Νέο τρακτέρ Zetor Major CL 75 ίππων µε υψηλή αντοχή και µεγάλη διάρκεια ζωής

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων.

Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωμάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.

Αξιόπιστη λειτουργία

Τα µηχανικά ρυθµιζόµενα υδραυλικά συστήµατα λειτουργούν αξιόπιστα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Πλεονεκτήµατα:

• Μέγιστη δύναµη ανύψωσης 18kN.

• Οµαλή ρύθµιση καθόδου.

• Απλός και ασφαλής χειρισµός πρόσθετου εξοπλισµού.

• Γρήγορη σύζευξη.

• Λειτουργία υδραυλικού κλειδώµατος κατά τη µεταφορά εργαλείων.

Mε χαµηλή κατανάλωση

Το Ζetor Major είναι σε θέση να αξιοποιήσει πλήρως την ισχύ του χάρη στον καλύτερο δυνατό συνδυασµό απόδοσης και βάρους του κινητήρα. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικός χάρη στη χαµηλή κατανάλωση καυσίµου, την υψηλή αξιοπιστία και την απλή κατασκευή του. O τετρακύλινδρος κινητήρας 2,9 λίτρων ανάφλεξης µε συµπίεση µε άµεσο ψεκασµό καυσίµου Common Rail έχει ισχύς 75,3 ίππων. Η βελτιστοποιηµένη καύση του κινητήρα οδηγεί σε χαµηλότερο θερµικό φορτίο, χαµηλότερη κατανάλωση και υψηλότερη ελκτική ισχύ.

Άνεση για οποιαδήποτε χρήση

Η καµπίνα έχει σχεδιαστεί µε γνώµονα την πρακτική χρήση. Ο άφθονος χώρος και τα εργονοµικά σχεδιασµένα χειριστήρια διευκολύνουν την εργασία του χειριστή του τρακτέρ. Οι πόρτες του πλαισίου καµπίνας της Sixpillar ανοίγουν σε ευρεία γωνία καθιστώντας την είσοδο άνετη χωρίς περιορισµούς. Οι στενές κολόνες επιτρέπουν πολύ καλή πανοραµική θέα γύρω από την καµπίνα και του εµπρόσθιου φορτωτή. Οι πελάτες µπορούν να επιλέξουν µεταξύ δύο επιλογών καµπίνας: STANDARD και PLUS.

Τα µηχανήµατα Zetor διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία «Η ∆ήµητρα» ΑΕ (τηλ. 210/5155777)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Δύο χρόνια εγγύηση για σταφυλλοσυλεκτικές Braud και τρακτέρ TE Straddle της New Holland

Η πλήρης σειρά των σταφυλοσυλλεκτικών και ελαιοσυλλεκτικών µηχανών New Holland Braud, καθώς και τα τρακτέρ Straddle, προσφέρονται πλέον µε στάνταρ διετή εργοστασιακή εγγύηση. Αυτό υπογραµµίζει τη δέσµευση της New Holland για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η οποία διασφαλίζεται µέσω του Κέντρου Αριστείας της µάρκας στο Coëx της Γαλλίας. Παράλληλα, παρέχει στους καλλιεργητές υψηλή αξιοπιστία και χαµηλό κόστος λειτουργίας.

Η θεριζοαλωνιστική John Deere S770 δουλεύει για δύο μηχανήματα στην Κοζάνη

«Με την θεριζοαλωνιστική John Deere S770 είναι σαν να κόβουν δύο µηχανές παρότι είναι µόνο µία» αναφέρει ο αγρότης Αλέκος Πλιάτσιος από τον Κρόκο Κοζάνης στο Profi, αναφορικά µε το νέο µηχάνηµα το οποίο του έχει λύσει πραγµατικά τα χέρια.

Προτεινόμενα

Στο επίκεντρο για τα νέα Σχέδια Βελτίωσης το όριο δαπάνης για τρακτέρ

Με ορίζοντα τον προσεχή Σεπτέµβριο σχεδιάζεται ένα πρώτο τεχνικό δελτίο των Σχεδίων Βελτίωσης, ώστε να τεθεί µετά σε διαβούλευση. Το ίδιο διάστηµα αναµένεται να εκδοθεί και η προδηµοσίευση, µε τις αλλαγές που θα επέλθουν να ενσωµατώνονται στην πρόσκληση που προγραµµατίζεται να είναι στον «αέρα» πριν την Agrotica 2026 (1-4 Φεβρουαρίου 2026).