Με το τετρακύλινδρο υψηλής ροπής σύνολο Doosan D24 τα Goldoni Q 110 Stage V

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η Goldoni αναγεννήθηκε ως μια εταιρεία -πλέον- ολλανδικής ιδιοκτησίας, της Keestrack. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα trattoriweb, το 2023 ήταν μία από τις ελάχιστες μάρκες που αύξησαν τις πωλήσεις τους στην Ιταλία και ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις με μια γκάμα που ανανεώνεται συνεχώς. Ένα στάδιο αυτής της ανανέωσης αφορά στους κινητήρες, οι οποίοι πρέπει αναγκαστικά να προσαρμοστούν, ακόμη και στην εξειδικευμένη κατηγορία, στους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς κατά της ρύπανσης.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Goldoni και Doosan μαζί στην αναπτυξη κινητήρων

Η Goldoni επέλεξε να ακολουθήσει μαζί με τη Doosan το δρόμο της ανανέωσης. Η νοτιοκορεατική εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνία με την Goldoni για τα επόμενα 5 χρόνια για την προμήθεια 8 χιλιάδων κινητήρων Stage V. Στη Fieragricola έγινε το ντεμπούτο της ναυαρχίδας της εταιρείας με έδρα το Carpi, του Q 110 Stage V, το οποίο με 102 ίππους είναι το ισχυρότερο από όλα τα εξειδικευμένα τρακτέρ της Goldoni. Εδώ, ο ολοκαίνουργιος Doosan D24 Power Up των 2.400 κυβικών εκατοστών παίρνει τη θέση του τρίλιτρου VM Stage 3B, χωρίς να επηρεάζει καθόλου τις συμπαγείς διαστάσεις του τρακτέρ, οι οποίες παραμένουν αμετάβλητες.

Ο νοτιοκορεατικός τετρακύλινδρος με αυτή την πληθωρική βαθμονόμηση, που δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη επίσημα, κάνει το ντεμπούτο του σε τρακτέρ με το Q 110. Εξοπλισμένος με υπερσυμπιεστή με aftercoller και σύστημα ψεκασμού common rail της Bosch, ο D24 έχει εξαιρετική ισχύ και μέγιστες τιμές ροπής 410 Nm, πραγματικά εξαιρετικές για έναν κινητήρα τόσο μικρών διαστάσεων. Χωρίς βαλβίδα EGR, η επεξεργασία των καυσαερίων βασίζεται σε μια λύση που αποτελείται από καταλύτη οξείδωσης DΟC, φίλτρο σωματιδίων και σύστημα SCR.

Η δεξαμενή AdBlue είναι τοποθετημένη στην αριστερή κάτω πλευρά, πίσω από το τιμόνι, και δεν εμποδίζει καθόλου την ορατότητα, ενώ όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα βρίσκονται σε μια βολική θέση κάτω από το καπό. Ωστόσο, ο κινητήρας δεν είναι το μόνο νέο χαρακτηριστικό του Q110, το οποίο διαθέτει επίσης βελτιώσεις στα υδραυλικά και την εργονομία του χειριστηρίου σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Ευελιξία και άνεση

Το υδραυλικό σύστημα ανοικτού κέντρου αποτελείται από δύο αντλίες 38 λ./λ. για το σύστημα διεύθυνσης και 61 για τις βαλβίδες (3 πίσω και 3 εμπρός) και το ηλεκτρικό ανυψωτικό. Η ανυψωτική ικανότητα αυξάνεται στα 2.800 κιλά στο πίσω μέρος (προηγουμένως ήταν 2.500), ενώ ο προαιρετικός μπροστινός σύνδεσμος φτάνει τα 1.200 κιλά. Η διάταξη των μοχλών ελέγχου του συνδέσμου και των βαλβίδων εκκεντροφόρου έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και τώρα είναι τακτοποιημένα μαζί σε μια κονσόλα στα δεξιά του καθίσματος με τα διάφορα κουμπιά για την ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση της διπλής έλξης, του κλειδώματος διαφορικού και του PTO.

Το κιβώτιο ταχυτήτων παραμένει το μηχανικό με 24 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν, με ένα σύστημα αλλαγής όπισθεν στο τιμόνι. Ο μοχλός του λεβιέ ταχυτήτων στα δεξιά επιτρέπει την ενεργοποίηση 4 ταχυτήτων, ενώ οι δύο περιοχές αργής και γρήγορης ταχύτητας επιλέγονται με ένα μοχλό στο κεντρικό τούνελ και ένας μοχλός στα αριστερά επιτρέπει την ενεργοποίηση της λειτουργίας creeper.

trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Υψηλά στάνταρ ισχύος και ταχύτητας φέρνουν τα τρακτέρ JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Με τις σπαρτικές Solitair NT, η LEMKEN επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα μηχανημάτων της και ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες στρατηγικές σποράς, που κυμαίνονται από τις συμβατικές μεθόδους έως και άμεση σπορά. Αυτό παρέχει στους αγρότες και τους εργολάβους ένα εργαλείο που συνδυάζει την αποδοτικότητα και την ακρίβεια.

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Σχεδιασμένα για να απαντούν στις ανάγκες των μεγάλων εκμεταλλεύσεων και των απαιτητικών συνθηκών στο χωράφι είναι σύμφωνα με την XAG τα πλήρως αυτόνομα αγροτικά drone XAG P150 Max που εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία. Με μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, αρθρωτό σχεδιασμό και βελτιωμένο έλεγχο κατά την πτήση, τα XAG P150 Max αποτελούν την πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για να βοηθήσει τους αγρότες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την πίεση κόστους.

Προτεινόμενα
Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Σχεδιασμένα για να απαντούν στις ανάγκες των μεγάλων εκμεταλλεύσεων και των απαιτητικών συνθηκών στο χωράφι είναι σύμφωνα με την XAG τα πλήρως αυτόνομα αγροτικά drone XAG P150 Max που εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία. Με μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, αρθρωτό σχεδιασμό και βελτιωμένο έλεγχο κατά την πτήση, τα XAG P150 Max αποτελούν την πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για να βοηθήσει τους αγρότες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την πίεση κόστους.

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.