Πλήρης αναβάθμιση του ευέλικτου στόλου δενδροκομικών τρακτέρ Keestrack από την Goldoni

Κοινοποίηση:

Έχοντας αναγεννηθεί εδώ και λίγα χρόνια υπό ολλανδική, πλέον, ιδιοκτησία η ιστορική Goldoni αναβάθµισε πλήρως τις σειρές τρακτέρ της που προορίζονται για επαγγελµατική και για κηπευτική χρήση. Από τα νέα τρακτέρ της Goldoni Keestrack ξεχωρίζει το πλήρως ηλεκτρικό τρακτέρ (φιναλίστ της κατηγορίας δενδροκοµικών τρακτέρ της χρονιάς στην διεθνή έκθεση EIMA). Το ευέλικτο µικρών διαστάσεων τρακτέρ µπορεί να χρησιµοποιηθεί τόσο για εργασίες στο χωράφι όσο και εντός πόλεων, σε κλειστούς χώρους και θερµοκήπια.

Ανάλογα µε την χρήση για την οποία προορίζεται ο χειριστής µπορεί να ρυθµίσει ο ίδιος την επιθυµητή ισχύ. Το B1e όπως και τα υπόλοιπα οχήµατα της σειράς B διαθέτει πέντε ηλεκτρικές γεννήτριες και συγκεκριµένα, µία για το κιβώτιο ταχυτήτων (35-50 kW), δύο για τα µπροστινά και πίσω pto (14kW+9,5kW-22kW+15kW), µια για τις βαλβίδες του ανυψωτικού και των πηνίων (15-18kW) και µια για την αντλία θερµότητας (4,5kWw).Η µέγιστη συνολική ισχύς του οχήµατος αγγίζει τα 80 kW αλλά χάρη στο σύστηµα διαχείρισης ισχύος όλες οι αγροτικές εργασίες µπορούν να πραγµατοποιηθούν ακόµα και στο 50% της ισχύος, χωρίς να διακυβεύεται η αποτελεσµατικότητα. Η βάση του τιµονιού είναι µόλις 1.728χιλ, το συνολικό πλάτος 1.322 χιλ και βάρος 2,3 τόνων. Το µέγιστο βάρος που µπορεί να σηκώσει ξεπερνάει του 4,3 τόνους και κατανέµεται ιδανικά 45% στο µπροστινό µέρος και 55% στο πίσω µέρος. Οι µικρές του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για εργασίες ανάµεσα σε σειρές σε αµπελώνες και οπωρώνες ή σε θερµοκήπια.

Το ηλεκτρικό τρακτέρ έχει λάβει ήδη έγκριση για παραγωγή στην Ευρώπη και θα παραχθεί στο εργοστάσιο της Goldoni Keestrack στην περιοχή Migliarina της Ιταλίας.

Μικρό αλλά ισχυρό το νέο Q110

Από τα νέα τρακτέρ ξεχωρίζει το Q110 Stage V µε τον 4-κίλυνδρο κινητήρα HDI της κορεάτικης Doosan, που παρέχει ισχύ έως και 102 άλογα και µέγιστη ροπή 390 Nm, καθιστώντας το ιδιαίτερα αποτελεσµατικό σε κάθε εργασία. H τοποθέτηση του κινητήρα Stage V µε φίλτρο κάτω από το καπό και του συστήµατος SCR, καθιστούν το όχηµα ένα από τα πιο µικρά εξειδικευµένα τρακτέρ µε ισχύ µεγαλύτερη των 100 ίππων στην αγορά. Τα υδραυλικά του αποτελούνται από δύο αντλίες που παρέχουν 38 λίτρα ανά λεπτό για το σύστηµα διεύθυνσης και 61 λίτρα ανά λεπτό για τις βαλβίδες (τοποθετηµένες 3 στο µπροστινό µέρος και 3 πίσω) και το αναψυκτικό. Το µέγιστο βάρος που µπορεί να σηκώσει φτάνει στα 2.800 κιλά στο πίσω µέρος, ενώ ένα προαιρετικό ανυψωτικό στο µπροστινό µέρος έχει δυνατότητες ανασήκωσης 1.200 κιλών.

Εξοικονόµηση καυσίµων για όλα τα µικρά τρακτέρ της Goldoni

Με κινητήρες της Doosan εξοπλίζονται και τα υπόλοιπα µικτά τρακτέρ της Goldoni. Πιο συγκεκριµένα τα C60, E60 και T60 θα εξοπλιστούν µε 3-κίλυνδρους κινητήρες της κορεατικής εταιρείας µε µέγιστη ροπή 190 Nm, ενώ το Q80 θα εξοπλιστεί µε 4-κίλυνδρο κινητήρα µε µέγιστη ροπή 310 Nm. Η ιδιαιτερότητα των κινητήρων των νέων οχηµάτων της Goldoni είναι ότι φτάνουν στην µέγιστη ροπή ακόµα και σε χαµηλές ταχύτητες του κινητήρα και είναι ειδικά σχεδιασµένοι, ώστε να καταναλώνουν όσο το δυνατόν µικρότερη ποσότητα καυσίµων. Παράλληλα, όλα τα µοντέλα της Goldoni θα εφοδιαστούν µε την λειτουργία Cruise RPM Memory.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Δύο χρόνια εγγύηση για σταφυλλοσυλεκτικές Braud και τρακτέρ TE Straddle της New Holland

Η πλήρης σειρά των σταφυλοσυλλεκτικών και ελαιοσυλλεκτικών µηχανών New Holland Braud, καθώς και τα τρακτέρ Straddle, προσφέρονται πλέον µε στάνταρ διετή εργοστασιακή εγγύηση. Αυτό υπογραµµίζει τη δέσµευση της New Holland για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η οποία διασφαλίζεται µέσω του Κέντρου Αριστείας της µάρκας στο Coëx της Γαλλίας. Παράλληλα, παρέχει στους καλλιεργητές υψηλή αξιοπιστία και χαµηλό κόστος λειτουργίας.

Προτεινόμενα

Έσπασε το ορόσημο των 5.000 ηλεκτρικών φορτηγών παγκοσμίως η Volvo Trucks

Η Volvo Trucks έσπασε το ορόσημο παράδοσης 5.000 ηλεκτρικών φορτηγών σε 50 χώρες παγκοσμίως. Με οκτώ μοντέλα ηλεκτρικών φορτηγών στην παραγωγή σήμερα, η ηγεσία της Volvo στα ηλεκτρικά φορτηγά είναι ισχυρότερη από ποτέ.