Ανανεωµένα µε έξτρα χαρακτηριστικά τα Deutz-Fahr 5D

Κοινοποίηση:

Για το 2024, η Deutz-Fahr αύξησε την ροή της υδραυλικής διάταξης στη Σειρά 5D και πρόσθεσε διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως το Front Loader Ready Kit και επιπλέον σετ ελαστικών.

Με τα πλεονεκτήµατα των προηγούµενων µοντέλων να διατηρούνται, στην ευελιξία, την προσαρµοστικότητα και τις κόµπακτ διαστάσεις έρχεται να προστεθεί η νέα διάταξη του ρεζερβουάρ, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ως αποτέλεσµα, τα νέα τρακτέρ της 5D Series MY24 είναι ιδανικά για παραδοσιακά αγροκτήµατα, µεγάλους οπωρώνες και στάβλους, καθώς και για εταιρείες που ειδικεύονται στη συντήρηση χώρων πρασίνου.

Από 95 έως 106 ίππους

Οι τετρακύλινδροι κινητήρες FARMotion 45 έχουν σχεδιαστεί µε κριτήριο την µέγιστη απόδοση στις γεωργικές εργασίες και ξεχωρίζουν για τις συµπαγείς διαστάσεις τους, αυξάνοντας την ευελιξία της νέας Σειράς 5D και προσφέροντας εξαιρετική ορατότητα.

Ο νέος ελκυστήρας 5075 D πληροί τις προδιαγραφές Stage V χωρίς τη χρήση AdBlue ή άλλων πρόσθετων υγρών, διατηρώντας πολύ χαµηλό το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, ενώ τα µοντέλα 5095D και 5105D αποδίδουν µέγιστη ισχύ 95 και 106 hp αντίστοιχα στις 2000 rpm και µέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1400 rpm.

∆ιαθέσιµο και Powershift

Επίσης, η νέα Σειρά 5D MY24 διατίθεται µε µηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή µε PowerShuttle. Με την έκδοση PowerShuttle, ο χειριστής µπορεί όχι µόνο να ρυθµίσει την απόκριση σε 5 στάδια, αλλά και να επωφεληθεί από το σύστηµα Stop&Go, το οποίο επιτρέπει το σταµάτηµα και την εκκίνηση του ελκυστήρα µόνο µε το πεντάλ φρένου.

Επιπλέον, το σύστηµα comfort clutch επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς την χρήση του πεντάλ του συµπλέκτη. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά διευκολύνουν τις εργασίες µε εµπρόσθιο φορτωτή ή άλλες που απαιτούν συχνά αλλαγή κατεύθυνσης ή στάση και επανεκκίνηση. Τα 5D είναι τα τέλεια τρακτέρ µε εµπρόσθιο φορτωτή, και για το model year 24, τα κιτ Loader Light και Loader Ready διατίθενται ως εργοστασιακός εξοπλισµός.

Και οι δύο επιλογές συνδυάζονται στάνταρ µε 30+15 σχέσεις, οι οποίες παρέχονται από 5 ταχύτητες και λειτουργία «έρπειν» (creeper mode). Για ακόµα πιο απαιτητικούς χειριστές, διατίθεται µια έκδοση µε Powershift, προσφέροντας συνολικά 45 ταχύτητες σε κάθε κατεύθυνση. Το κιβώτιο ταχυτήτων Powershift προσφέρει επίσης αργή ταχύτητα «έρπειν» µόλις 200 µέτρα ανά ώρα.

Τα µηχανήµατα Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η Θεοχαράκης ΑΕ (210/3479700)

Διαβάστε περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί

το Σάββατο 1 Ιουνίου μαζί με την Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Tα John Deere 6M στο επίκεντρο Open Day της Agrotech στην Κομοτηνή 20 Σεπτεμβρίου

Η νέα σειρά τρακτέρ John Deere 6M θα βρίσκεται στο επίκεντρο του Open Day της Agrotech και του επίσημου συνεργάτη της στην Κομοτηνή, Λειβαδιώτης Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε., που θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις της τελευταίας.

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Προτεινόμενα

Βραβείο στην έκθεση EuroTier για καινοτομία στους μίκτες της λαμβάνει η SILOKING

Το αφαιρούμενο περίβλημα καθιστά τον διαχωρισμό των ξένων σιδηρούχων σωματιδίων ευκολότερο, ασφαλέστερο και οικονομικότερο με τον καινοτόμο μαγνήτη στους κοχλίες, κάτι που αναγνωρίστηκε από την έκθεση EuroTier.

Προηγμένες τεχνολογίες και ενώσεις τελευταίας γενιάς συνδυάζουν τα ελαστικά BKT για ελκύστηρες κοινής ωφέλειας

Στον αγροτικό τομέα, οι  γεωργικοί ελκυστήρες πολλαπλών χρήσεων, γνωστοί και ως wildcard, παραμένουν μια από τις πιο περιζήτητες και στρατηγικές λύσεις για μικρές και μεσαίες γεωργικές εκμεταλλεύσεις. Με ισχύ από 70 έως 130 ίππους, αυτά τα οχήματα έχουν σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα εργασιών – από μικρές υπαίθριες έως ελαφριές μεταφορές, καθώς και χειρισμό και χρήση εμπρόσθιου φορτωτή σε περιορισμένα περιβάλλοντα όπως αχυρώνες, αμπελώνες και οπωρώνες.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.