Same Dorado 2024: Αναβαθμισμένα σε όλους τους τομείς με ισχύ από 75 έως 106 ίππους

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η ευελιξία, η οικονομία στη χρήση και οι σύγχρονες ανέσεις εξελίσσονται στο νέο Dorado, το οποίο βελτιώθηκε, για να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις και στη γεωργία του μέλλοντος.

Τα νέα τρακτέρ SAME Dorado 2024 συνδυάζουν ευελιξία με υψηλή παραγωγικότητα και λειτουργικότητα. Χάρη στο συμπαγές τους μέγεθος αυτά τα τρακτέρ είναι ευπροσάρμοστα και ευέλικτα, στοιχεία που θεωρούνται από τα δυνατά σημεία της εν λόγω οικογένειας μηχανημάτων. Τα Dorado Stage V είναι κατάλληλα για παραδοσιακά αγροκτήματα, μεγάλους οπωρώνες και στάβλους, καθώς και για εταιρείες που ειδικεύονται στη συντήρηση χώρων πρασίνου.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

 

Σημαντικό να αναφερθεί είναι και το ότι τα νέα μοντέλα SAME Dorado MY24 είναι έτοιμα για τις μελλοντικές προκλήσεις της γεωργίας, όπως η μείωση των εκπομπών CO2 καθώς είναι πιστοποιημένα για λειτουργία με βιοκαύσιμο HVO από τους κινητήρες κινητήρες Stage V 75 έως 106 ίππων.

Οικονομία και ευελιξία στη χρήση

Οι τετρακύλινδροι κινητήρες FARMotion 45 διαθέτουν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για γεωργική χρήση. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός καυσίμου Common Rail (έως 2000 bar), τα μπεκ 7 οπών, ο ανεμιστήρας ψύξης viscostatic και το φίλτρο αέρα εισαγωγής PowerCore συμβάλλουν στην ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης πετρελαίου. Το νέο Dorado 75 πληροί τις προδιαγραφές Stage V χωρίς να απαιτείται χρήση πρόσθετων υγρών, όπως το AdBlue.

Σε συνδυασμό με τα διαστήματα αλλαγής λαδιού που αυξάνονται στις 600 ώρες για όλους τους κινητήρες FARMotion 45, το κόστος ιδιοκτησίας μειώνεται σημαντικά. Με μέγιστη ταχύτητα περιστροφής κινητήρα μόλις 2.200 σ.α.λ., τα Dorado 95 και 105 αποδίδουν μέγιστη ισχύ 95 και 106 ίππους αντίστοιχα στις 2.000 σαλ. και μέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1.400 σαλ.

Σε συνδυασμό με το κατά κανόνα μικρό βάρος των Dorado, μιλάμε για μια πολύ καλή αναλογία ισχύος προς βάρος, χαρακτηριστικό που γίνεται φανερό σε εργασίες σποράς, φροντίδας των καλλιεργειών ή σε εφαρμογές όπου απαιτείται ισχύς αλλά ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να αποφεύγεται η συμπίεση του εδάφους. Όπως αναφέρθηκε, το νέο Dorado MY 24, καθώς και τα υπόλοιπα τρακτέρ SAME με κινητήρες FARMotion Stage V, μπορούν να χρησιμοποιήσουν καύσιμο HVO (Υδρογονωμένο φυτικό έλαιο).

Προσαρμοσμένα στο Dorado τα κιβώτια

Οι διάφοροι διαθέσιμοι συνδυασμοί για το κιβώτιο ταχυτήτων βασίζονται όλοι σε ένα σύστημα με 5 ταχύτητες και OverSpeed, το οποίο επιτρέπει στο τρακτέρ να κινείται με 40 χλμ./ώρα με οικονομικές στροφές στον κινητήρα. Η βασική έκδοση 30+15 ταχυτήτων περιλαμβάνει ένα creeper mode (αργή ταχύτητα, «έρπειν») και επιτρέπει στο τρακτέρ να κινείται με μόλις 240 μέτρα ανά ώρα με τη μικρότερη σχέση μετάδοσης και τον κινητήρα στις μέγιστες στροφές. Για τους πιο απαιτητικούς, διατίθεται η έκδοση Powershift, η οποία αυξάνει το συνολικό αριθμό ταχυτήτων σε 45+45, ενώ μειώνει επίσης την ταχύτητα «έρπειν» στα 200 μ./ώρα με τη μικρότερη σχέση και τον κινητήρα στις μέγιστες στροφές.

Και τα δύο κιβώτια είναι διαθέσιμα με μια πρακτική μηχανική ρεβέρσα με συγχρονιζέ γρανάζια ή μια υδραυλική ρυθμιζόμενη σε 5 στάδια χάρη στο σύστημα SenseClutch. Το πρώτο επιτρέπει στον χρήστη να σταματά και να επανεκκινεί το τρακτέρ χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ φρένου, ενώ το δεύτερο επιτρέπει αλλαγές πατώντας ένα πρακτικό κουμπί στον μοχλό ταχυτήτων, χωρίς τη χρήση πεντάλ συμπλέκτη.

Το PTO είναι εξοπλισμένο από τον βασικό εξοπλισμό με ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη προοδευτικής εμπλοκής και περιλαμβάνει τις λειτουργίες 540 σ.α.λ. και 540 ECO. Προαιρετικά διατίθεται επίσης PTO συγχρονισμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων και λειτουργία 1000 σ.α.λ. Διατίθενται και πρακτικοί εναλλάξιμοι άξονες PTO για μέγιστη ευκολία χρήσης, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και ένα μπροστινό PTO με στάνταρ λειτουργία 1000 σ.α.λ.

Ανανεωμένα υδραυλικά, ισχυρά ανυψωτικά

Το ισχυρό υδραυλικό σύστημα χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητες αντλίες: μια κύρια αντλία 54 λ./λ. που τροφοδοτεί τα ανυψωτικά και τους 3 πίσω διανομείς (για συνολικά 6 υδραυλικά κυκλώματα, με ελεύθερη επιστροφή στάνταρ), ενώ μια δευτερεύουσα αντλία τροφοδοτεί τα παρελκόμενα και το υδραυλικό τιμόνι, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία ακόμη και με τον κινητήρα στο ρελαντί και με ταυτόχρονη χρήση του πρωτεύοντος συστήματος. Προαιρετικά, διατίθεται μια πρόσθετη αντλία για την τροφοδοσία του ανυψωτικού και των υδραυλικών βαλβίδων, με αποτέλεσμα μια διάταξη διπλής αντλίας μόνο για τις βοηθητικές λειτουργίες με παροχή 68 λ./λ.

Το πίσω σύστημα έχει ανυψωτική ικανότητα 3000 κιλών (με δυνατότητα να φτάσει τα 3600 κιλά) και διατίθεται είτε με μηχανικό είτε με ηλεκτρονικό έλεγχο – ο τελευταίος περιλαμβάνει επίσης ενεργή απόσβεση για την μείωση των κραδασμών που προκαλούνται από τη μεταφορά εξαρτημάτων, καθώς και λειτουργίες περιορισμού του μέγιστου ύψους ανύψωσης και ρύθμισης του ρυθμού καθόδου. Με ηλεκτρονικό έλεγχο διατίθενται και κουμπιά στους πίσω λασπωτήρες για τον τηλεχειρισμό του ανυψωτικού.

Προαιρετικά διατίθεται επίσης ένα ισχυρό εμπρόσθιο ανυψωτικό με εντυπωσιακή μέγιστη ικανότητα ανύψωσης 2100 κιλά. Κάτι επίσης σημαντικό είναι τα εργοστασιακά σετ συστημάτων Light kit ή Ready Kit εμπρόσθιου φορτωτή, τα οποία περιλαμβάνουν ένα στιβαρό υποπλαίσιο και το υδραυλικό σύστημα, καθώς και ένα εργονομικό χειριστήριο που ελέγχει και το power shift. Οι άξονες σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτά τα μοντέλα: ξεχωρίζουν για το αισθητά συμπαγές τους μέγεθος και για τη στιβαρότητα και την αξιοπιστία τους.

Οι εμπρόσθιοι άξονες περιλαμβάνουν δισκόφρενα, που εγγυώνται πραγματική πέδηση σε όλους τους τροχούς για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες και σε κλίσεις, ενώ τόσο ο εμπρόσθιος όσο και ο πίσω άξονας διαθέτουν ηλεκτροϋδραυλικό κλείδωμα διαφορικών κατά 100%. Αθόρυβο και άνετο τρακτέρ Η καμπίνα διαθέτει 4 κολώνες και ξεχωρίζει στην κατηγορία της.

Μια πλατφόρμα αναρτημένη σε βάσεις Silent-Block, η καλή ηχομόνωση, ο αποδοτικός κλιματισμός και τα φρένα με υδροστατικό έλεγχο προσφέρουν πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Το ειδικό κυρτό σχήμα των παραθύρων και το λεπτό, κωνικό καπό εξασφαλίζουν βέλτιστο οπτικό πεδίο προς όλες τις κατευθύνσεις. Πέραν αυτών, τα Dorado MY 24 είναι στάνταρ εξοπλισμένα με το καινοτόμο ταμπλό InfoCentre+ το οποίο – χάρη σε δύο κύρια όργανα και μια έγχρωμη οθόνη LCD 3,5″ – παρέχει σαφείς πληροφορίες στον χειριστή.

Περισσότερες λεπτομέρειες δείτε στο https://www.theocarakis-tractors.gr, όπως και στο δίκτυο των επίσημων συνεργατών SAME & DEUTZ–FAHR ανά την Ελλάδα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Υπό την ομπρέλα των αυτοματισμών AEF οι AgXeed, Amazone και Claas

Η ομάδα 3A (ADVANCED AUTOMATION & AUTONOMY) βρίσκεται σε ανοικτή ανταλλαγή απόψεων με άλλους κατασκευαστές καθώς και με το πρόγραμμα πιστοποίησης AEF (Agricultural Industry Electronics Foundation). Αυτό σηματοδοτεί μια τυποποίηση στον τρόπο λειτουργίας πολλών αυτοματισμών αγροτικών μηχανημάτων, που θα λειτουργούν με τρόπο ευθυγραμμισμένο με όσα ορίζει η πιστοποίηση AEF.

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Βράβευση της ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. για τις πωλήσεις των τρακτέρ SAME και την παρουσία ενός αιώνα στην ελληνική αγορά

Η SDF αναγνώρισε τα 100 χρόνια παρουσίας της ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στην ελληνική αγορά, ενώ βράβευσε την εισαγωγική εταιρεία για καλύτερες πωλήσεις των τρακτέρ SAME για το 2023.

Με ισχύ έως και 106 ίππους και νέα χαρακτηριστικά τα SAME Dorado του 2024

Το μοντέλο του 2024 φέρνει ανανεωμένα χαρακτηριστικά για βελτιστοποιημένη χρήση σε κλασικές εκμεταλλεύσεις, σε ευρύχωρους οπωρώνες, σε αχυρώνες, αλλά και σε εκμεταλλεύσεις αφιερωμένες στην πράσινη