X7.6 VT-Drive: Νέα έκδοση με μακρύ μεταξόνιο για το ισχυρό τρακτέρ της McCormick

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Το τελευταίο μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο εστιάζει στην άνεση με πιο ευρύχωρη καμπίνα, κεντρικό σύστημα λίπανσης και αυτόματο έλεγχο της πίεσης των ελαστικών. Σύντομα μάλιστα θα το δούμε ως υποψήφιο στο θεσμό TOTY 2025 (Tractor of The Year 2025).

Η νέα σειρά X7.6 VT-Drive, με τον εξακύλινδρο κινητήρα και το μακρύ μεταξόνιο, είναι ένα σημαντικό προϊόν για την McCormick, που απευθύνεται στις πιο σύγχρονες και απαιτητικές επαγγελματικές γεωργικές εκμεταλλεύσεις και εργολάβους. Είναι εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες λύσεις που προσφέρει ο όμιλος Argo Tractors με τη τελευταία έκδοση να φέρει πιο επιθετική σχεδίαση και τη νέα καμπίνα Clever Cab. Κορυφαίο μοντέλο,το McCormick X7.624 VT-Drive, που επιλέχθηκε ως ένας από τους φιναλίστ για το Τρακτέρ της Χρονιάς 2025.

Πρόκειται για μια σειρά τρακτέρ σχεδιασμένη για βαριές και συνεχείς εργασίες και για το λόγο αυτό είναι κατασκευασμένη γύρω από ένα στιβαρό πλαίσιο, που περιλαμβάνει τον κινητήρα FPT Nef 6,7 λίτρων. Υπάρχουν τρία μοντέλα, βαθμονομημένα με μέγιστη ισχύ 200, 215 και 230 ίππων, ωστόσο αυτή γίνεται διαχειρίσιμη από το Engine Power Management, μια ενίσχυση που ενεργοποιείται κατά τη χρήση του PTO ή κατά τη μεταφορά. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του X7 είναι ο ανεξάρτητος μπροστινός άξονας, ο οποίος εγγυάται μεγάλη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες εργασίας και μεταφοράς, βελτιώνοντας την πρόσφυση, την ευελιξία και την άνεση.

Οι άξονες, ο μπροστινός άξονας με μπλοκέ διαφορικό και ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση και ο πίσω άξονας με φρένα πολλαπλών δίσκων είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους χάρη στην αυτόματη ενεργοποίηση της διπλής πρόσφυσης κατά το φρενάρισμα.

Επιπλέον, ο σερβομηχανισμός πέδησης αναπροσαρμόζει τη δράση πέδησης στην προσπάθεια που ασκείται στα πεντάλ, ώστε να διασφαλίζεται ακριβής οδήγηση. Το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive λειτουργεί σε 4 περιοχές ταχυτήτων (0,5-3 χλμ./ώρα, 0,5-12 χλμ./ώρα, 0,5-21 χλμ./ώρα και 0,5-40 ή 50 χλμ./ώρα σε 4 τρόπους λειτουργίας.

Στην αυτόματη λειτουργία, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν τις στροφές του κινητήρα και τη σχέση μετάδοσης, τηρώντας την απόδοση που έχει ρυθμιστεί με το ποτενσιόμετρο, επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα. Στη χειροκίνητη λειτουργία, ο χειριστής ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα με το χειροκίνητο γκάζι, ενώ τα ηλεκτρονικά ελέγχουν ανάλογα τη σχέση μετάδοσης, επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα.

Στη λειτουργία PTO, το κιβώτιο ταχυτήτων διατηρεί τις ρυθμισμένες στροφές και ταχύτητες, δίνοντας προτεραιότητα στις στροφές του PTO, ενώ στη λειτουργία Cruise διατηρεί σταθερή την ταχύτητα που έχει επιλέξει ο χειριστής, καθώς οι στροφές του κινητήρα μεταβάλλονται. Η λειτουργία Smart Power Zero, ένα σύστημα παρόμοιο με το Hill Holder στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, γίνεται βασικό στοιχείο στη νέα έκδοση του X7, έτσι ώστε σε οποιαδήποτε κατάσταση κλίσης, το τρακτέρ να παραμένει ακίνητο μέχρι να ενεργοποιηθεί το πεντάλ του γκαζιού ή το joystick EasyPilot.

Το υδραυλικό σύστημα είναι κλειστού κέντρου με μια αντλία μεταβλητού κυβισμού 123 ή 160 λ./λ. και ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9.300 κιλά και είναι εξοπλισμένος με αισθητήρες βύθισης στους κάτω συνδέσμους. Αλλά η πιο σημαντική εξέλιξη σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση είναι η καμπίνα Clever Cab 4 θέσεων, με 14% μεγαλύτερη επιφάνεια υαλοπινάκων και επανασχεδιασμένη οροφή με 12 επανατοποθετημένα φώτα εργασίας για πλήρη ορατότητα 360 μοιρών. Ο εσωτερικός χώρος είναι επίσης αυξημένος, με 8 εκατοστά μεγαλύτερο ύψος και 12 εκατοστά μεγαλύτερη διαδρομή των καθισμάτων προς τα πίσω.

Με έγκριση FOPS και εξοπλισμένη με διαφανή καταπακτή που μπορεί να ανοίξει, η καμπίνα διαθέτει επίσης ημιενεργή ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενη ανάρτηση που λειτουργεί από ένα διαισθητικό μενού ρυθμίσεων στην οθόνη DSM. Στο τρακτέρ υπάρχει ένα νέο ηχοσύστημα hi-fi με ραδιόφωνο και οθόνη αφής συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto και τέσσερα ηχεία που εξασφαλίζουν τέλεια διάχυση του ήχου.

Τα χειριστήρια είναι διαισθητικά, με σερβομηχανισμό και βασίζονται σε ανθρωπομετρικές παραμέτρους, με την οθόνη αφής 12 ιντσών να μοιάζει σε χρήση με ταμπλέτες. Επίσης, σε αυτή τη νέα έκδοση του X7 διατίθεται η συσκευή EazyGrip για την παρακολούθηση και την αυτόματη αλλαγή της πίεσης των ελαστικών μέσω του ISObus, η οποία μπορεί επίσης να ελεγχθεί μέσω του DSM. Το κεντρικό σύστημα λίπανσης, με χωρητικότητα δεξαμενής λίπανσης για έως και 6 μήνες, επιτρέπει τη λίπανση όλων των σημείων του τρακτέρ από μία μόνο είσοδο, εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητες εργασίες λίπανσης.

Πληροφορίες από trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Κατάλληλα για κάθε γεωργική εφαρμογή τα νέα τρακτέρ SAME Argon

Για τη μεγάλη τους ευελιξία σε συνδυασμό με τη στιβαρότητα τους διακρίνονται τα τρακτέρ SAME Argon, τα οποία είναι κατάλληλα για μεγάλο αριθμό γεωργικών εφαρμογών. Η SDF έχει σχεδιάσει τους ελκυστήρες της σειράς Argon ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του εκάστοτε χειριστή.

Το μέλλον της συγκομιδής πυκνών δενρώνων φέρνει ο συλλέκτης Agromelca VTR

Ειδικά σχεδιασµένο για πυκνής φύτευσης οπωρώνες, όπου η χρήση συµβατικών οµπρελών δεν είναι εφικτή, το µοντέλο Agromelca VTR αντιπροσωπεύει µια σηµαντική πρόοδο στην τεχνολογία συλλογής καρπών. Κατασκευασµένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων, πυκνών δενδρώνων, το VTR προσφέρει µια ταχεία, αποδοτική και ευέλικτη λύση για τη συγκοµιδή διαφόρων καρπών, όπως αµύγδαλα, ελιές και φιστίκια. Είναι ιδανικό κυρίως για νεότερες και µεσαίας ηλικίας φυτείες.

Συστήνονται σε νέες διαστάσεις τα ενσιρωτικά μηχανήματα Jaguar της Claas

Με τέσσερα μοντέλα αποδόσεων ως και 500 τόνων ανά ώρα και νέες επιλογές μπροστινών συνδέσμων συστήνεται η νέα σειρά ενσιρωτικών μηχανών Jaguar 1000 της Claas. Σύμφωνα με την κατασκευαστή, η νέα σειρά που έρχεται να προστεθεί στην «οικογένεια» ενσιρωτικών μηχανημάτων Jaguar διαθέτει μεταξύ άλλων το μεγαλύτερο κανάλι ροής καλλιεργειών στην αγορά, πλήρως υδραυλικό σύστημα προ-συμπίεσης, ομοιόμορφη ποιότητα κοπής και νέους μπροστινούς συνδέσμους Pick Up και Orbis υψηλών αποδόσεων.

Προτεινόμενα

Η John Deere παρουσιάζει την επόμενη γενιά χορτοδετικών κυλινδρικών δεμάτων

Η John Deere παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά χορτοδετικών κυλινδρικών δεμάτων, τόσο σταθερού όσο και μεταβλητού θαλάμου. Η νέα σειρά έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις, έξυπνη συνδεσιμότητα και κυλινδρικά δέματα κορυφαίας ποιότητας. Με προηγμένα χαρακτηριστικά αυτοματοποίησης, έμφαση στην αυξημένη παραγωγικότητα και φιλικότητα προς τον χρήστη, οι νέες χορτοδετικές της John Deere προσφέρουν αξιόπιστες λύσεις στους σύγχρονους παραγωγούς, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα των αγροτικών εργασιών.

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Γεννήθηκε για απαιτητικά χωράφια το τρακτέρ McCormick X8.631 VT-Drive

Ικανό να οργώσει ακόμα και τα πιο απαιτητικά χωράφια είναι το τρακτέρ McCormick X8.631 VT-Drive, όπως απέδειξε σε πρόσφατη δοκιμή σε ιταλική εκμετάλλευση σε συνεργασία με ένα περιστρεφόμενο άροτρο Unico XL της Maschio Gaspardo. Το τρακτέρ εργάστηκε σε ένα έδαφος ιδιαίτερα υδαρές και αργιλώδες σε βάθος 35 εκατοστών και πλάτος 2,4 μέτρων.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Πολυεργαλεία για ανοιχτές καλλιέργειες τα McCormick X6.4 P6-Drive Stage V

Ιδανική για ανοικτές καλλιέργειες αλλά και γενικές εργασίες όπως χορτοκοπή, χαρτοδεσία και εργασίες µε φορτωτή, είναι η σειρά McCormick X6.4 P6-Drive Stage V των 135-155 ίππων µε µέγιστη ανυψωτική ικανότητα των 7.200 κιλά.