Μηδενικοί ρύποι και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα για τα ολοκαίνουργια ηλεκτρικά Fendt

Κοινοποίηση:

Ιδανικό για λειτουργίες που δεν απαιτούν πολύ ενέργεια, σε κτηνοτροφικές μονάδες, αλλά και για κηπουρική είναι τα νέα ηλεκτρικά τρακτέρ Fendt e100 και Fendt e107 V Vario.

Το Fendt e100 Vario, διαθέτει ένα ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα που χρησιμοποιείται στο πλήρες εύρος των δυνατοτήτων του σε τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Συγκεκριμένα, η λειτουργία Eco επιτρέπει μια μέγιστη ισχύ 68 ίππων, η δυναμική λειτουργία φτάνει σε ισχύ τους 75 ίππους, ενώ στην λειτουργία Dynamic+ η ισχύ του οχήματος φτάνει μέχρι και τους 90 ίππους.

Η μέγιστη ροπή του κινητήρα στα 347 Nm επιτρέπει την βέλτιστη ώθηση του οχήματος και μια δυναμική αίσθηση οδήγησης, ενώ η μπαταρία 100 kWh, δίνει στο όχημα περίπου 4-7 ώρες οδήγησης όταν χρησιμοποιείται για εργασίες χαμηλών απαιτήσεων, όπως η μηχανική διαχείριση των αγριόχορτων.

Για εργασίες βαρέως τύπου, όπως όταν μεταφέρει εξοπλισμό, όμως, η ώρα λειτουργίας είναι μειωμένη.

Στο Fendt e100 Vario μπορεί, επίσης, να ενσωματωθεί και ο μπροστινός εκφορτωτής Fendt Cargo 3X65, με την καμπίνα να είναι ειδικά σχεδιασμένη, ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα από την χρήση του. Η γυάλινη οροφή του Fendt e100 Vario διασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ορατότητα σε γωνίες έως και 100 μοίρες διευκολύνοντας την υλοποίηση εργασιών εμπρόσθιας ανύψωσης.

Για την ευκολότερη χρήση του μπροστινού εκφορτωτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί προαιρετικά το χειριστήριο 3L, με ενσωματωμένη λειτουργία για αλλαγή κατεύθυνσης του οχήματος, καθιστώντας άσκοπη την χειροκίνητη παρέμβαση.

Απρόσκοπτη λειτουργία με μηδενικούς ρύπους

Η μπαταρία του Fendt e100 Vario μπορεί να φορτιστεί αξιοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, επιτρέποντας στο όχημα να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, γεγονός που μεταφράζεται σε μικρότερα κόστη συντήρησης, αφού καθίστανται περιττές τεχνολογίες για την διαχείριση των καυσαερίων, τα φίλτρα του κινητήρα και το ντίζελ.

Σε συνδυασμό με τις μικρές του διαστάσεις, οι μηδενικοί ρύποι διοξειδίου του άνθρακα, επιτρέπουν την είσοδο του μηχανήματος σε στάβλους, και θερμοκήπια, αφού δεν συντρέχει κίνδυνος για τους ανθρώπους και τα ζώα από τα αέρια του οχήματος.  Παράλληλα, τα εν λόγω χαρακτηριστικά του οχήματος επιτρέπουν την χρήση του και εντός πόλεως για συντήρηση του γκαζόν ή τον χειμώνα για να ρίξει αλάτι στους δρόμους.

Το ηλεκτρικό τρακτέρ φτάνει σε ταχύτητες έως και 40 χλμ/ώρα επιτρέποντας την χρήση του για μικρές αποστάσεις σε χωράφια και πόλεις.

Εύκολο και γρήγορο φόρτισμα δίχως επιπλέον επενδύσεις

Προκειμένου να ανταποκρίνεται με τις προϋποθέσεις ηλεκτρικών οχημάτων, το Fendt e100 Vario είναι εφοδιασμένο με τον αντάπτορα CCS2, που είναι συμβατός με δημόσιους σταθμούς στάθμευσης. Η φόρτιση μέσω του αντάπτορα μπορεί να φτάσει στα 22 kW, επιτρέποντας την πλήρη φόρτιση του οχήματος σε περίπου 5 ώρες.

Προαιρετικό σετ φόρτισης της Fendt

Η Fendt προσφέρει μαζί με το όχημα ένα σετ καλωδίων γρήγορης φόρτισης 22 kW και μια βάση τοίχου.

Σε όποιον θέλει να αγοράσει το όχημα η Fendt δίνει την δυνατότητα να προμηθευτούν και ένα σταθμό γρήγορης φόρτισης.

Αποτελεσματικότερη κατανάλωση ενέργειας

Ο ηλεκτρικός κινητήρας επιτρέπει λιγότερες απώλειες ενέργειας, όπως αυτές που σχετίζονται με την απώλεια θερμότητας, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Συνεργασία με Trelleborg για ειδικά σχεδιασμένα λάστιχα

Όσον αφορά το επίσης ηλεκτρικό μοντέλο Fendt e107 V Vario, τα εμπρόσθια ελαστικά είναι τυπικών διαστάσεων 340/70R24, ενώ τα πίσω ελαστικά έχουν διαστάσεις 480/70R30. Για όλα τα οχήματα της σειράς η Fendt και η Trelleborg έχουν δώσει τα χέρια για τον σχεδιασμό των ελαστικών TM1 Eco Power, δίνοντας έμφαση, κυρίως, στην σχέση απόδοσης και ενεργειακής αποτελεσματικότητας, με το 65% των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν να προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά.

Τα ελαστικά διαθέτουν σχετικά μικρή αντίσταση κύλισης, σώζοντας ενέργεια και επεκτείνοντας την ζωή της μπαταρίας. Τα ελαστικά επιτρέπουν ακόμα την βέλτιστη ώθηση, την σταθερότητα και την άνεση μετακίνησης σε διάφορες επιφάνειες. Οι παραγγελίες για το Fendt e107 V Vario ξεκίνησαν το φθινόπωρο και θα έρθουν σε φάση παραγωγής στο εργοστάσιο Maktoberdof της Fendt κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η αγορά ζητά 60% οριζόντια επιδότηση για τρακτέρ στα επόμενα Σχέδια Βελτίωσης

Σε ένα πρόγραµµα µακριά από τις παθογένειες των περασµένων προκηρύξεων και αυξηµένης επιδότησης για τρακτέρ-παρελκόµενα προσβλέπουν ενόψει των Σχεδίων Βελτίωσης 2026 οι παραγωγοί και η αγορά µηχανηµάτων.

Πλήρης ανανέωση για τα άροτρα Lemken Juwel 8-5 MVU µε Flexpack

Η Lemken είχε ενσωµατώσει πρέσα βαρέως τύπου για τα άροτρα Juwel και Titan από το 2012. Το µόνο ελάττωµα ήταν ότι µπορούσαν να χρησιµοποιηθούν µόνο µε την προστατευµένη από κοχλία διάτµησης εκδοχή, λόγω του τρόπου µε τον οποίο συνδεόταν µε το άροτρο. Ωστόσο, αυτό αλλάζει µε την τελευταία έκδοση που έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει µε το υδραυλικό σύστηµα αυτόµατης επανεκκίνησης Optistone.

Προτεινόμενα

Η σβάρνα ζιζανίων Lemken Thulit με δόντια μήκους 575 mm έφτασε στην Ελλάδα

Τη σβάρνα ζιζανίων Lemken Thulit έφερε στην Ελλάδα η εταιρεία Στασινός Α.Ε. Πρόκειται για ένα µηχάνηµα που συµπληρώνει βέλτιστα την καινοτόµο τεχνολογία σκαλιστηριού Lemken και καθιστά τη διαχείριση ζιζανίων παράγοντα επιτυχίας για την αροτραία καλλιέργειά σας.

Ο καλλιεργητής Amazone Cobra-2TX υπόσχεται σβέλτη εργασία σε ρηχές ρυθμίσεις

Οι καλλιεργητές µε ρηχή ρύθµιση γίνονται ολοένα και πιο δηµοφιλείς µεταξύ των αγροτών, καθώς καταστρέφουν και ενσωµατώνουν τα ζιζάνια χωρίς την αναµόχλευση µεγάλης ποσότητας εδάφους. Το µοντέλο Cobra είναι η λύση της Amazone, µε το profi να δοκιµάζει την έκδοση 6µ.

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Τα κορυφαία κιβώτια CVT της αγοράς για αποδοτική εργασία το 2025

Τα κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της ώθησης ενός τρακτέρ, προσφέροντας την πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Από τη Fendt μέχρι και τον όμιλο Same Deutz-Fahr υπάρχουν μερικές λύσεις που ξεχωρίζουν στην αγορά, διευκολύνοντας τις εργασίες των αγροτών.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.