Μηδενικοί ρύποι και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα για τα ολοκαίνουργια ηλεκτρικά Fendt

Κοινοποίηση:

Ιδανικό για λειτουργίες που δεν απαιτούν πολύ ενέργεια, σε κτηνοτροφικές μονάδες, αλλά και για κηπουρική είναι τα νέα ηλεκτρικά τρακτέρ Fendt e100 και Fendt e107 V Vario.

Το Fendt e100 Vario, διαθέτει ένα ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα που χρησιμοποιείται στο πλήρες εύρος των δυνατοτήτων του σε τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Συγκεκριμένα, η λειτουργία Eco επιτρέπει μια μέγιστη ισχύ 68 ίππων, η δυναμική λειτουργία φτάνει σε ισχύ τους 75 ίππους, ενώ στην λειτουργία Dynamic+ η ισχύ του οχήματος φτάνει μέχρι και τους 90 ίππους.

Η μέγιστη ροπή του κινητήρα στα 347 Nm επιτρέπει την βέλτιστη ώθηση του οχήματος και μια δυναμική αίσθηση οδήγησης, ενώ η μπαταρία 100 kWh, δίνει στο όχημα περίπου 4-7 ώρες οδήγησης όταν χρησιμοποιείται για εργασίες χαμηλών απαιτήσεων, όπως η μηχανική διαχείριση των αγριόχορτων.

Για εργασίες βαρέως τύπου, όπως όταν μεταφέρει εξοπλισμό, όμως, η ώρα λειτουργίας είναι μειωμένη.

Στο Fendt e100 Vario μπορεί, επίσης, να ενσωματωθεί και ο μπροστινός εκφορτωτής Fendt Cargo 3X65, με την καμπίνα να είναι ειδικά σχεδιασμένη, ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα από την χρήση του. Η γυάλινη οροφή του Fendt e100 Vario διασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ορατότητα σε γωνίες έως και 100 μοίρες διευκολύνοντας την υλοποίηση εργασιών εμπρόσθιας ανύψωσης.

Για την ευκολότερη χρήση του μπροστινού εκφορτωτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί προαιρετικά το χειριστήριο 3L, με ενσωματωμένη λειτουργία για αλλαγή κατεύθυνσης του οχήματος, καθιστώντας άσκοπη την χειροκίνητη παρέμβαση.

Απρόσκοπτη λειτουργία με μηδενικούς ρύπους

Η μπαταρία του Fendt e100 Vario μπορεί να φορτιστεί αξιοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, επιτρέποντας στο όχημα να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, γεγονός που μεταφράζεται σε μικρότερα κόστη συντήρησης, αφού καθίστανται περιττές τεχνολογίες για την διαχείριση των καυσαερίων, τα φίλτρα του κινητήρα και το ντίζελ.

Σε συνδυασμό με τις μικρές του διαστάσεις, οι μηδενικοί ρύποι διοξειδίου του άνθρακα, επιτρέπουν την είσοδο του μηχανήματος σε στάβλους, και θερμοκήπια, αφού δεν συντρέχει κίνδυνος για τους ανθρώπους και τα ζώα από τα αέρια του οχήματος.  Παράλληλα, τα εν λόγω χαρακτηριστικά του οχήματος επιτρέπουν την χρήση του και εντός πόλεως για συντήρηση του γκαζόν ή τον χειμώνα για να ρίξει αλάτι στους δρόμους.

Το ηλεκτρικό τρακτέρ φτάνει σε ταχύτητες έως και 40 χλμ/ώρα επιτρέποντας την χρήση του για μικρές αποστάσεις σε χωράφια και πόλεις.

Εύκολο και γρήγορο φόρτισμα δίχως επιπλέον επενδύσεις

Προκειμένου να ανταποκρίνεται με τις προϋποθέσεις ηλεκτρικών οχημάτων, το Fendt e100 Vario είναι εφοδιασμένο με τον αντάπτορα CCS2, που είναι συμβατός με δημόσιους σταθμούς στάθμευσης. Η φόρτιση μέσω του αντάπτορα μπορεί να φτάσει στα 22 kW, επιτρέποντας την πλήρη φόρτιση του οχήματος σε περίπου 5 ώρες.

Προαιρετικό σετ φόρτισης της Fendt

Η Fendt προσφέρει μαζί με το όχημα ένα σετ καλωδίων γρήγορης φόρτισης 22 kW και μια βάση τοίχου.

Σε όποιον θέλει να αγοράσει το όχημα η Fendt δίνει την δυνατότητα να προμηθευτούν και ένα σταθμό γρήγορης φόρτισης.

Αποτελεσματικότερη κατανάλωση ενέργειας

Ο ηλεκτρικός κινητήρας επιτρέπει λιγότερες απώλειες ενέργειας, όπως αυτές που σχετίζονται με την απώλεια θερμότητας, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Συνεργασία με Trelleborg για ειδικά σχεδιασμένα λάστιχα

Όσον αφορά το επίσης ηλεκτρικό μοντέλο Fendt e107 V Vario, τα εμπρόσθια ελαστικά είναι τυπικών διαστάσεων 340/70R24, ενώ τα πίσω ελαστικά έχουν διαστάσεις 480/70R30. Για όλα τα οχήματα της σειράς η Fendt και η Trelleborg έχουν δώσει τα χέρια για τον σχεδιασμό των ελαστικών TM1 Eco Power, δίνοντας έμφαση, κυρίως, στην σχέση απόδοσης και ενεργειακής αποτελεσματικότητας, με το 65% των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν να προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά.

Τα ελαστικά διαθέτουν σχετικά μικρή αντίσταση κύλισης, σώζοντας ενέργεια και επεκτείνοντας την ζωή της μπαταρίας. Τα ελαστικά επιτρέπουν ακόμα την βέλτιστη ώθηση, την σταθερότητα και την άνεση μετακίνησης σε διάφορες επιφάνειες. Οι παραγγελίες για το Fendt e107 V Vario ξεκίνησαν το φθινόπωρο και θα έρθουν σε φάση παραγωγής στο εργοστάσιο Maktoberdof της Fendt κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το plug-in hybrid pickup Nissan Frontier Pro

Έτοιμο να βγει στην αγορά παρουσιάζεται το plug-in hybrid pick-up της Nissan. Το όχημα που μπαίνει στην πρίζα είναι το πρώτο που παράγει και κατασκευάζει η Nissan στην Κίνα το οποίο προορίζεται να εξαχθεί σε παγκόσμιες αγορές. 

Οι αξιόπιστες σπαρτικές Unia Poznaniak κερδίζουν τους Έλληνες αγρότες

Η σπορά αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό βήµα για µια επιτυχηµένη καλλιέργεια. Σε αυτό το κρίσιµο στάδιο, η ακρίβεια, η αξιοπιστία και η ευελιξία του εξοπλισµού παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι σπαρτικές µηχανές Unia Poznaniak έχουν κερδίσει την εµπιστοσύνη των αγροτών χάρη στον σύγχρονο σχεδιασµό τους, την απλή λειτουργία και τη στιβαρή κατασκευή τους, αποτελώντας µια από τις πιο δηµοφιλείς επιλογές στην κατηγορία τους.

Η νέα σειρά των διαχρονικών τρακτέρ Lamborghini Strike έρχεται με απαράμιλλη φινέτσα

Η σειρά Lamborghini Strike aποτελείται από 5 μοντέλα, με ιπποδυνάμεις 95 έως 126 HP, δια- θέσιμη σε δύο εκδόσεις (με μηχανική και ηλε- κτροϋδραυλική ρεβέρσα – PowerShuttle), με διαφορετικά επίπεδα κιβωτίων ταχυτήτων και ποικιλία προαιρετικού εξοπλισμού. Είναι μία ευέλικτη, άνετη και αξιόπιστη σειρά και με δυνατότητα διαμόρφωσης σύμφωνα με τις ανάγκες.

Προτεινόμενα

Eτοιμάζεται για επιστροφή το Nissan Navara, το Νοέμβριο τα αποκαλυπτήρια

Προ των πυλών είναι η επιστροφή του δημοφιλούς pickup Nissan Navara με την κορυφαία κατασκευαστεί να ανακοινώνει πως θα παρουσιάσει μια νέα γενιά του οχήματος στην Ωκεανία στις 19 Νοεμβρίου, χωρίς ακόμα να είναι γνωστό αν και πότε θα διατεθεί στην Ευρώπη.

Η νέα σειρά των διαχρονικών τρακτέρ Lamborghini Strike έρχεται με απαράμιλλη φινέτσα

Η σειρά Lamborghini Strike aποτελείται από 5 μοντέλα, με ιπποδυνάμεις 95 έως 126 HP, δια- θέσιμη σε δύο εκδόσεις (με μηχανική και ηλε- κτροϋδραυλική ρεβέρσα – PowerShuttle), με διαφορετικά επίπεδα κιβωτίων ταχυτήτων και ποικιλία προαιρετικού εξοπλισμού. Είναι μία ευέλικτη, άνετη και αξιόπιστη σειρά και με δυνατότητα διαμόρφωσης σύμφωνα με τις ανάγκες.

Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Μεγάλες αποδόσεις σε premium πακέτο φέρνουν τα Fendt 620 Vario

Σε παλαιότερο τεύχος του profi είχαµε την ευκαιρία δούµε τις πρώτες αναγνωριστικές εντυπώσεις οδήγησης µε την τότε νεοσύστατη σειρά της Fendt 600 Vario.Αυτό που µας είχε κάνει εντύπωση τότε ήταν το µεταξόνιο µήκους 2,72 µέτρων, ακριβώς ίδιων διαστάσεων δηλαδή µε αυτά των µεγαλύτερων µοντέλων 818 και 820 Vario. Ωστόσο, σ’ αντίθεση µε αυτά, τα τέσσερα µοντέλα της σειράς 600 Vario κάτω από το καπό δεν κρύβουν έναν 6-κύλινδρο κινητήρα, αλλά τον 4-κύλινδρο AgcoPower Core 50 5 λίτρων. Στο κορυφαίο µοντέλο της σειράς που είναι και αυτό που εξετάζουµε εδώ, το 620, ο κινητήρας αυτός παρέχει ονοµαστική ισχύ 154 kW/209