X7.6 VT-Drive: Νέα έκδοση με μακρύ μεταξόνιο για το ισχυρό τρακτέρ της McCormick

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Το τελευταίο μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο εστιάζει στην άνεση με πιο ευρύχωρη καμπίνα, κεντρικό σύστημα λίπανσης και αυτόματο έλεγχο της πίεσης των ελαστικών. Σύντομα μάλιστα θα το δούμε ως υποψήφιο στο θεσμό TOTY 2025 (Tractor of The Year 2025).

Η νέα σειρά X7.6 VT-Drive, με τον εξακύλινδρο κινητήρα και το μακρύ μεταξόνιο, είναι ένα σημαντικό προϊόν για την McCormick, που απευθύνεται στις πιο σύγχρονες και απαιτητικές επαγγελματικές γεωργικές εκμεταλλεύσεις και εργολάβους. Είναι εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες λύσεις που προσφέρει ο όμιλος Argo Tractors με τη τελευταία έκδοση να φέρει πιο επιθετική σχεδίαση και τη νέα καμπίνα Clever Cab. Κορυφαίο μοντέλο,το McCormick X7.624 VT-Drive, που επιλέχθηκε ως ένας από τους φιναλίστ για το Τρακτέρ της Χρονιάς 2025.

Πρόκειται για μια σειρά τρακτέρ σχεδιασμένη για βαριές και συνεχείς εργασίες και για το λόγο αυτό είναι κατασκευασμένη γύρω από ένα στιβαρό πλαίσιο, που περιλαμβάνει τον κινητήρα FPT Nef 6,7 λίτρων. Υπάρχουν τρία μοντέλα, βαθμονομημένα με μέγιστη ισχύ 200, 215 και 230 ίππων, ωστόσο αυτή γίνεται διαχειρίσιμη από το Engine Power Management, μια ενίσχυση που ενεργοποιείται κατά τη χρήση του PTO ή κατά τη μεταφορά. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του X7 είναι ο ανεξάρτητος μπροστινός άξονας, ο οποίος εγγυάται μεγάλη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες εργασίας και μεταφοράς, βελτιώνοντας την πρόσφυση, την ευελιξία και την άνεση.

Οι άξονες, ο μπροστινός άξονας με μπλοκέ διαφορικό και ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση και ο πίσω άξονας με φρένα πολλαπλών δίσκων είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους χάρη στην αυτόματη ενεργοποίηση της διπλής πρόσφυσης κατά το φρενάρισμα.

Επιπλέον, ο σερβομηχανισμός πέδησης αναπροσαρμόζει τη δράση πέδησης στην προσπάθεια που ασκείται στα πεντάλ, ώστε να διασφαλίζεται ακριβής οδήγηση. Το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive λειτουργεί σε 4 περιοχές ταχυτήτων (0,5-3 χλμ./ώρα, 0,5-12 χλμ./ώρα, 0,5-21 χλμ./ώρα και 0,5-40 ή 50 χλμ./ώρα σε 4 τρόπους λειτουργίας.

Στην αυτόματη λειτουργία, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν τις στροφές του κινητήρα και τη σχέση μετάδοσης, τηρώντας την απόδοση που έχει ρυθμιστεί με το ποτενσιόμετρο, επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα. Στη χειροκίνητη λειτουργία, ο χειριστής ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα με το χειροκίνητο γκάζι, ενώ τα ηλεκτρονικά ελέγχουν ανάλογα τη σχέση μετάδοσης, επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα.

Στη λειτουργία PTO, το κιβώτιο ταχυτήτων διατηρεί τις ρυθμισμένες στροφές και ταχύτητες, δίνοντας προτεραιότητα στις στροφές του PTO, ενώ στη λειτουργία Cruise διατηρεί σταθερή την ταχύτητα που έχει επιλέξει ο χειριστής, καθώς οι στροφές του κινητήρα μεταβάλλονται. Η λειτουργία Smart Power Zero, ένα σύστημα παρόμοιο με το Hill Holder στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, γίνεται βασικό στοιχείο στη νέα έκδοση του X7, έτσι ώστε σε οποιαδήποτε κατάσταση κλίσης, το τρακτέρ να παραμένει ακίνητο μέχρι να ενεργοποιηθεί το πεντάλ του γκαζιού ή το joystick EasyPilot.

Το υδραυλικό σύστημα είναι κλειστού κέντρου με μια αντλία μεταβλητού κυβισμού 123 ή 160 λ./λ. και ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9.300 κιλά και είναι εξοπλισμένος με αισθητήρες βύθισης στους κάτω συνδέσμους. Αλλά η πιο σημαντική εξέλιξη σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση είναι η καμπίνα Clever Cab 4 θέσεων, με 14% μεγαλύτερη επιφάνεια υαλοπινάκων και επανασχεδιασμένη οροφή με 12 επανατοποθετημένα φώτα εργασίας για πλήρη ορατότητα 360 μοιρών. Ο εσωτερικός χώρος είναι επίσης αυξημένος, με 8 εκατοστά μεγαλύτερο ύψος και 12 εκατοστά μεγαλύτερη διαδρομή των καθισμάτων προς τα πίσω.

Με έγκριση FOPS και εξοπλισμένη με διαφανή καταπακτή που μπορεί να ανοίξει, η καμπίνα διαθέτει επίσης ημιενεργή ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενη ανάρτηση που λειτουργεί από ένα διαισθητικό μενού ρυθμίσεων στην οθόνη DSM. Στο τρακτέρ υπάρχει ένα νέο ηχοσύστημα hi-fi με ραδιόφωνο και οθόνη αφής συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto και τέσσερα ηχεία που εξασφαλίζουν τέλεια διάχυση του ήχου.

Τα χειριστήρια είναι διαισθητικά, με σερβομηχανισμό και βασίζονται σε ανθρωπομετρικές παραμέτρους, με την οθόνη αφής 12 ιντσών να μοιάζει σε χρήση με ταμπλέτες. Επίσης, σε αυτή τη νέα έκδοση του X7 διατίθεται η συσκευή EazyGrip για την παρακολούθηση και την αυτόματη αλλαγή της πίεσης των ελαστικών μέσω του ISObus, η οποία μπορεί επίσης να ελεγχθεί μέσω του DSM. Το κεντρικό σύστημα λίπανσης, με χωρητικότητα δεξαμενής λίπανσης για έως και 6 μήνες, επιτρέπει τη λίπανση όλων των σημείων του τρακτέρ από μία μόνο είσοδο, εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητες εργασίες λίπανσης.

Πληροφορίες από trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

To βαγόνι Schuitemaker Siwa της SVgroup πιο άνετο και τεχνολογικά προηγμένο

Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του νέου Schuitemaker Rapide πέρυσι στην Agritechnica, η SVgroup εισέρχεται τώρα στην αγορά με άλλη μια νέα καινοτομία. Το ανανεωμένο Siwa θα παρουσιαστεί στην AgroTechniek Holland στο Biddinghuizen κατά 11 έως 14 Σεπτεμβρίου.

Νέα σειρά τεσσάρων χορτοδετικών F5 σταθερού θαλάμου από την McHale

Στο Εθνικό Πρωτάθλημα Οργώματος της επόμενης εβδομάδας, η εταιρεία θα παρουσιάσει τα F5-540, F5-550, F5-560 και F5-560 Plus, με το τελευταίο να βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας διαθέτοντας πλήρως αυτόματο δέσιμο με φιλμ.

«Ανοιχτές Πόρτες» ετών 25 φέτος για την Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ με εγκαίνια στην Ορεστιάδα

Τα 25 χρόνια «Ανοιχτές Πόρτες» γιόρτασε φέτος η εταιρεία Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ µαζί µε τους επισκέπτες που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση – θεσµό του αγροτικού κλάδου η οποία πραγµατοποιήθηκε σε ένα επετειακό τριήµερο σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ορεστιάδα στις 7-8-9 Σεπτεµβρίου αντίστοιχα.

Προτεινόμενα

Το FieldOps της Steyr με σημαντική οφέλη από τη συλλογή δεδομένων στο πεδίο

Η Steyr, ακολουθώντας τις ομόσταβλες του ομίλου, λανσάρει μια εφαρμογή διαχείρισης δεδομένων αγροκτήματος, πεδίου και μηχανημάτων, με στόχο να διευκολύνει την ανάλυση και τη λήψη αποφάσεων των αγροτών με βάση τη συλλογή δεδομένων όχι μόνο από τα τρακτέρ Steyr αλλά και από όλα τα συνδεδεμένα μηχανήματα του στόλου μιας γεωργικής εκμετάλλευσης, ανεξάρτητα από τη μάρκα τους.

Συγκριτική δοκιμή επτά τρακτέρ ισχύος 300 ίππων με πεδίο δοκιμών τη Δανία

Tρία περιοδικά γεωργικών µηχανηµάτων από τη Φινλανδία (Koneviesti), τη Νορβηγία (Bedre Gardsdrift) και τη Σουηδία (Traktortech) µαζί µε τους Ολλανδούς συναδέλφους από το Trekker δοκίµασαν επτά τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 300 ίππων, όλα µε κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς µεταβαλλόµενων σχέσεων, GPS και ISObus. Η ∆ανία αποτέλεσε το πεδίο δοκιµών για αυτή τη σύγκριση.