Xαράζει το δικό του δρόμο το φινλανδικό Valtra S416 με απόδοση έως 420 ίππους

Κοινοποίηση:

Η ναυαρχίδα των τρακτέρ στην οικογένεια της Valtra εισέρχεται τώρα στην έκτη γενιά της με περισσότερη ισχύ και με τη μορφή του S416. Ωστόσο, αυτή η νέα σειρά είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα ισχυρό μηχάνημα για τους περήφανους Φινλανδούς.

Η Valtra κάνει την έκτη γενιά του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας πιο αυθεντική. Παρόλο που θα συνεχίσει να μοιράζεται τα ίδια μέρη με το επίσης νέο 9S της Massey Ferguson, η σειρά τρακτέρ έξι μοντέλων θα κατασκευάζεται και πάλι στο Suolahti της Φινλανδίας αντί να βγαίνει από την πόρτα του Beauvais.

Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, οι άξονες, ο σύνδεσμος και τα υδραυλικά αποτελούν μέρος αυτής της κοινής πλατφόρμας, αλλά τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία, όπως η σχεδίαση, οι διεπαφές χρήστη και τα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων των μοχλών πολλαπλών λειτουργιών, είναι αποκλειστικά για τη μάρκα.

Με έως και 420 ίπππους

Όταν αντικρίζετε για πρώτη φορά τη νέα σειρά S, το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε είναι ότι δεν μοιάζει με τρακτέρ με πάνω από 400 ίππους. Απλώς φαίνεται να είναι μια ελαφρώς πιο ισχυρή έκδοση της σειράς Q, αναμφίβολα εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι φοράει την ίδια καμπίνα τεσσάρων κολόνων από τη σειρά 230-305 ίππων, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022. Κάτω από το εξίσου κομψό καπό, εξακολουθεί να φωλιάζει ένας εξακύλινδρος κινητήρας AgcoPower 8,4 λίτρων.

Στα μοντέλα S286 έως S416, αυτή η μονάδα αποδίδει από 280 έως 420 ίππους. Τα πέντε μικρότερα μοντέλα έχουν επίσης ώθηση έως και 30 ίππους, ενώ το S416 έχει μέγιστη απόδοση 420 ίππους, η οποία αποδίδεται στις 1.850 σ.α.λ. Όπως θα περίμενε κανείς, ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Stage V, αλλά, σε αντίθεση με το παλιό S4, δεν υπάρχει EGR και χρειάζεται μόνο ένα τούρμπο. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει αυξηθεί στα 630 λίτρα, τα οποία θα είναι αρκετά για να ταΐσουν όλα αυτά τα άλογα.

Με κιβώτιο Vario ML260

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να είναι το ML260 με τις δύο σειρές διαδρομής που εναλλάσσονται χειροκίνητα μεταξύ των εργασιών στο χωράφι και στο δρόμο. Οι τελικοί κινητήρες έχουν τροποποιηθεί για να διαχειρίζονται την πρόσθετη ισχύ που προσφέρεται, ενώ ο μπροστινός άξονας παραμένει αμετάβλητος.

Σύνδεσμος και υδραυλικά

Ο πίσω σύνδεσμος, που μπορεί να ανυψώσει εντυπωσιακά 12 τόνους, είναι ίδιος.. Αυτό που είναι καινούργιο είναι η δυνατότητα σύνδεσης μιας αντλίας στη μονάδα περιστροφής για την παραγωγή 200 λ./λ. στις 1.650 σ.α.λ.

Καμπίνα από τη σειρά Q

Για την καμπίνα, η Valtra παρέμεινε στη δοκιμασμένη πλέον διάταξη σχεδιασμού που χρησιμοποιεί σε όλα τα οχήματα από την τετρακύλινδρη σειρά N και πάνω.

Σύνοψη

Ενώ το νέο S6 συνεχίζει να χρησιμοποιεί πολλά από τα εξαρτήματα στα οποία βασίζεται για περισσότερα από 10 χρόνια, μοιάζει και αισθάνεται σαν ένα πολύ διαφορετικό τρακτέρ. Ωστόσο, θα ήταν άδικο να το απορρίψετε ως κάτι περισσότερο από μια αναβάθμιση του στυλ, καθώς υπάρχει η επιπλέον ιπποδύναμη, η σημαντικά υψηλότερη υδραυλική απόδοση μαζί με μικρότερες λεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση των ακροδεκτών της μπαταρίας κοντά στα σκαλοπάτια της καμπίνας και μια πλήρης σειρά επιλογών φωτισμού – μέχρι και το φωτιζόμενο σήμα της Valtra στο καπό.

Τα μηχανήματα της Valtra διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Καρίντης-Νέτας Α.Ε. (Τηλ. 2310/ 519995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ειδικεύονται σε μικρομεσαίες εκμεταλλεύσεις και κτηνοτροφικές επιχειρήσεις τα Case IH Farmall A

Σχεδιασμένα για μικρές και μεσαίες μικτές εκμεταλλεύσεις και εξειδικευμένες κτηνοτροφικές επιχειρήσεις, αυτά τα στιβαρά, ευέλικτα ολοκληρωμένα τρακτέρ είναι εξαιρετικά παραγωγικά, άνετα και ευέλικτα. Παρέχοντας εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής, είναι ιδανικά για εφαρμογές ενσίρωσης και χορτονομής, κτηνοτροφίας, σποράς, ψεκασμού, λίπανσης, άροσης και μεταφοράς.

Καλλιέργεια βάθους ως 5εκ. μόλις σε 450 σαλ πετυχαίνει η φρέζα Sicma RK 520 Bio

Η φρέζα κάνει ένα µικρό comeback προς τις εξαιρετικά ρηχές εφαρµογές κατεργασίας. Ο Ιταλός κατασκευαστής Sicma διαθέτει την Bio Tiller για αυτή την επιφανειακή κατεργασία και ρίξαµε µια µατιά στο µοντέλο πλάτους 5,20 µέτρων την περασµένη σεζόν για να δούµε τι µπορεί να προσφέρει.

Προτεινόμενα

Μοναδικό field-day στην Ελλάδα με την ολοκαίνουργια βαµβακοσυλλεκτική John Deere CP500

Μετά από 30 έτη «νηνεµίας» στην τεχνολογία συλλογής βάµβακος, η John Deere ταράζει τα νερά µε τη νέα σειρά CP500, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην Ελλάδα και το profi βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη για ένα μοναδικό field-day.

Juno Max: Το αυτόνομο ρομπότ της Lely για μονάδες μεγάλης κλίμακας

Tο Juno Max είναι πρώτο πλήρως αυτόνομο ρομπότ προώθησης ζωοτροφών της Lely για αγροκτήματα μεγάλης κλίμακας, που έχει σχεδιαστεί για να σπρώχνει ζωοτροφές γρήγορα, έξυπνα και αποτελεσματικά, σε πολλαπλούς στάβλους και διαδρόμους σίτισης.

Απόλυτη έκφραση σχεδιασμού και ισχύος η έκτη γενιά Valtra S Series

Απόλυτη έκφραση της ισχύος και της άνεσης αποτελεί η 6η γενιά της σειράς τρακτέρ Valtra S Series, η οποία πρόσφατα έγινε η πρώτη που σαρώνει όλα τα βραβεία κορυφαίου σχεδιασμού στη διάρκεια ενός έτους. Τα νέα S Series διαθέτουν όλα τις απαραίτητες «έξυπνες» λειτουργίες που απαιτεί ένας σύγχρονος αγρότης, έχοντας ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερη κερδοφορία.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.