Με μεταβαλλόμενο κιβώτιο και 5 ολοκαίνουργια μοντέλα λανσάρεται η σειρά Deutz-Fahr 6 TTV

Κοινοποίηση:

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα περιελάμβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων που εξοπλίζεται με τους δοκιμασμένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV με δυνατότητα επιλογής 50 χλμ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καμπίνας. Το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλμ./ώρα με χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που μειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση.

Επιπλέον, το μικτό βάρος οχήματος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο μεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιμου φορτίου σε σχέση με τα μοντέλα της προηγούμενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους μεταφοράς.

Με δύο εκδόσεις καμπίνας

Η Deutz-Fahr προσφέρει την καμπίνα MaxiVision σε δύο εκδόσεις για τα μοντέλα TTV. Η MaxiVision+ περιέχει τη νέα αναπτυγμένη μικτή διαμόρφωση με δύο μηχανικές και δύο ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες πίσω ρυθμιστή.

Με τον εξοπλισμό MaxiVisionPro, ο χειριστής επωφελείται από έως και πέντε πλήρως ηλεκτρικές βαλβίδες ελέγχου και την προαιρετική οθόνη iMonitor 12″ στο εργονομικό υποβραχιόνιο MaxCom.

Με τις νέες υδραυλικές δεξαμενές CleanOil, με χωρητικότητα αφαιρούμενου λαδιού έως και 60 λ., αποτρέπεται η ανεπιθύμητη μόλυνση του λαδιού μετάδοσης κίνησης και παρατείνεται σημαντικά η διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων, τονίζει η εταιρεία.

Το πίσω PTO διατίθεται από το βασικό εξοπλισμό με όλες τις ταχύτητες λειτουργίας: 540/540 ECO έως και 1000/1000 ECO. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθεί μπροστά ένα PTO 1000 ή 1000 ECO, ενώ για τα εξακύλινδρα μοντέλα διατίθεται επίσης το μπροστινό PTO DualSpeed.

Ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9700 κιλά και ο μπροστινός ανυψωτήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3800 ή 4110 κιλά.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210/3479700)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Ωριμάζει με νέα όψη η best seller σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 5M

Αν ρωτούσε κάποιος ποιο είναι το καλύτερο σε πωλήσεις τρακτέρ που έχει βγει από το εργοστάσιο της Massey στο Beauvais, η πρώτη σκέψη πολλών θα ήταν µάλλον το 5S135 ή το πολυεργαλείο 7S180. Η σωστή απάντηση ωστόσο είναι -τουλάχιστον για το 2024- το 5711 µε 2.000 µοντέλα να αποχωρούν από το εργοστάσιο. Πλέον έχει ένα νέο διάδοχο, το 5M.

Περισσότερη αξία στον χειριστή προσφέρουν τα νέα τρακτέρ Case IH Optum

Στην επέκταση της σειράς τρακτέρ Optum µε τρία νέα ισχυρότερα µοντέλα προχωρά η Case IH προσφέροντας στους χειριστές περισσότερη προστιθέµενη αξία και ευελιξία για πληθώρα εφαρµογών. Συγκεκριµένα στη γκάµα έρχονται να προστεθούν τα µοντέλα 360 (360hp), 390 (390hp) και 440 (440hp). Αυτά, σύµφωνα µε την κατασκευαστική εταιρεία αγροτικών µηχανηµάτων προσφέρουν µεγαλύτερη ταχύτητα οδήγησης και περισσότερη αυτονοµία καυσίµων.

Προτεινόμενα

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Ωριμάζει με νέα όψη η best seller σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 5M

Αν ρωτούσε κάποιος ποιο είναι το καλύτερο σε πωλήσεις τρακτέρ που έχει βγει από το εργοστάσιο της Massey στο Beauvais, η πρώτη σκέψη πολλών θα ήταν µάλλον το 5S135 ή το πολυεργαλείο 7S180. Η σωστή απάντηση ωστόσο είναι -τουλάχιστον για το 2024- το 5711 µε 2.000 µοντέλα να αποχωρούν από το εργοστάσιο. Πλέον έχει ένα νέο διάδοχο, το 5M.

Περισσότερη αξία στον χειριστή προσφέρουν τα νέα τρακτέρ Case IH Optum

Στην επέκταση της σειράς τρακτέρ Optum µε τρία νέα ισχυρότερα µοντέλα προχωρά η Case IH προσφέροντας στους χειριστές περισσότερη προστιθέµενη αξία και ευελιξία για πληθώρα εφαρµογών. Συγκεκριµένα στη γκάµα έρχονται να προστεθούν τα µοντέλα 360 (360hp), 390 (390hp) και 440 (440hp). Αυτά, σύµφωνα µε την κατασκευαστική εταιρεία αγροτικών µηχανηµάτων προσφέρουν µεγαλύτερη ταχύτητα οδήγησης και περισσότερη αυτονοµία καυσίµων.

Aσημένια στα βραβεία καινοτομίας της Agritechnica η τεχνολογία TAGS της Deutz-Fahr

Το TAGS (Tractor Assisted Guidance System) θέτει νέα πρότυπα στην αυτοματοποίηση και την ασφάλεια των γεωργικών μηχανημάτων. Η DEUTZ-FAHR διακρίθηκε με το Ασημένιο Μετάλλιο στην Agritechnica 2025, για το καινοτόμο TAGS (Tractor Assisted Guidance System) – ένα αποφασιστικό βήμα προόδου προς την αυτοματοποίηση και την ασφάλεια τόσο στο δρόμο όσο και στο χωράφι. Το βραβευμένο σύστημα εισάγει προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της γεωργικής εργασίας.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.