Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Η Γαλλία είναι πρώτη στην ευρωπαϊκή αγορά τρακτέρ για την χρονιά 2023, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Οι ταξινομήσεις παραμένουν σταθερές στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά (30.345), και παρά την πτώση των αριθμών κατά 13%, η Ιταλία διατηρήθηκε στην τρίτη θέση (17.613). Αθροιστικά, οι τρεις αυτές κύριες αγορές αντιπροσωπεύουν 83.623 του συνολικού αριθμού (85.412 το 2022). Μετά την AGCO, στη δεύτερη θέση βρέθηκε η John Deere (14.744) και στην τρίτη η CNH με 13.553 μονάδες. Στην τέταρτη, πέμπτη και έκτη θέση ήταν η SDF (7.718), η Kubota (5.766) και η Claas (5.725), αντίστοιχα..

Η πολωνική αγορά μειώθηκε κατά 12% στις 10.311 μονάδες (5η θέση) και η ισπανική αγορά μειώθηκε κατά 13% στις 8.779 μονάδες (6η θέση). Τις άλλες 10 πρώτες θέσεις κατέλαβαν η Πορτογαλία (7η 5.313), η Αυστρία (8η 4.513), η Ουγγαρία (9η 2.824) και η Τσεχική Δημοκρατία (10η 2.819).

Αναφορικά με τη John Deere, η αμερικανική εταιρεία έπιασε την κορυφή της γαλλικής αγοράς τρακτέρ, αφού βρέθηκε πρώτη στις εγγραφές νέων τρακτέρ σε δώδεκα ευρωπαϊκές αγορές πέρυσι, συμπεριλαμβανομένης της κυριότερης, της Γαλλίας. Η εταιρεία κατέγραψε 7.179 μονάδες και κατέκτησε ηγετικό μερίδιο 20,1% στη γαλλική αγορά των 35.665 μονάδων, ενώ ήταν επίσης πρώτη στα charts στο Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κροατία, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Δανία, την Ουγγαρία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και την Ισπανία.

Στη Γερμανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, η John Deere εξασφάλισε τη δεύτερη θέση με 5.899 και ποσοστό 19,4% επί των 30.345 μονάδων. Παρά την πτώση των ταξινομήσεων κατά 17,2% από 2.011 μονάδες το 2022 σε 1.666 το 2023, η John Deere κατέλαβε επίσης τη δεύτερη θέση στην Ιταλία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης. Η New Holland ήταν επικεφαλής των αγορών τρακτέρ στην Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Σλοβενία, και ενώ η άλλη σταθερή αξία της CNH, η Steyr, διατήρησε την πρώτη θέση στην Αυστρία με 833 μονάδες (874 το 2022).

Η Fendt είχε το μερίδιο του λεόντος στην Ελβετία, ενώ απολάμβανε επίσης της πρώτης θέσης στην αγορά της Γερμανίας με 30.345 τρακτέρ, όπου κατέγραψε 15,4% περισσότερα νέα τρακτέρ (6.140 το 2023/5.319 το 2022) και αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 17,5% σε 20,2%. Η Valtra είχε ηγετικό μερίδιο 42,6% στην αγορά της Φινλανδίας με 1.540 μονάδες και 656 μονάδες. Τις άλλες δύο πρώτες 10 θέσεις εξασφάλισαν η Solis (Πορτογαλία) και η Foton (Σερβία).

Πηγή: Eilbote

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Η Iveco-Condellis παρουσίασε το νέο IVECO S-WAY LNG στα εγκαίνια του πρώτου σταθμού LNG στη Θεσσαλονίκη

Η MOLGAS εγκαινίασε τον πρώτο σταθμό LNG της Ελλάδας στο πρατήριο καυσίμων του Ομίλου Κολοκυθά, που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Αυτή η υπερσύγχρονη εγκατάσταση, η οποία άνοιξε τις πόρτες την Κυριακή 28 Ιουλίου, αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην ενεργειακή υποδομή της χώρας, παρέχοντας έναν ειδικό χώρο για τον ανεφοδιασμό βαρέων φορτηγών με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) και Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο (CNG).