Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Η Γαλλία είναι πρώτη στην ευρωπαϊκή αγορά τρακτέρ για την χρονιά 2023, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Οι ταξινομήσεις παραμένουν σταθερές στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά (30.345), και παρά την πτώση των αριθμών κατά 13%, η Ιταλία διατηρήθηκε στην τρίτη θέση (17.613). Αθροιστικά, οι τρεις αυτές κύριες αγορές αντιπροσωπεύουν 83.623 του συνολικού αριθμού (85.412 το 2022). Μετά την AGCO, στη δεύτερη θέση βρέθηκε η John Deere (14.744) και στην τρίτη η CNH με 13.553 μονάδες. Στην τέταρτη, πέμπτη και έκτη θέση ήταν η SDF (7.718), η Kubota (5.766) και η Claas (5.725), αντίστοιχα..

Η πολωνική αγορά μειώθηκε κατά 12% στις 10.311 μονάδες (5η θέση) και η ισπανική αγορά μειώθηκε κατά 13% στις 8.779 μονάδες (6η θέση). Τις άλλες 10 πρώτες θέσεις κατέλαβαν η Πορτογαλία (7η 5.313), η Αυστρία (8η 4.513), η Ουγγαρία (9η 2.824) και η Τσεχική Δημοκρατία (10η 2.819).

Αναφορικά με τη John Deere, η αμερικανική εταιρεία έπιασε την κορυφή της γαλλικής αγοράς τρακτέρ, αφού βρέθηκε πρώτη στις εγγραφές νέων τρακτέρ σε δώδεκα ευρωπαϊκές αγορές πέρυσι, συμπεριλαμβανομένης της κυριότερης, της Γαλλίας. Η εταιρεία κατέγραψε 7.179 μονάδες και κατέκτησε ηγετικό μερίδιο 20,1% στη γαλλική αγορά των 35.665 μονάδων, ενώ ήταν επίσης πρώτη στα charts στο Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κροατία, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Δανία, την Ουγγαρία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και την Ισπανία.

Στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, η John Deere εξασφάλισε τη δεύτερη θέση με 5.899 και ποσοστό 19,4% επί των 30.345 μονάδων. Παρά την πτώση των ταξινομήσεων κατά 17,2% από 2.011 μονάδες το 2022 σε 1.666 το 2023, η John Deere κατέλαβε επίσης τη δεύτερη θέση στην Ιταλία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης. Η New Holland ήταν επικεφαλής των αγορών τρακτέρ στην Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Σλοβενία, και ενώ η άλλη σταθερή αξία της CNH, η Steyr, διατήρησε την πρώτη θέση στην Αυστρία με 833 μονάδες (874 το 2022).

Η Fendt είχε το μερίδιο του λεόντος στην Ελβετία, ενώ απολάμβανε επίσης της πρώτης θέσης στην αγορά της Γερμανίας με 30.345 τρακτέρ, όπου κατέγραψε 15,4% περισσότερα νέα τρακτέρ (6.140 το 2023/5.319 το 2022) και αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 17,5% σε 20,2%. Η Valtra είχε ηγετικό μερίδιο 42,6% στην αγορά της Φινλανδίας με 1.540 μονάδες και 656 μονάδες. Τις άλλες δύο πρώτες 10 θέσεις εξασφάλισαν η Solis (Πορτογαλία) και η Foton (Σερβία).

Πηγή: Eilbote

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

«Χρονιά των αλωνιστικών AF» το 2024 για την Case ΙΗ σε Ευρώπη και Αμερική

Η Case παρουσιάζει τις σειρές αλωνιστικών Axial-Flow 160 και 260, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για τη συγκομιδή του 2025. Το λανσάρισμα αυτό ακολουθεί την επιτυχημένη προεπισκόπηση αυτών των μοντέλων στην Agritechnica 2023. Κοιτάζοντας μπροστά, η Case IH θα επεκτείνει περαιτέρω τη σειρά AF Series με πρόσθετα μοντέλα που θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Προτεινόμενα

Οδηγός αγοράς για τα μικρά τρακτέρ στην Ελλάδα, ακόμη πιο ισχυρά τα δενδροκομικά

Τις δυνατότητες της µηχανικής δοκιµάζουν χρόνο µε το χρόνο τα δενδροκοµικά τρακτέρ τα οποία αν και γίνονται ολοένα και πιο ισχυρά, οι κατασκευαστές καταφέρνουν να τα διαµορφώσουν ακόµη πιο συµπαγή και ευέλικτα. Στη χώρα µας τα specialty τρακτέρ καταλαµβάνουν το µεγαλύτερο ποσοστό στα µερίδια αγοράς, µε τους επίσηµους εισαγωγείς να φροντίζουν να έχουν άµεσα στη διάθεση των Ελλήνων αγροτών ό,τι πιο προηγµένο βγαίνει από τα εργοστάσια.