του Βασίλειου Σοφού
Η Claas παρουσίασε πέντε νέους τηλεσκοπικούς φορτωτές Scorpion στην κατηγορία των 3 και 4 τόνων. Τα μοντέλα αυτά διαθέτουν σημαντικές βελτιώσεις στην άνεση καθώς και βελτιωμένη σταθερότητα και μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα.
Τα οκτώ τηλεσκοπικά μηχανήματα Scorpion στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Claas καλύπτουν ανυψωτικές ικανότητες από 3,3 έως 6,0 τόνους και ύψη ανύψωσης από 6,7 έως 10 μέτρα. Τα πέντε νέα μοντέλα με ανυψωτικές ικανότητες από 3,3 έως 4,2 τόνους – Scorpion 733, 1033, 638, 738 και 742 – έχουν δώσει νέα πνοή στη σειρά με πλήθος χαρακτηριστικών που ενισχύουν τις επιδόσεις και την άνεση και έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν περισσότερα οφέλη στους πελάτες.
Iσχυρότερα και πιο σταθερά
Χάρη στην υψηλότερη υδραυλική πίεση, οι νέοι Scorpion παρέχουν έως και 300 κιλά μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα – 3,3 τόνοτς στα μοντέλα 1033 και 733 και 4,2 τόνους στο Scorpion 742. Ταυτόχρονα, για να εξασφαλιστεί η συνήθης ισορροπία και σταθερότητα, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 100 χλστ., με αντίστοιχες τροποποιήσεις στο αντίβαρο στο πίσω μέρος.
Αυτή η κατηγορία μηχανημάτων επωφελείται τώρα και από τις λειτουργίες SMART LOADING, χάρη στα νέα υδραυλικά χειριστήρια με ηλεκτρονικό έλεγχο.
VARIPOWER 2 και VARIPOWER 3
Όλα τα μοντέλα κινούνται με το ισχυρό και αποδοτικό VARIPOWER 2 -την ισχυρή, αποτελεσματική και αξιόπιστη μετάδοση που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στις μηχανές Claas Jaguar. Επιπλέον, το νέο VARIPOWER 3 διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα Scorpion 738 και 742.
Με έναν μεγαλύτερο διπλό υδραυλικό κινητήρα, αυτή η έκδοση μεταφέρει στους τροχούς έως και 68 kN ελκτική δύναμη – μια αύξηση περίπου 20% σε σύγκριση με το VARIPOWER 2 (57 kN). Παρά την πρόσθετη αυτή ισχύ, η κίνηση διατηρεί τη γνωστή ακρίβεια με το δάχτυλο. Τα VARIPOWER 2 και VARIPOWER 3 μπορούν να επιτύχουν τελική ταχύτητα στο δρόμο έως και 40 χλμ./ώρα.
Εστίαση στον χειριστή
Η καμπίνα του Scorpion 733 – 742 έχει ανανεωθεί πλήρως. Το πρώτο πράγμα που παρατηρείτε είναι το εξωτερικό προστατευτικό ασφαλείας.
Στη συνέχεια, υπάρχει η μερικώς γυάλινη πόρτα πρόσβασης, η οποία ανοίγει κατά 180. Νέες θήκες και δίχτυα παρέχουν άφθονο αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό της πόρτας. Επιπλέον, η ηχομόνωση στην πόρτα έχει αυξηθεί για να μειωθούν τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Το joystick έχει μεταφερθεί στα δεξιά του καθίσματος του χειριστή για περαιτέρω βελτίωση της άνεσης. Αυτό και άλλα βασικά χειριστήρια, όπως το χειριστήριο για τις περιοχές ταχύτητας, μετακινούνται τώρα μαζί με το κάθισμα του χειριστή, επιτρέποντας στο δεξί χέρι να παραμένει άνετα στο μπράτσο κατά τη διάρκεια των κύκλων φόρτωσης.