Lindner: Με πολυτέλεια και νέο κινητήρα Perkins 76 και 136 ίππων για επικλινή εδάφη

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα τρακτέρ της Lindner γεννήθηκαν αρχικά για τα ιδιαίτερα πεδία της Αυστρίας, σκαρφαλώνοντας όμως με άνεση σε κάθε άλλη πρόκληση επί ευρωπαϊκού και όχι μόνο εδάφους. Η εταιρεία παντρεύει λοιπόν την πολυτέλεια με τις αυξημένες τεχνικές δυνατότητες.

Η νέα σειρά τρακτέρ της αυστριακής Lindner χωρίζεται σε δύο σειρές γεωργικών και κοινωφελούς χαρακτήρα οχημάτων με ισχύ μεταξύ 76 και 136 ίππων, αποτελούμενη από 3 μοντέλα LS με κιβώτιο ταχυτήτων και σε 4 μοντέλα LDrive με κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουνίου 2024

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των τρακτέρ Lintrac LDrive (με εξαίρεση το μοντέλο Lintrac 70, το οποίο μόλις εισήχθη στη σειρά) είναι ότι διατίθενται με τετραδιεύθυνση από τη βασική έκδοση, μια λύση που επιτρέπει τη διατήρηση ενός φαρδιού ίχνους για μεγαλύτερη σταθερότητα στις πλαγιές, χωρίς να χάνεται η ευελιξία και η ικανότητα ελιγμών.

Με την Perkins κάτω από το καπό

Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με το νέο 3,6 λίτρων Perkins Syncro Stage V, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 136 ίππων και ροπή 530 Nm στο κορυφαίο Lintrac 130. Μια συμπαγής και ελαφριά μονάδα -381 κιλών- με intercooler turbo, common rail και σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων με DOC, DPF και SCR. Η σειρά LS είναι εξοπλισμένη με υδραυλικό κιβώτιο ταχυτήτων Hi-lo με 16 ταχύτητες εμπρός και 16 ή 8 ταχύτητες όπισθεν, το οποίο για τα ισχυρότερα μοντέλα 95 και 115 διαθέτει επίσης τη λειτουργία αυτοματισμού Speedmatching που προσαρμόζει αυτόματα τη σχέση μετάδοσης ανάλογα με το φορτίο κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Το κουμπί του συμπλέκτη βρίσκεται στο μοχλό ταχυτήτων, ενώ ο χειρισμός της αλλαγής ταχυτήτων μπορεί να γίνει μέσω του μοχλού κατεύθυνσης στο τιμόνι ή μέσω του joystick πολλαπλών χειρισμών.

Η ZF κατασκευάζει επίσης το αδιαβάθμητο κιβώτιο ταχυτήτων που τοποθετείται στα τέσσερα μοντέλα 70, 80, 100 και 130. Στο τελευταίο επιτρέπει ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα με μειωμένες στροφές κινητήρα και ελέγχεται από τον επιλογέα Ldrive στο υποβραχιόνιο, ενώ η ταχύτητα ρυθμίζεται δυναμικά μέσω ενός περιστροφικού χειριστηρίου.

Στο χειριστήριο LDrive υπάρχουν επίσης κουμπιά λειτουργιών για ερπυσμό, cruise control, μετάβαση σε λειτουργία με γκάζι ποδιού, καθώς και για ενεργοποίηση της τετρακίνησης και του διαφορικού. Στη συνέχεια, υπάρχουν χειριστήρια για την επιλογή του τρόπου οδήγησης, ο οποίος μπορεί να γίνει μόνο με τους μπροστινούς τροχούς, μόνο με τους πίσω τροχούς ή και με τους τέσσερις, ακόμη και παράλληλα. Η μέγιστη γωνία διεύθυνσης του μπροστινού άξονα είναι 52 μοίρες, ενώ ο πίσω άξονας μπορεί να κατευθύνει έως και 20 μοίρες.

Προαιρετικά, ο μπροστινός άξονας διατίθεται επίσης με υδραυλική ανάρτηση για την καλύτερη δυνατή οδηγική άνεση. Κοινό χαρακτηριστικό όλων των τρακτέρ της Lindner είναι ότι διαθέτουν ξεχωριστά κυκλώματα υδραυλικού λαδιού και λαδιού μετάδοσης κίνησης. Το υδραυλικό σύστημα αποτελείται από μια εμβολοφόρα αντλία Bosch Rexroth με αισθητήρα φορτίου και απόδοση 80 λ./λ. στα μοντέλα LS και 88 ή 100 λ./λ. στα μοντέλα συνεχούς μετάδοσης.

Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος οπίσθιος σύνδεσμος (EHR) διαθέτει αυτόματο έλεγχο της ελκτικής δύναμης και της θέσης (AHC) και, χάρη στην απόσβεση κραδασμών, επιτρέπει άνετη και ασφαλή οδική κίνηση με αναρτημένα εργαλεία.

Η καμπίνα είναι αναρτημένη σε αμορτισέρ με ελατήριο και με θόλο υψηλής ορατότητας για εφαρμογές με εμπρόσθιο φορτωτή. Το εσωτερικό είναι τουλάχιστον πολυτελές, με το κάθισμα του οδηγού να είναι εξοπλισμένο με αερανάρτηση και πολύ ποιοτικό. Όλες οι λειτουργίες και οι παράμετροι λειτουργίας μπορούν να προβληθούν μέσω του κεντρικού πίνακα πληροφοριών με την οθόνη I.B.C. Pro (Intelligent On-Board Computer) με μαύρη οθόνη υψηλής αντίθεσης, υψηλής φωτεινότητας, η οποία είναι απόλυτα ευανάγνωστη ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες φωτισμού και με στυλ πλοήγησης αφής εμπνευσμένο από τα σύγχρονα smartphones.

Το Lintrac 130 είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκοδση με το σύστημα τηλεματικής TracLink Smart, το οποίο επιτρέπει τη μεταφορά δεδομένων από την οθόνη IBC στον υπολογιστή του γραφείου. Εκεί, τα δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν ή να χρησιμοποιηθούν σε πραγματικό χρόνο για σκοπούς ανάλυσης και λήψης αποφάσεων.

Πληροφορίες από Trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Με υπογραφή GUSS και John Deere το πρώτο αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό

GUSS και John Deere συνεργάστηκαν και, απ΄ότι φαίνεται, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκινούμενο, ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό, το οποίο κινείται αυτόνομα. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στην έκθεση World Ag Expo 2024.