Στους πρωταγωνιστές της κατηγορίας 100-120 ίππων στην Ευρώπη τα Kioti HX

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Με τα τρία μοντέλα της, HX9010, HX1001 και HX1201, η Kioti έλκει ολοένα και περισσότερους πελάτες της ευρωπαϊκής αγοράς, καθόλου τυχαία από όσο φαίνεται, αφού η συγκεκριμένη σειρά διατίθεται με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, ανταγωνιστικό των Ευρωπαίων κατασκευαστών.

Τα HX9010, HX1001 και HX1201 με ονομαστική ισχύ 90, 100 και 115 ίππων αντίστοιχα είναι μοντέλα για τα οποία η Kioti νοιώθει περήφανη, αφού βλέπει ότι είναι ικανά να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των αγροτών σε πολυάριθμους τομείς εφαρμογής.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Με μοτέρ 3,8 λίτρων

Η νοτιοκορεατική εταιρεία -Kioti Deadong συγκεκριμένα- τοποθετεί το τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της χωρητικότητας 3,8 λίτρων Stage V με σύστημα ψεκασμού common rail υψηλής πίεσης στα HX. Για όλα τα μοντέλα διατίθεται ένα Power Boost που ενεργοποιείται με κουμπί, το οποίο παρέχει έως και 10 επιπλέον ίππους, ώστε να φτάσει τη μέγιστη ισχύ των 125 ίππων στο μεγαλύτερο μοντέλο.

Ο συνδυασμός DOC, βαλβίδας EGR και συστήματος επεξεργασίας καυσαερίων SCR επιτρέπει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Stage V, ενώ το διάστημα αλλαγής λαδιού έχει επεκταθεί στις 500 ώρες για τη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας.

Για την απλούστευση της εργασίας του χειριστή, τα Kioti HX είναι εξοπλισμένα με μνήμη στροφών που επιτρέπη την επιλογή δύο ταχυτήτων μεταξύ 1.050 και 2.200 σ.α.λ., προσαρμοζόμενες αυτόματα στην επιλεγμένη ταχύτητα. Επιπλέον, με το Smart Cruise που ενεργοποιείται μέσω ειδικού κουμπιού, είναι δυνατή η διατήρηση ενός συγκεκριμένου επιπέδου στροφών και η ανάκλησή του όποτε είναι επιθυμητό.

Με ιδιαίτερη προσοχή στην κατανάλωση του καυσίμου που αποθηκεύεται στη δεξαμενή των 180 λίτρων, η Kioti έχει εξοπλίσει τα τρακτέρ της με το Monitor 5, το οποίο συνοδεύει τον χειριστή στη λιτή και ελεγχόμενη χρήση της ισχύος: για παράδειγμα, υπάρχει μια προειδοποιητική λυχνία στην οθόνη που σας καλεί να εξοικονομήσετε καύσιμα ανάλογα με τη χρήση και τις συνθήκες στις οποίες εργάζεστε.

Μηχανικό σασμάν 32+32 με Hi-Lo

Η σειρά HX είναι εξοπλισμένη με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 32 ταχύτητες εμπροσθοπορείας και 32 ταχύτητες οπισθοπορείας που επιτρέπουν μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ./ώρα. Το στάνταρ hi-lo και η ηλεκτροϋδραυλική όπισθεν υπό φορτίο εξασφαλίζουν ευελιξία στο τρακτέρ, το οποίο μπορεί να αλλάξει ταχύτητα χωρίς τη χρήση του πεντάλ του συμπλέκτη χάρη σε ένα ειδικό κουμπί στο μοχλό ταχυτήτων.

Ανυψωτικό 4.410 κιλών για πίσω και υδραυλική απόδοση 75 λ./λ.

Το Kioti HX έχει σχεδιαστεί με οπίσθιο ηλεκτροκίνητο ανυψωτικό 4.410 κιλών και προαιρετικό μπροστινό ηλεκτροκίνητο ανυψωτικό. Στο πίσω μέρος υπάρχει PTO τριών ταχυτήτων με τηλεχειριζόμενο διακόπτη στον πίσω λασπωτήρα και υδραυλικό σύστημα 75 λίτρων/λεπτό με 8 εξόδους.

Καλή ακτίνα στροφής με το μεταξόνιο 2,41 μέτρα

Το τρακτέρ είναι ιδιαίτερα ευέλικτο χάρη στο μεταξόνιο των 2,41 μέτρων και τη γωνία διεύθυνσης των 3,9 μέτρων στο μοντέλο HX9010 και των 4,2 μέτρων στα άλλα δύο μοντέλα. Ο χειρισμός και η απόκριση εξασφαλίζονται από το υδροστατικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης. Διαθέτει υψηλή πρόσφυση χάρη στον μπροστινό άξονα με διαφορικό LSD και το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στο πίσω μέρος. Για να καλύψει όλες τις απαιτήσεις, το Kioti HX μπορεί να εξοπλιστεί εργοστασιακά με ελαστικά 380/70R24 ή 480/65R24 μπροστά και 480/70R34 ή 540/65R38 πίσω.

«Ανταγωνιστική» καμπίνα

Με τη σειρά HX, η Kioti στοχεύει να κατακτήσει την ευρωπαϊκή αγορά και η καμπίνα έχει όλα όσα χρειάζονται για να βρει θετική ανταπόκριση από τους αγρότες: ευρύχωρη και φωτεινή, διαθέτει πανοραμική ηλιοροφή που διευκολύνει τις εργασίες του εμπρόσθιου φορτωτή και ρυθμιζόμενο τηλεσκοπικό τιμόνι.

Το κάθισμα με αερανάρτηση εξασφαλίζει υψηλή άνεση και το κάθισμα του συνοδηγού είναι επίσης προσεγμένο. Η οθόνη αφής FarmNavigator 7 ιντσών με ISOBUS και τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα στη δεξιά πλευρά, ακολουθώντας μια ακριβή χρωματική λογική για εύκολη αναγνώριση, ενώ το υποβραχιόνιο πολλαπλών λειτουργιών επιτρέπει τα κύρια χειριστήρια να βρίσκονται ανά πάσα στιγμή στα χέρια σας και μπορεί να περιστραφεί, για να διασφαλιστεί η εύκολη χρήση του μοχλού ταχυτήτων.

Επιπλέον, το νέο joystick επιτρέπει στον χειριστή να ελέγχει δύο υδραυλικές βαλβίδες που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο της καμπίνας και να ελέγχει εύκολα το μπροστινό ανυψωτικό ή τον φορτωτή, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη σειρά HX. Η καμπίνα με 5 πυλώνες έχει πλάτος 142 εκατοστά και βάθος 161 εκατοστά, είναι εξοπλισμένη με κλιματισμό, θέρμανση, στερεοφωνικό MP3/Bluetooth και υποδοχές USB και παρέχει άπλετη ορατότητα χάρη στα μεγάλα τζάμια. Οι τηλεσκοπικοί καθρέφτες οπισθοπορείας εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή θέα προς τα πίσω, ενώ διατίθενται έως και 8 φώτα εργασίας LED για ασφαλή εργασία τη νύχτα.

Πληροφορίες από Meccagri

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Μοναδικό κέντρο εκπαίδευσης και έρευνας η Αβερώφειος Γεωργική Σχολή Λάρισας

Η P J CONDELLIS S.A., διατηρεί στενές σχέσεις εδώ και χρόνια με το Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) – Αβερώφειος Γεωργική Σχολή Λάρισας, το μοναδικό ΙΕΚ στην Ελλάδα που ασχολείται με τον αγροτικό τομέα.

Σχεδιασμένη για Ευρώπη και με λειτουργίες αυτονομίας η μεσαία σειρά Daedong GX

Οι επενδύσεις της κορεατικής εταιρείας δε σταματούν και το τρακτέρ της σειράς GX εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον όμιλο, αφού τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος τεχνολογιών όπως οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης και άλλα συστήματα «συμβατά» με τις επιθυμίες και των Ευρωπαίων αγοραστών.