Νέα όψη και αυξημένες δυνατότητες για τα τρακτέρ T5 της New Holland

Κοινοποίηση:

Με νέα εικόνα και αναβαθμισμένες ικανότητες θα κυκλοφορούν εφεξής τα τρακτέρ της σειράς Τ5 Dual Command της New Holland, με το λανσάρισμα των βελτιωμένων εκδόσεων των νέων οχημάτων που μοιράζονται τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα με ισχύ από 80-117hp να πραγματοποιείται στην έκθεση Sommet de l’ Elevage fair 2024 στην Γαλλία από την 1η έως και την τέσσερις Οκτωβρίου 2024.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν μια μεγαλύτερη γκάμα πίσω ελαστικών και μια επιλογή εμπρόσθιων αξόνων, μια τυπική μονάδα για πιο ελαφριές δουλειές και περιορισμένες εφαρμογές, και έναν άξονα για τρακτέρ που πρόκειται να αξιοποιηθούν συχνά για εργασίες εκφόρτωσης και εντατικές εργασίες στο χωράφι.

Βελτιωμένες ικανότητες οδήγησης

Επιπρόσθετα, θα παρέχεται μια επιλογή εμπρόσθιου άξονα SuperSteer, που αποτελεί καινοτομία της New Holland και δίνει την δυνατότητα οδήγησης σε γωνία 76ο, αυξάνοντας περαιτέρω την ευελιξία του οχήματος και την παραγωγικότητα σε μικρά χωράφια και αγροκτήματα.

Αν εγκατασταθεί ο τυπικός εμπρόσθιος άξονας, τα τρακτέρ επωφελούνται από μια αύξηση της τάξεως του 20% στην ικανότητα πλοήγησης όταν μεταφέρουν φορτίο, επιτρέποντας γρηγορότερες στροφές, ενώ ένας πιο δυναμικός άξονας HD αυξάνει το επιτρεπόμενο μικτό βάρος του οχήματος στους 7 τόνους.

Παράλληλα, τα πίσω ελαστικά που έχουν τοποθετηθεί στο όχημα είναι 96,5εκ., τότε τα τρακτέρ θα απέχουν 480χιλ. από το έδαφος διατηρώντας ένα χαμηλό συνολικό ύψος κάτω από τα 2,67μ., μειώνοντας τις ζημιές στην σοδειά και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε κτίρια.

Τα νέα μηχανήματα θα αποκτήσουν επίσης μια αυξημένη δυνατότητα ανύψωσης του πισω μέρους κατά 7% στους 4,7 τόνους, ενώ μια νέα υδραυλική αντλία 82 λίτρων/λεπτό παρέχει 30% μεγαλύτερη υδραυλική ροή.

T5 με DualCommand

Το κιβώιο ταχυτήτων στα νέα μοντέλα είναι το ήδη υπάρχον Dual Command 24F/24R, με τέσσερις ταχύτητες, τρία εύρη, έναν μηχανισμό αλλαγής δύο ταχυτήτων, και ηκλετρονικό σύστημα εναλλαγής ταχυτήτων.

Για την διευκόλυνση των στροφών της κεφαλής, τα αναβαθμισμένα τρακτέρ της New Holland διαθέτουν ένα νέο αυτόματο κλείδωμα διαφορικού και μια δυνατότητα αυτόματης εμπλοκής 4Χ4, ενώ ένας νέος ήσυχος, εύκολος στην εμπλοκή μπροστινός δίσκος PTO, χωρίς ανάγκη συντήρησης προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία.

Εξωτερικά τα ανανεωμένα τρακτέρ T5 έχουν φρεσκαριστεί με νέες μπροστινές και πλάγιες γρίλιες και νέα διακριτικά παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε άλλα πρόσφατα αναβαθμισμένα οχήματα της New Holland.

Μια νέα εξάτμιση σχήματος U εξασφαλίζει την καλύτερη μπροστινή ορατότητα, ενώ τα βελτιωμένα φώτα με ένα προαιρετικό πακέτο λαμπών LED βελτιώνουν την ορατότητα και την ασφάλεια στο χωράφι και στον δρόμο.

Για όποιον το επιθυμεί στα νέα τρακτέρ μπορούν να εγκατασταθούν συστήματα τηλεματικής και ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ακριβούς καλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένου της αυτόματης πλοήγησης, του τερματικού με οθόνη αφής IntelliView 12 και του συστήματος σύνδεσης ISOBUS Class 2.

Τα πρώτα οχήματα της νέας σειράς T5 Dual Command θα παραδοθούν στους διακινητές των οχημάτων της New Holland στα τέλη του 2024.

Πληροφορίες από Agriland

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όταν οι επιδοτήσεις πάνε στις λάθος τσέπες πώς να γίνουν πάγιες επενδύσεις;

Τα όσα αποκαλυπτικά βλέπουν το φως της δηµοσιότητας γύρω από το καθεστώς διαφθοράς που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και πολλά χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, φαίνεται πως βρίσκονται σε άµεση συνάρτηση µε τη δραµατική µείωση των παραγωγικών επενδύσεων και τη φάση παρακµής στην οποία έχει εισέλθει η αγροτική οικονοµία στην Ελλάδα.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Προτεινόμενα

Claas Rovio 4: Οι συλλεκτικές τελευταίας γενιάς με σημαντικά υψηλότερες επιδόσεις

Η Claas με τους αραβοσιτοσυλλέκτες της σειράς Rovio 4 εισάγει ένα νέο σχεδιασμό και περαιτέρω τεχνικές βελτιώσεις, προσφέροντας τώρα ακόμη μεγαλύτερη παραγωγικότητα, χαμηλότερες απώλειες και βελτιωμένη ποιότητα τεμαχισμού στη συγκομιδή αραβοσίτου.

Καλλιέργεια βάθους ως 5εκ. μόλις σε 450 σαλ πετυχαίνει η φρέζα Sicma RK 520 Bio

Η φρέζα κάνει ένα µικρό comeback προς τις εξαιρετικά ρηχές εφαρµογές κατεργασίας. Ο Ιταλός κατασκευαστής Sicma διαθέτει την Bio Tiller για αυτή την επιφανειακή κατεργασία και ρίξαµε µια µατιά στο µοντέλο πλάτους 5,20 µέτρων την περασµένη σεζόν για να δούµε τι µπορεί να προσφέρει.

Δύο χρόνια εγγύηση για σταφυλλοσυλεκτικές Braud και τρακτέρ TE Straddle της New Holland

Η πλήρης σειρά των σταφυλοσυλλεκτικών και ελαιοσυλλεκτικών µηχανών New Holland Braud, καθώς και τα τρακτέρ Straddle, προσφέρονται πλέον µε στάνταρ διετή εργοστασιακή εγγύηση. Αυτό υπογραµµίζει τη δέσµευση της New Holland για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η οποία διασφαλίζεται µέσω του Κέντρου Αριστείας της µάρκας στο Coëx της Γαλλίας. Παράλληλα, παρέχει στους καλλιεργητές υψηλή αξιοπιστία και χαµηλό κόστος λειτουργίας.

Η New Holland προχωρά σε ουσιαστικές αλλαγές των θεριζοαλωνιστικών της

Σε σημαντικές αναβαθμίσεις της γκάμας θεριζοαλωνιστικών της για το 2026 στην Ευρώπη προχωρά η New Holland. Τα νέα μηχανήματα διαθέτουν σειρά νέων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών που απλοποιούν και επιταχύνουν τις εργασίες στο χωράφι, χωρίς να διακυβεύεται η ποιότητα τους.

Μόνο ανοδικά μπορεί να κινηθεί η ευρωπαϊκή αγορά αγροτικών μηχανημάτων τονίζει η New Holland

Με τις πωλήσεις τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών να έχουν µειωθεί κατά 1/3 στην Ευρώπη το 2024, και τις παγκόσµιες αγορές κάτω κατά 15-20% (τρακτέρ) και 20-25% (θεριζοαλωνιστικές), ο οικονοµικός αντίκτυπος είναι αισθητός. Παρότι ο πρόεδρος της New Holland Agriculture, Carlo Lambro πιστεύει ότι η ευρωπαϊκή αγορά είχε φτάσει στον πάτο και µπορεί πλέον να κινηθεί µόνο προς τα πάνω. Η εταιρεία ψάχνει τρόπους να µεγιστοποιήσει τα επενδυτικά της κέρδη.