Η έκδοση Dynamic του Rex4 RoboShift, ξεχώρισε στην Enovitis in Campo 2024

Κοινοποίηση:

Η έκδοση Dynamic του Rex4 RoboShift (γκάµα 5 µοντέλων από 80 έως 120 ίππους στις εκδόσεις F, S, V και GT) στην έκδοση Dynamic διατηρεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα Deutz-Ag, 2,9 λίτρων, µε Turbo Intercooler ηλεκτρονικού ψεκασµού Common Rail και χαρακτηρίζεται για την µέγιστη άνεση λειτουργίας χάρη στο κιβώτιο ταχυτήτων HML RoboShift 48+16.

Η αλλαγή είναι ηλεκτροϋδραυλική και τα κιβώτια κίνησης και το HML, τα οποία είναι πλήρως ροµποτικά και διαχειρίσιµα στη λειτουργία αυτόµατης µετάδοσης, ενώ µπορούν να ελεγχθούν χειροκίνητα απευθείας από το χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών SmartPilot Plus.

Πολλές οι διαθέσιµες εκδόσεις

Το εξειδικευµένο Dynamic της Landini είναι διαθέσιµο στα µοντέλα S (στενός οπωρώνας) και V, ενώ προσφέρεται στις εκδόσεις GT-πλατύς οπωρώνας ή ανοιχτό χωράφι- και F -οπωρώνας. Το joystick της ανανεωµένης αναρτηµένης καµπίνας της διάταξης Dynamic δεν βρίσκεται πλέον στην κονσόλα ελέγχου (η οποία έχει επανασχεδιαστεί), αλλά βρίσκεται απευθείας στο πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο του νέου καθίσµατος. Το κάθισµα περιστρέφεται 8° προς τα αριστερά, για να συνοδεύει τον χειριστή κατά την είσοδο και την έξοδο από την καµπίνα, και έως και 16° προς τα δεξιά, για καλύτερη εργονοµία, χειρισµό και ορατότητα κατά την εργασία στο πίσω µέρος και την κοιλιά.

Τεχνολογικός εξοπλισµός

Το Landini Rex 4 RoboShift Dynamic διαθέτει τα εργαλεία Landini Farm (διαθέσιµο σε όλα τα τρακτέρ Stage V της µάρκας) και Landini Fleet & Remote Diagnostic Management. Ένα νέο στοιχείο στην έκδοση Dynamic είναι η παρουσία αισθητήρων τοποθετηµένων (προαιρετικά) στην οροφή και το καπό. Ενώ το σύστηµα PSM (Precision Steering Management) επιτρέπει την οδήγηση µε δορυφορική υποστήριξη, οι αισθητήρες επιτρέπουν την αυτόµατη παράλληλη οδήγηση µεταξύ των σειρών χωρίς την ανάγκη κεραιών και δορυφόρων. Ελέγχεται από την οθόνη αφής 10 ιντσών στην καµπίνα και ελέγχει αυτόνοµα την τροχιά µέσω του ηλεκτροϋδραυλικού συστήµατος διεύθυνσης ADS (Advance Driving System).

Η παρουσία του ADS προδιαθέτει αυτό το µηχάνηµα για έξυπνο σύστηµα διεύθυνσης, το οποίο αποτελείται από την ηλεκτρονική κολώνα διεύθυνσης µε αισθητήρες στον µπροστινό άξονα. Το σύστηµα εξασφαλίζει τον έλεγχο του τρακτέρ ιδιαίτερα σε απόκρηµνα εδάφη, απορροφώντας τις ανωµαλίες του εδάφους µε αυτόµατη προσαρµογή της τροχιάς των τροχών µετά από στροφή και, στο δρόµο, µε ενίσχυση του τιµονιού.

Τα µηχανήµατα της Landini διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ (τηλ. 210/3499200)

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 6 Ιουλίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Ισχυρότερα και πιο άνετα τα νέα τηλεσκοπικά Scorpion 3 και 4 τόνων της Claas

Η Claas παρουσίασε πέντε νέους τηλεσκοπικούς φορτωτές Scorpion στην κατηγορία των 3 και 4 τόνων. Τα μοντέλα αυτά διαθέτουν σημαντικές βελτιώσεις στην άνεση καθώς και βελτιωμένη σταθερότητα και μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα.

Lindner: Με πολυτέλεια και νέο κινητήρα Perkins 76 και 136 ίππων για επικλινή εδάφη

Τα τρακτέρ της Lindner γεννήθηκαν αρχικά για τα ιδιαίτερα πεδία της Αυστρίας, σκαρφαλώνοντας όμως με άνεση σε κάθε άλλη πρόκληση επί ευρωπαϊκού και όχι μόνο εδάφους. Η εταιρεία παντρεύει λοιπόν την πολυτέλεια με τις αυξημένες τεχνικές δυνατότητες.

Οδηγός αγοράς για τα μικρά τρακτέρ στην Ελλάδα, ακόμη πιο ισχυρά τα δενδροκομικά

Τις δυνατότητες της µηχανικής δοκιµάζουν χρόνο µε το χρόνο τα δενδροκοµικά τρακτέρ τα οποία αν και γίνονται ολοένα και πιο ισχυρά, οι κατασκευαστές καταφέρνουν να τα διαµορφώσουν ακόµη πιο συµπαγή και ευέλικτα. Στη χώρα µας τα specialty τρακτέρ καταλαµβάνουν το µεγαλύτερο ποσοστό στα µερίδια αγοράς, µε τους επίσηµους εισαγωγείς να φροντίζουν να έχουν άµεσα στη διάθεση των Ελλήνων αγροτών ό,τι πιο προηγµένο βγαίνει από τα εργοστάσια.