του Βασίλειου Σοφού
Η έκδοση Dynamic του Landini Rex 4-120 GT πρωταγωνιστεί στην μεγάλη οινική έκθεση της Ιταλίας Enovitis in Campo 2024 και η Landini δίνει το παρών με τη σειρά αμπελουργικών τρακτέρ της.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουνίου 2024
Η έκδοση Dynamic στην έκδοση Blue Icon, δηλαδή με μπλε μεταλλικό χρώμα και μαύρες ζάντες, που γίνεται όλο και περισσότερο το χαρακτηριστικό γνώρισμα της Landini, είναι το τρακτέρ που κλέβει την παράσταση στην έκθεση αμπελουργικών μηχανημάτων Enovitis in Campo 2024.
Η έκδοση Dynamic του Rex4 RoboShift (γκάμα 5 μοντέλων από 80 έως 120 ίππους στις εκδόσεις F, S, V και GT) στην έκδοση Dynamic διατηρεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα Deutz-Ag, 2,9 λίτρων, με Turbo Intercooler ηλεκτρονικού ψεκασμού Common Rail και χαρακτηρίζεται για την μέγιστη άνεση λειτουργίας χάρη στο κιβώτιο ταχυτήτων HML RoboShift 48+16.
Η αλλαγή είναι ηλεκτροϋδραυλική και τα κιβώτια κίνησης και το HML, τα οποία είναι πλήρως ρομποτικά και διαχειρίσιμα στη λειτουργία αυτόματης μετάδοσης, ενώ μπορούν να ελεγχθούν χειροκίνητα απευθείας από το χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών SmartPilot Plus.
Πολλές οι διαθέσιμες εκδόσεις
Το εξειδικευμένο Dynamic της Landini είναι διαθέσιμο στα μοντέλα S (στενός οπωρώνας) και V, ενώ προσφέρεται στις εκδόσεις GT-πλατύς οπωρώνας ή ανοιχτό χωράφι- και F -οπωρώνας.
Το joystick της ανανεωμένης αναρτημένης καμπίνας της διάταξης Dynamic δεν βρίσκεται πλέον στην κονσόλα ελέγχου (η οποία έχει επανασχεδιαστεί), αλλά βρίσκεται απευθείας στο πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο του νέου καθίσματος. Το κάθισμα περιστρέφεται 8° προς τα αριστερά, για να συνοδεύει τον χειριστή κατά την είσοδο και την έξοδο από την καμπίνα, και έως και 16° προς τα δεξιά, για καλύτερη εργονομία, χειρισμό και ορατότητα κατά την εργασία στο πίσω μέρος και την κοιλιά.
Τεχνολογικός εξοπλισμός
Το Landini Rex 4 RoboShift Dynamic διαθέτει τα εργαλεία Landini Farm (διαθέσιμο σε όλα τα τρακτέρ Stage V της μάρκας) και Landini Fleet & Remote Diagnostic Management. Ένα νέο στοιχείο στην έκδοση Dynamic είναι η παρουσία αισθητήρων τοποθετημένων (προαιρετικά) στην οροφή και το καπό.
Ενώ το σύστημα PSM (Precision Steering Management) επιτρέπει την οδήγηση με δορυφορική υποστήριξη, οι αισθητήρες επιτρέπουν την αυτόματη παράλληλη οδήγηση μεταξύ των σειρών χωρίς την ανάγκη κεραιών και δορυφόρων. Ελέγχεται από την οθόνη αφής 10 ιντσών στην καμπίνα και ελέγχει αυτόνομα την τροχιά μέσω του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος διεύθυνσης ADS (Advance Driving System).
Η παρουσία του ADS προδιαθέτει αυτό το μηχάνημα για έξυπνο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο αποτελείται από την ηλεκτρονική κολώνα διεύθυνσης με αισθητήρες στον μπροστινό άξονα. Το σύστημα εξασφαλίζει τον έλεγχο του τρακτέρ ιδιαίτερα σε απόκρημνα εδάφη, απορροφώντας τις ανωμαλίες του εδάφους με αυτόματη προσαρμογή της τροχιάς των τροχών, με αυτόματη επαναπροσαρμογή των τροχών μετά από στροφή και, στο δρόμο, με ενίσχυση του τιμονιού καθώς αυξάνεται η ταχύτητα, για να βελτιστοποιηθεί η κίνηση. Υπάρχει, τέλος, μια λειτουργία Stop & Action, που διαχειρίζεται αυτόματα τον συμπλέκτη, επιτρέποντας στον χειριστή να ενεργεί μόνο με το πεντάλ του φρένου, γεγονός που αυξάνει την οδηγική άνεση.
Πληροφορίες από Omnitrattore