Με μεταβαλλόμενο κιβώτιο και 5 ολοκαίνουργια μοντέλα λανσάρεται η σειρά Deutz-Fahr 6 TTV

Κοινοποίηση:

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα περιελάμβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων που εξοπλίζεται με τους δοκιμασμένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV με δυνατότητα επιλογής 50 χλμ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καμπίνας. Το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλμ./ώρα με χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που μειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση.

Επιπλέον, το μικτό βάρος οχήματος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο μεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιμου φορτίου σε σχέση με τα μοντέλα της προηγούμενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους μεταφοράς.

Με δύο εκδόσεις καμπίνας

Η Deutz-Fahr προσφέρει την καμπίνα MaxiVision σε δύο εκδόσεις για τα μοντέλα TTV. Η MaxiVision+ περιέχει τη νέα αναπτυγμένη μικτή διαμόρφωση με δύο μηχανικές και δύο ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες πίσω ρυθμιστή.

Με τον εξοπλισμό MaxiVisionPro, ο χειριστής επωφελείται από έως και πέντε πλήρως ηλεκτρικές βαλβίδες ελέγχου και την προαιρετική οθόνη iMonitor 12″ στο εργονομικό υποβραχιόνιο MaxCom.

Με τις νέες υδραυλικές δεξαμενές CleanOil, με χωρητικότητα αφαιρούμενου λαδιού έως και 60 λ., αποτρέπεται η ανεπιθύμητη μόλυνση του λαδιού μετάδοσης κίνησης και παρατείνεται σημαντικά η διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων, τονίζει η εταιρεία.

Το πίσω PTO διατίθεται από το βασικό εξοπλισμό με όλες τις ταχύτητες λειτουργίας: 540/540 ECO έως και 1000/1000 ECO. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθεί μπροστά ένα PTO 1000 ή 1000 ECO, ενώ για τα εξακύλινδρα μοντέλα διατίθεται επίσης το μπροστινό PTO DualSpeed.

Ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9700 κιλά και ο μπροστινός ανυψωτήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3800 ή 4110 κιλά.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210/3479700)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Επαναπροσδιορίζει την έννοια της άνεσης η νέα Series 8 της Deutz-Fahr

Η άνεση, η ασφάλεια και η αύξηση της παραγωγικότητας του χειριστή βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας σειράς τρακτέρ Series 8, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην Agritechnica που άνοιξε τις πόρτες της στο Ανόβερο την Κυριακή 9 Νοεμβρίου.

Aσημένια στα βραβεία καινοτομίας της Agritechnica η τεχνολογία TAGS της Deutz-Fahr

Το TAGS (Tractor Assisted Guidance System) θέτει νέα πρότυπα στην αυτοματοποίηση και την ασφάλεια των γεωργικών μηχανημάτων. Η DEUTZ-FAHR διακρίθηκε με το Ασημένιο Μετάλλιο στην Agritechnica 2025, για το καινοτόμο TAGS (Tractor Assisted Guidance System) – ένα αποφασιστικό βήμα προόδου προς την αυτοματοποίηση και την ασφάλεια τόσο στο δρόμο όσο και στο χωράφι. Το βραβευμένο σύστημα εισάγει προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της γεωργικής εργασίας.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.