Αναβαθμισμένα με κιβώτιο PowerShuttle τα Deutz-Fahr 4E

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα σειρά των μικρών τρακτέρ, λέει η εταιρεία, γίνεται τώρα πιο άνετη για την εργασία στο χωράφι και στο δρόμο χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η Deutz-Fahr αναβάθμισε τη σειρά 4E, προσθέτοντας ένα PowerShuttle σε αυτή τη σειρά. Αυτό κάνει τα μοντέλα 4E πιο άνετα κατά την εργασία στο χωράφι, αλλά και κατά τη μεταφορά στο δρόμο και τις εργασίες στο αγρόκτημα, χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go, καθώς και στην ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση του PTO.

Με ισχύ από 66 έως 102 ίππων, τα τέσσερα νέα μοντέλα προσφέρουν σύγχρονη τεχνολογία και άνεση. Διαθέτοντας ψεκασμό καυσίμου common rail 2000 bar, ανακυκλοφορία καυσαερίων, καταλυτικό μετατροπέα DOC, συμπαγές πακέτο ψύξης, ανεμιστήρα viscostatic και φίλτρο αέρα PowerCore, οι υπερτροφοδοτούμενοι και κινητήρες FARMotion 35 συνδυάζουν την απόδοση ισχύος με την αποδοτικότητα καυσίμου.

Τόσο το 4070E όσο και το 4080E είναι εξοπλισμένα με φίλτρο DPF χωρίς την ανάγκη χρήσης Ad-Blue, ενώ τα δύο μοντέλα μεγαλύτερης ισχύος, τα 4090E και 4100E, διαθέτουν σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που χρησιμοποιεί τόσο φίλτρο DPF όσο και τεχνολογία SCR.

Ιδιαίτερα σημαντικό να τονισθεί ότι ο κινητήρας FARMotion μπορεί να λειτουργήσει με εναλλακτικά καύσιμα, έχοντας επίσημη πιστοποίηση για λειτουργία με HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο), έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο.

Δύο μεταδόσεις

Τα νέα μοντέλα 4E με PowerShuttle διατίθενται με επιλογή μεταξύ δύο εκδόσεων κιβωτίου ταχυτήτων: με 15+15 ταχύτητες ή 30+30 ταχύτητες με 2-Step Powershift. Και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων προσφέρουν μέγιστη οδική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, που επιτυγχάνεται με οικονομικές στροφές στον κινητήρα. Όταν είναι εφοδιασμένα με το μεγαλύτερο δυνατό μέγεθος ελαστικών, τα τρακτέρ μπορούν να κινούνται με ταχύτητα 40 χλμ./ώρα με μόλις 1800 σ.α.λ., γεγονός που όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές θορύβου.

Το ευφυές PowerShuttle προσφέρει ουσιαστικά στο 4E ένα σύνολο πρόσθετων χαρακτηριστικών. Αρχικλά, η λειτουργία SenseClutch επιτρέπει τη ρύθμιση της ομαλότητας της αλλαγής κατεύθυνσης σε 5 βήματα -για μέγιστη προστασία του χλοοτάπητα ή ταχύτερους κύκλους φόρτωσης.

Η λειτουργία ComfortClutch προσθέτει ένα μπουτόν στο μοχλό ταχυτήτων, επιτρέποντας την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται να πατάτε το πεντάλ του συμπλέκτη. Τέλος, η λειτουργία Stop&Go είναι ιδανική κατά την εφαρμογή εμπρόσθιου φορτωτή ή κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης, καθώς, όταν ενεργοποιηθεί, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να σταματήσει και να επανεκκινήσει το τρακτέρ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το πεντάλ του φρένου.

Μεγάλες δυνατότητες από το υδραυλικό σύστημα

Η προαιρετική αντλία 56 λ./λ. παρέχει λάδι σε έως και τρεις μηχανικά λειτουργικούς, διπλής ενέργειας οπίσθιους διανομείς. Το ανυψωτικό έχει ικανότητα φορτίου έως 3500 κιλά, ενώ το σύστημα EasyLift καθιστά το οπίσθιο ανυψωτικό σημαντικά απλούστερο στη χρήση. Το μηχανικά ελεγχόμενο ανυψωτικό μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλώσει με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

Εργονομία ανώτερου επιπέδου

Τα χειριστήρια έχουν οργανωθεί στρατηγικά και λογικά με γνώμονα τη συχνότητα χρήσης και αναγνωρίζονται με σαφήνεια χρησιμοποιώντας το δοκιμασμένο σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης της μάρκας. Η αναλογική-ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό παρέχει στον χειριστή σαφείς, άμεσα αναγνώσιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας και τις λειτουργίες του τρακτέρ.

Το μονωτικό υλικό του τάπητα βελτιώνει περαιτέρω την άνεση, ελαχιστοποιώντας τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τη θερμότητα που φτάνουν στον χειριστή από τον κινητήρα. Για να διευκολύνεται ο χειρισμός σε συνθήκες κακού φωτισμού, όλα τα μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν με έως και 5 προαιρετικά φώτα εργασίας. Διατίθενται, τέλος, δύο επιλογές ενσωματωμένου εργοστασιακά τοποθετημένου εμπρόσθιου φορτωτή (κιτ Light ή κιτ Ready), ώστε να είναι δυνατή η γρήγορη και απλή τοποθέτηση του εμπρόσθιου φορτωτή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε σειρά αναβαθμίσεων και λανσάρισμα νέου μοντέλου Lexion προχωρά η Claas

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από το λανσάρισμα της πρώτης θεριζοαλωνιστικής Claas Lexion η κορυφαία κατασκευαστής αγροτικών μηχανημάτων ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στο λανσάρισμα του νέου μοντέλου 8500/8500 Terra Trac. Παράλληλα, τα, ήδη, υπάρχοντα Lexion 7500, Lexion 8700 και Lexion 6800 θα αναβαθμιστούν με νέους κινητήρες MAN.

Πρωτοποριακή επίδειξη αγροτικών ελαστικών Galaxy στη Λάρισα από I.Θεοδωρίδη

Ένα πρωτοποριακό field day διοργάνωσε η θυγατρική της Yokohama Atg, Galaxy, σε συνεργασία με την αποκλειστική αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα, Ι. Θεοδωρίδης Ελαστικά στη Λάρισα την Πέμπτη 10 Ιουλίου, το οποίο τα είχε όλα: επίδειξη δυνατοτήτων, ζωντανή δοκιμασία ολίσθησης και συμβουλές από κορυφαία στελέχη της εταιρείας που βρίσκονταν στο χώρο.

Καινοτόμα λύση εξαπόλυσης ωφέλιμων αρπακτικών με drone από Andermatt – Anthesis και ΑΣ Ζαγοράς

Την κάλυψη 30 στρεμμάτων οπωρώνων σε μικρό χρονικό διάστημα για αντιμετώπιση του τετράνυχου των μηλιών πέτυχαν Andermatt-Anthesis και Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς, χρησιμοποιώντας μια καινοτόμα λύση εξαπόλυσης ωφέλιμων μακροοργανισμών με drones. Έτσι, πέτυχαν σημαντική εξοικονόμηση σε χρόνο και εργατικά, πετυχαίνοντας ομοιόμορφη, γρήγορη εγκατάσταση και εξάλειψη του τετράνυχου.

Προτεινόμενα

Χωρητικότητα 800 κιλών για το νέο τροφοδοτικό ρομπότ Lely Vector MFR Next

Στο λανσάρισμα του νέου ρομπότ ανάδευσης και τροφοδοσίας Vector MFR Next με 35% μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτωσης σε σχέση με μηχανήματα προηγούμενης γενιάς προχώρησε η Lely. Η χωρητικότητα του νέου μηχανήματος ανέρχεται στο 800 κιλά.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.