Σχεδιασμένη για Ευρώπη και με λειτουργίες αυτονομίας η μεσαία σειρά Daedong GX

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Οι επενδύσεις της κορεατικής εταιρείας δε σταματούν και το τρακτέρ της σειράς GX εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον όμιλο, αφού τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος τεχνολογιών όπως οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης και άλλα συστήματα «συμβατά» με τις επιθυμίες και των Ευρωπαίων αγοραστών.

Η Daedong λάνσαρε την πρώτη σειρά τρακτέρ μεσαίου μεγέθους σχεδιασμένη και για την αγορά της Ευρώπης. Η Daedong παρουσίασε τη νέα σειρά GX στην κατηγορία 60-70 ίππων, για να ενισχύσει την κυριαρχία της, έχοντας επενδύσει 20 δις σε διάστημα τεσσάρων ετών, για να αναπτύξει μια νέα σειρά τρακτέρ που θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις στην αγορά γεωργικών μηχανημάτων στην Κορέα, καθώς και στην υπερπόντια αγορά τρακτέρ κοινής ωφέλειας (εύρος 60-80 ίππων).

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Σε μεγάλο βαθμό εναρμονισμένη με τις τελευταίες τάσεις παγκοσμίως που απαιτούν υψηλότερη απόδοση και ευκολία για τον χρήστη, η σειρά GX θέτει νέα πρότυπα για τους ελκυστήρες υψηλής ποιότητας χάρη στις διάφορες φιλικές προς τον χρήστη λειτουργίες που χρησιμοποιούν λύσεις υψηλής τεχνολογίας και εργονομικού σχεδιασμού για τη μεγιστοποίηση της χρηστικότητας. Η εταιρεία θέλει να εξελίξει το GX σε σταθερό τρακτέρ για την γκάμα της, πουλώντας περισσότερες από 1.000 μονάδες ετησίως στην Κορέα, ενώ θα κάνει μια ισχυρή ώθηση στις αγορές των βορειοαμερικανικών και ευρωπαϊκών τρακτέρ κοινής ωφέλειας. Ξεκινώντας από αυτόν τον μήνα, η Daedong σχεδιάζει να διαθέσει στην Κορέα τα GX5910 (58,3 ίπποι), GX6710 (66,4 ίπποι) και GX7510 (73,1 ίπποι), και στην υπόλοιπη αγορά ως RX6640 (66,4 ίπποι) και RX7340 (73,1 ίπποι), τα οποία διαθέτουν ελαφρώς διαφορετικές προδιαγραφές και επιλογές κινητήρα. Η ευκολότερη οδήγηση και η ποικιλία χειριστηρίων είναι επίσης ένα πλεονέκτημα που προσφέρει η σειρά GX.

Τα τρακτέρ διαθέτουν τη λειτουργία «Power Shift (P-Shift)», η οποία σας επιτρέπει να αλλάζετε ταχύτητες πολύ πιο γρήγορα και πιο εύκολα χρησιμοποιώντας είτε τα κουμπιά P-Shift είτε το γκάζι, χωρίς να χρειάζεται να χειρίζεστε τις ταχύτητες με το χέρι. Το GX διαθέτει επίσης έναν «συμπλέκτη άνεσης», ο οποίος αποτρέπει τις απότομες και σπασμωδικές εκκινήσεις. Το τρακτέρ βγαίνει από τη γραμμή με σταθερή ταχύτητα, ανεξάρτητα από την εμπλοκή του συμπλέκτη.

Παράλληλα, η λειτουργία «EASY STOP» σταματά το GX χρησιμοποιώντας τα φρένα του και χωρίς να χρειάζεται να χειριστείτε το συμπλέκτη. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, το GX μπορεί να φτάσει έως και τα 38,5 χλμ./ώρα, ενώ η δύναμη ανύψωσης της σειράς GX είναι 25% υψηλότερη από το προηγούμενο μεσαίου μεγέθους τρακτέρ, τη σειρά RX, καθιστώντας ευκολότερο τον έλεγχο των βαρέων εξαρτημάτων. Όσον αφορά τον εργονομικό σχεδιασμό, η Daedong επικεντρώθηκε στη μεγιστοποίηση της άνεσης οδήγησης και της ορατότητας. Πρώτον, ο θόρυβος και οι κραδασμοί μειώθηκαν κατά 11% και 50%, αντίστοιχα, χάρη στα καθίσματα με αερανάρτηση, τη βελτιωμένη δομή που είναι ανθεκτική στους κραδασμούς και τη χρήση ισχυρότερων ηχοαπορροφητικών υλικών.

Επιπλέον, η Daedong εγκατέστησε στο GX ένα ηλεκτρονικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού -που συνήθως συναντάται στα επιβατικά οχήματα- και μετέφερε τους αεραγωγούς στο ταμπλό κάτω από το τιμόνι, ώστε να βοηθά τους οδηγούς να παραμένουν δροσεροί. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αντικατοπτρίζει τη σχεδιαστική γλώσσα της Daedong «Ultimate Refined», η οποία υπερασπίζεται τις καλές αναλογίες, την ιδιαίτερα διακριτική αισθητική και τη μεγάλη πρακτικότητα, για να προσδώσει στο GX μια τρισδιάστατη και δυναμική αίσθηση. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα LED προσδίδουν μια premium εμφάνιση στο τρακτέρ, ενώ παράλληλα βελτιώνουν τη νυχτερινή ορατότητα για τους εργαζόμενους.

Το εσωτερικό σχεδιάστηκε με καμπίνα 5 πυλώνων (πέντε γυάλινα παράθυρα) για εύκολο αερισμό και άνοιγμα των θυρών, καθώς και με ένα τοξωτό μπροστινό παράθυρο και μια μεγάλη διαφανή ηλιοροφή, για να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ορατότητα, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη συχνής επιθεώρησης του εμπρόσθιου φορτωτή. Επιπλέον, οι διάφοροι μοχλοί και διακόπτες είναι συγκεντρωμένοι στη δεξιά πλευρά για να είναι οργανωμένοι και ευκολότεροι στη χρήση, με GX να διαθέτει μέχρι και αναδιπλούμενο βοηθητικό κάθισμα.

Έλεγχος εξ αποστάσεως

Το GX διαθέτει αναβαθμισμένες λειτουργίες τηλεχειρισμού. Η Daedong χρησιμοποιεί την εφαρμογή της πλατφόρμας γεωργικών λύσεων «Daedong Connect», για να παρέχει έλεγχο οχήματος (λειτουργία home), τηλεκοντρόλ, διαχείριση οχήματος, καταγραφή εργασιών, ασφαλή ζώνη, κλήση έκτακτης ανάγκης, εμπόριο ανταλλακτικών και έξυπνες (απομακρυσμένες) διαγνωστικές λειτουργίες για τον έλεγχο, τη συντήρηση και την επιθεώρηση του τρακτέρ από απόσταση.

Η υπηρεσία έξυπνης απομακρυσμένης διάγνωσης, την οποία η Daedong σχεδιάζει να ξεκινήσει τον τρέχοντα μήνα, θα επιτρέπει στους τεχνικούς σέρβις της Daedong να εκτελούν πρωτογενή διαγνωστικά από απόσταση πριν επισκεφθούν τον πελάτη, όταν τα γεωργικά μηχανήματα ή ο εξοπλισμός τους παρουσιάζουν δυσλειτουργία. Η επιθεώρηση του εξοπλισμού από τους ίδιους τους τεχνικούς της Daedong με την υπηρεσία Smart Remote Diagnostics Service πριν από τη βλάβη μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να ελαχιστοποιήσουν το χρόνο επισκευής και το κόστος/τις απώλειες. Η σειρά GX ανεβάζει επίσης τον πήχη με ένα έξυπνο κλειδί (περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό) και χαρακτηριστικά τηλεματικής, όπως η απομακρυσμένη ανάφλεξη και ο έλεγχος του κλιματισμού.

Η ιστορική είσοδος της Daedong στην υπερπόντια αγορά ξεκίνησε το 1982. Το πρώτο τρακτέρ παρουσιάστηκε στην αγορά των ΗΠΑ το 1986 και η Daedong USA ιδρύθηκε το 1993 για την αξιοποίηση της υπερπόντιας αγοράς. Το εμπορικό σήμα «DAEDONG» βασίζεται σε κινεζικούς χαρακτήρες και είναι ένα δύσκολο εμπορικό σήμα για πολιτισμούς που δεν έχουν κινεζικούς χαρακτήρες, όπως η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη, οπότε ορίστηκε το εμπορικό σήμα «KIOTI».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα