ένα από τα πιο µικρά εξειδικευµένα τρακτέρ µε ισχύ µεγαλύτερη των 100 ίππων στην αγορά. Τα υδραυλικά του αποτελούνται από δύο αντλίες που παρέχουν 38 λίτρα ανά λεπτό για το σύστηµα διεύθυνσης και 61 λίτρα ανά λεπτό για τις βαλβίδες (τοποθετηµένες 3 στο µπροστινό µέρος και 3 πίσω) και το αναψυκτικό. Το µέγιστο βάρος που µπορεί να σηκώσει φτάνει στα 2.800 κιλά στο πίσω µέρος, ενώ ένα προαιρετικό ανυψωτικό στο µπροστινό µέρος έχει δυνατότητες ανασήκωσης 1.200 κιλών.

Εξοικονόµηση καυσίµων για όλα τα µικρά τρακτέρ της Goldoni

Με κινητήρες της Doosan εξοπλίζονται και τα υπόλοιπα µικτά τρακτέρ της Goldoni. Πιο συγκεκριµένα τα C60, E60 και T60 θα εξοπλιστούν µε 3-κίλυνδρους κινητήρες της κορεατικής εταιρείας µε µέγιστη ροπή 190 Nm, ενώ το Q80 θα εξοπλιστεί µε 4-κίλυνδρο κινητήρα µε µέγιστη ροπή 310 Nm. Η ιδιαιτερότητα των κινητήρων των νέων οχηµάτων της Goldoni είναι ότι φτάνουν στην µέγιστη ροπή ακόµα και σε χαµηλές ταχύτητες του κινητήρα και είναι ειδικά σχεδιασµένοι, ώστε να καταναλώνουν όσο το δυνατόν µικρότερη ποσότητα καυσίµων. Παράλληλα, όλα τα µοντέλα της Goldoni θα εφοδιαστούν µε την λειτουργία Cruise RPM Memory.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ

Προτεινόμενα

Οι 25 Φιναλίστ του μεγάλου διαγωνισμού «Τρακτέρ της Χρονιάς» 2025

Με 21 τρακτέρ από 17 φίρµες ανακοινώθηκε η λίστα των φιναλίστ για τις τέσσερις ειδικές κατηγορίες του θεσµού «Τρακτέρ της Χρονιάς 2025», µε τους νικητές να γνωστοποιούνται τον ερχόµενο Νοέµβριο στην έκθεση EIMA στην Μπολόνια της Ιταλίας.

Με δυνατότητες ανύψωσης 8μ. συστήνεται ο φορτωτής Claas Scorpion 848

Με δυνατότητες ανύψωσης στα 8 μέτρα συστήνονται οι νέοι φορτωτές Claas Scorpion 848. Η τελευταία προσθήκη στη σειρά Scorpion μπορεί να σηκώσει φορτία βάρους ως και 4.800 κιλά και τοποθετείται μεταξύ των ήδη υπαρχόντων μοντέλων Scorpion 756 και 960.