Xαράζει το δικό του δρόμο το φινλανδικό Valtra S416 με απόδοση έως 420 ίππους

Κοινοποίηση:

Η ναυαρχίδα των τρακτέρ στην οικογένεια της Valtra εισέρχεται τώρα στην έκτη γενιά της με περισσότερη ισχύ και με τη μορφή του S416. Ωστόσο, αυτή η νέα σειρά είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα ισχυρό μηχάνημα για τους περήφανους Φινλανδούς.

Η Valtra κάνει την έκτη γενιά του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας πιο αυθεντική. Παρόλο που θα συνεχίσει να μοιράζεται τα ίδια μέρη με το επίσης νέο 9S της Massey Ferguson, η σειρά τρακτέρ έξι μοντέλων θα κατασκευάζεται και πάλι στο Suolahti της Φινλανδίας αντί να βγαίνει από την πόρτα του Beauvais.

Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, οι άξονες, ο σύνδεσμος και τα υδραυλικά αποτελούν μέρος αυτής της κοινής πλατφόρμας, αλλά τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία, όπως η σχεδίαση, οι διεπαφές χρήστη και τα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων των μοχλών πολλαπλών λειτουργιών, είναι αποκλειστικά για τη μάρκα.

Με έως και 420 ίπππους

Όταν αντικρίζετε για πρώτη φορά τη νέα σειρά S, το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε είναι ότι δεν μοιάζει με τρακτέρ με πάνω από 400 ίππους. Απλώς φαίνεται να είναι μια ελαφρώς πιο ισχυρή έκδοση της σειράς Q, αναμφίβολα εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι φοράει την ίδια καμπίνα τεσσάρων κολόνων από τη σειρά 230-305 ίππων, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022. Κάτω από το εξίσου κομψό καπό, εξακολουθεί να φωλιάζει ένας εξακύλινδρος κινητήρας AgcoPower 8,4 λίτρων.

Στα μοντέλα S286 έως S416, αυτή η μονάδα αποδίδει από 280 έως 420 ίππους. Τα πέντε μικρότερα μοντέλα έχουν επίσης ώθηση έως και 30 ίππους, ενώ το S416 έχει μέγιστη απόδοση 420 ίππους, η οποία αποδίδεται στις 1.850 σ.α.λ. Όπως θα περίμενε κανείς, ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Stage V, αλλά, σε αντίθεση με το παλιό S4, δεν υπάρχει EGR και χρειάζεται μόνο ένα τούρμπο. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει αυξηθεί στα 630 λίτρα, τα οποία θα είναι αρκετά για να ταΐσουν όλα αυτά τα άλογα.

Με κιβώτιο Vario ML260

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να είναι το ML260 με τις δύο σειρές διαδρομής που εναλλάσσονται χειροκίνητα μεταξύ των εργασιών στο χωράφι και στο δρόμο. Οι τελικοί κινητήρες έχουν τροποποιηθεί για να διαχειρίζονται την πρόσθετη ισχύ που προσφέρεται, ενώ ο μπροστινός άξονας παραμένει αμετάβλητος.

Σύνδεσμος και υδραυλικά

Ο πίσω σύνδεσμος, που μπορεί να ανυψώσει εντυπωσιακά 12 τόνους, είναι ίδιος.. Αυτό που είναι καινούργιο είναι η δυνατότητα σύνδεσης μιας αντλίας στη μονάδα περιστροφής για την παραγωγή 200 λ./λ. στις 1.650 σ.α.λ.

Καμπίνα από τη σειρά Q

Για την καμπίνα, η Valtra παρέμεινε στη δοκιμασμένη πλέον διάταξη σχεδιασμού που χρησιμοποιεί σε όλα τα οχήματα από την τετρακύλινδρη σειρά N και πάνω.

Σύνοψη

Ενώ το νέο S6 συνεχίζει να χρησιμοποιεί πολλά από τα εξαρτήματα στα οποία βασίζεται για περισσότερα από 10 χρόνια, μοιάζει και αισθάνεται σαν ένα πολύ διαφορετικό τρακτέρ. Ωστόσο, θα ήταν άδικο να το απορρίψετε ως κάτι περισσότερο από μια αναβάθμιση του στυλ, καθώς υπάρχει η επιπλέον ιπποδύναμη, η σημαντικά υψηλότερη υδραυλική απόδοση μαζί με μικρότερες λεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση των ακροδεκτών της μπαταρίας κοντά στα σκαλοπάτια της καμπίνας και μια πλήρης σειρά επιλογών φωτισμού – μέχρι και το φωτιζόμενο σήμα της Valtra στο καπό.

Τα μηχανήματα της Valtra διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Καρίντης-Νέτας Α.Ε. (Τηλ. 2310/ 519995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι 10 λόγοι που τα τρακτέρ New Holland T7 LWB με PLM Intelligence ξεχωρίζουν

Τα τρακτέρ New Holland T7 Long Wheelbase με PLM Intelligence με μέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 300 hp για εργασίες με PTO και μεταφορές, ξεχωρίζει για τις υψηλές αποδόσεις τους στο χωράφι και για την «έξυπνη» και άνετη καμπίνα τους. Παρακάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τα αγοράσει.

P.J. Condellis S.A. και SenseMotor φέρνουν στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά επαγγελματικά Dongfeng και Wuling

Η P J Condellis S.A., ένας από τους κορυφαίους ομίλους στον χώρο των αγροτικών μηχανημάτων, μηχανημάτων έργου, επαγγελματικών οχημάτων και λιπαντικών στην Ελλάδα, ανακοινώσε τη νέα στρατηγική συνεργασία της με τη SenseMotor για την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων Dongfeng και Wuling στην Ελληνική αγορά.

Με όφελος έξι χρόνια service οι νέες παραγγελίες του Ford Ranger PHEV

Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους οι νέες παραγγελίες του Ranger PHEV θα επωφελούνται από παροχή service για τα επόμενα 6 χρόνια. Η προσφορά ισχύει για παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν από 1η Νοεμβρίου και θα ταξινομηθούν ως 31 Δεκεμβρίου και καλύπτει έως 3 service (βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή) σε περίοδο 6 ετών από την αγορά του οχήματος ή μέχρι τα 60.000 χιλιόμετρα.

Προτεινόμενα

Οι 10 λόγοι που τα τρακτέρ New Holland T7 LWB με PLM Intelligence ξεχωρίζουν

Τα τρακτέρ New Holland T7 Long Wheelbase με PLM Intelligence με μέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 300 hp για εργασίες με PTO και μεταφορές, ξεχωρίζει για τις υψηλές αποδόσεις τους στο χωράφι και για την «έξυπνη» και άνετη καμπίνα τους. Παρακάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τα αγοράσει.

P.J. Condellis S.A. και SenseMotor φέρνουν στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά επαγγελματικά Dongfeng και Wuling

Η P J Condellis S.A., ένας από τους κορυφαίους ομίλους στον χώρο των αγροτικών μηχανημάτων, μηχανημάτων έργου, επαγγελματικών οχημάτων και λιπαντικών στην Ελλάδα, ανακοινώσε τη νέα στρατηγική συνεργασία της με τη SenseMotor για την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων Dongfeng και Wuling στην Ελληνική αγορά.

Με όφελος έξι χρόνια service οι νέες παραγγελίες του Ford Ranger PHEV

Η Ford Motor Ελλάς ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους οι νέες παραγγελίες του Ranger PHEV θα επωφελούνται από παροχή service για τα επόμενα 6 χρόνια. Η προσφορά ισχύει για παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν από 1η Νοεμβρίου και θα ταξινομηθούν ως 31 Δεκεμβρίου και καλύπτει έως 3 service (βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή) σε περίοδο 6 ετών από την αγορά του οχήματος ή μέχρι τα 60.000 χιλιόμετρα.

Οι χειριστές παρουσιάζουν στο profi την εμπειρία τους με 8 κορυφαία τρακτέρ 150hp

Πόσο αξιόπιστα είναι τα τρακτέρ της αγοράς σήµερα, ποια µοντέλα ξεχωρίζουν και ποιοι είναι µερικοί συχνοί προβληµατισµοί των χειριστών; Για να µπορέσουµε να απαντήσουµε στα παραπάνω θέµατα όσον αφορά τα τετρακύλινδρα τρακτέρ ισχύος 150hp, ρωτήσαµε ιδιοκτήτες τρακτέρ από τη ∆ανία, τη Φινλανδία, τη Γερµανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία την άποψη τους για τα οκτώ µοντέλα της δοκιµής που βρίσκονται στην αγορά εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, και είχαν αποτελέσει µέρος δοκιµής του profi το 2017.

Απόλυτη έκφραση σχεδιασμού και ισχύος η έκτη γενιά Valtra S Series

Απόλυτη έκφραση της ισχύος και της άνεσης αποτελεί η 6η γενιά της σειράς τρακτέρ Valtra S Series, η οποία πρόσφατα έγινε η πρώτη που σαρώνει όλα τα βραβεία κορυφαίου σχεδιασμού στη διάρκεια ενός έτους. Τα νέα S Series διαθέτουν όλα τις απαραίτητες «έξυπνες» λειτουργίες που απαιτεί ένας σύγχρονος αγρότης, έχοντας ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερη κερδοφορία.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.