Νέα όψη και αυξημένες δυνατότητες για τα τρακτέρ T5 της New Holland

Κοινοποίηση:

Με νέα εικόνα και αναβαθμισμένες ικανότητες θα κυκλοφορούν εφεξής τα τρακτέρ της σειράς Τ5 Dual Command της New Holland, με το λανσάρισμα των βελτιωμένων εκδόσεων των νέων οχημάτων που μοιράζονται τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα με ισχύ από 80-117hp να πραγματοποιείται στην έκθεση Sommet de l’ Elevage fair 2024 στην Γαλλία από την 1η έως και την τέσσερις Οκτωβρίου 2024.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν μια μεγαλύτερη γκάμα πίσω ελαστικών και μια επιλογή εμπρόσθιων αξόνων, μια τυπική μονάδα για πιο ελαφριές δουλειές και περιορισμένες εφαρμογές, και έναν άξονα για τρακτέρ που πρόκειται να αξιοποιηθούν συχνά για εργασίες εκφόρτωσης και εντατικές εργασίες στο χωράφι.

Βελτιωμένες ικανότητες οδήγησης

Επιπρόσθετα, θα παρέχεται μια επιλογή εμπρόσθιου άξονα SuperSteer, που αποτελεί καινοτομία της New Holland και δίνει την δυνατότητα οδήγησης σε γωνία 76ο, αυξάνοντας περαιτέρω την ευελιξία του οχήματος και την παραγωγικότητα σε μικρά χωράφια και αγροκτήματα.

Αν εγκατασταθεί ο τυπικός εμπρόσθιος άξονας, τα τρακτέρ επωφελούνται από μια αύξηση της τάξεως του 20% στην ικανότητα πλοήγησης όταν μεταφέρουν φορτίο, επιτρέποντας γρηγορότερες στροφές, ενώ ένας πιο δυναμικός άξονας HD αυξάνει το επιτρεπόμενο μικτό βάρος του οχήματος στους 7 τόνους.

Παράλληλα, τα πίσω ελαστικά που έχουν τοποθετηθεί στο όχημα είναι 96,5εκ., τότε τα τρακτέρ θα απέχουν 480χιλ. από το έδαφος διατηρώντας ένα χαμηλό συνολικό ύψος κάτω από τα 2,67μ., μειώνοντας τις ζημιές στην σοδειά και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε κτίρια.

Τα νέα μηχανήματα θα αποκτήσουν επίσης μια αυξημένη δυνατότητα ανύψωσης του πισω μέρους κατά 7% στους 4,7 τόνους, ενώ μια νέα υδραυλική αντλία 82 λίτρων/λεπτό παρέχει 30% μεγαλύτερη υδραυλική ροή.

T5 με DualCommand

Το κιβώιο ταχυτήτων στα νέα μοντέλα είναι το ήδη υπάρχον Dual Command 24F/24R, με τέσσερις ταχύτητες, τρία εύρη, έναν μηχανισμό αλλαγής δύο ταχυτήτων, και ηκλετρονικό σύστημα εναλλαγής ταχυτήτων.

Για την διευκόλυνση των στροφών της κεφαλής, τα αναβαθμισμένα τρακτέρ της New Holland διαθέτουν ένα νέο αυτόματο κλείδωμα διαφορικού και μια δυνατότητα αυτόματης εμπλοκής 4Χ4, ενώ ένας νέος ήσυχος, εύκολος στην εμπλοκή μπροστινός δίσκος PTO, χωρίς ανάγκη συντήρησης προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία.

Εξωτερικά τα ανανεωμένα τρακτέρ T5 έχουν φρεσκαριστεί με νέες μπροστινές και πλάγιες γρίλιες και νέα διακριτικά παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε άλλα πρόσφατα αναβαθμισμένα οχήματα της New Holland.

Μια νέα εξάτμιση σχήματος U εξασφαλίζει την καλύτερη μπροστινή ορατότητα, ενώ τα βελτιωμένα φώτα με ένα προαιρετικό πακέτο λαμπών LED βελτιώνουν την ορατότητα και την ασφάλεια στο χωράφι και στον δρόμο.

Για όποιον το επιθυμεί στα νέα τρακτέρ μπορούν να εγκατασταθούν συστήματα τηλεματικής και ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ακριβούς καλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένου της αυτόματης πλοήγησης, του τερματικού με οθόνη αφής IntelliView 12 και του συστήματος σύνδεσης ISOBUS Class 2.

Τα πρώτα οχήματα της νέας σειράς T5 Dual Command θα παραδοθούν στους διακινητές των οχημάτων της New Holland στα τέλη του 2024.

Πληροφορίες από Agriland

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Σύγκριση επτά συστηµάτων ISObus με απαιτητική δοκιμή πάνω σε τρακτέρ 300 ίππων

Στο πλαίσιο της δοκιµής σύγκρισης επτά τρακτέρ 300 ίππων (βλέπε τεύχος Φεβρουαρίου) εξετάσαµε επίσης προσεκτικά τα συστήµατα ISObus που εξοπλίζονται. Εδώ αναλύουµε πόσο οµαλά συνδέονται τα διάφορα µοντέλα τρακτέρ µε το µηχάνηµα και πώς προγραµµατίζονται τα κουµπιά.

Όλα τα νέα τρακτέρ της Landini στην EIMA 2024 γιορτάζοντας 140 χρόνια ιστορίας

Το 2024 έχει μια ιδιαίτερη συμβολικότητα για την εταιρεία με έδρα το Fabbrico, αφού το σημαντικό ορόσημο 140 χρόνων ιστορία συμπίπτει και με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου στην Campagnola Emilia, το οποίο παράγει από τις αρχές του έτους τα κιβώτια ταχυτήτων της Argo Tractors, τα οποία προηγουμένως βρίσκονταν σε άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής της ιταλικής φίρμας.