Πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο, η Zetor Series 6 αποκαλύπτεται στο profi

Κοινοποίηση:

Η Zetor ετοιµάζεται για το µεγάλο ντεµπούτο των τρακτέρ Series 6, µε την τσέχικη εταιρεία να θέλει να σηµατοδοτήσει µε αυτά τα µοντέλα την ανανέωση του brand της.

Πιο συγκεκριμένα με τη νέα σειρά η Zetor επιστρέφει στις ρίζες της και τις αριθμημένες σειρές. Τα τρακτέρ της Series 6 θα αντικαταστήσουν αυτά της FORTERRA και θα φέρουν µεγάλη σειρά αναβαθµίσεων, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων powershift ZF TPT 16.

Η Series 6 προορίζεται να αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα της εταιρείας, δείχνοντας τον δρόµο που σκοπεύει να ακολουθήσει όσον αφορά την ανάπτυξη των προϊόντων της στο µέλλον. Τα µοντέλα της σειράς έχουν ισχύ από 131 έως και 171 ίππους. Το υδραυλικό τους σύστηµα περιλαµβάνει µια αντλία που παρέχει ροή 120 λίτρων ανά λεπτό.

Ο πίσω σύνδεσµος τριών σηµείων έχει δυνατότητες ανασήκωσης έως και 7,2 τόνων, ενώ το αντίστοιχο νούµερο για το µπροστινό σύνδεσµο ανέρχεται στους 3,5 τόνους. Τα τρακτέρ θα έχουν ενσωµατωµένα τυπικά τέσσερα µηχανικά ελεγχόµενα πίσω κυκλώµατα, µε δύο επιπλέον επιβοηθητικά µπροστινά κυκλώµατα σε περίπτωση που χρειαστούν. Το νέο σύστηµα PTO παρέχει ταχύτητες 540, 540E, 1000 και 1000Ε στροφών ανά λεπτό, µε ηλεκτροϋδραυλικό συµπλέκτη που την προσαρµόζει στο φόρτο του µηχανήµατος.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί

το Σάββατο 08 Μαρτίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε εξέλιξη η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στην παγκόσμια γεωργία

Aν εξετάσουµε τα πράγµατα λίγο πιο ψύχραιµα, η Ελλάδα έχει µπροστά της µια πρώτης τάξεως ευκαιρία, να ξαναπιάσει το νήµα της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής γεωργίας από την αρχή, αξιοποιώντας στο µέγιστο δυνατό βαθµό τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή και η τεχνητή νοηµοσύνη.

Την πλήρη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών Maxus στην Ελλάδα παρουσίασε η Σαρακάκης

Την πλήρη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών Maxus στην Ελλάδα παρουσίασε η Σαρακάκης

Η SAIC Maxus, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της Automotive Solutions και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, παρουσίασε στην ελληνική αγορά την πλήρη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της — τόσο αμιγώς ηλεκτρικών όσο και diesel — προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία και αποδοτικότητα.

Σχεδιασμένα για τις προκλήσεις της ειδικής καλλιέργειας τα αυτόνομα ρομπότ New Holland R4

Σχεδιασμένα για τις προκλήσεις της ειδικής καλλιέργειας τα αυτόνομα ρομπότ New Holland R4

Η New Holland, αναγνωρισμένος ηγέτης τόσο στις ειδικές καλλιέργειες όσο και στις λύσεις εναλλακτικής ενέργειας, παρουσίασε ένα προηγμένο πρωτότυπο στην έκθεση Agritechnica 2025. Η νέα σειρά ρομπότ R4 έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους παραγωγούς αμπελώνων, οπωρώνων και ειδικών καλλιεργειών να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του κλάδου, όπως η έλλειψη εργατικού δυναμικού και η αύξηση της ζήτησης για πιο φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή τροφίμων.

Προτεινόμενα

Σε αμπελώνα στο Αμύνταιο, έδειξε τις αρετές του το Antonio Carraro TONY 8700V

Το χωριό Άγιος Παντελεήµονας Αµυνταίου, στις όχθες της λίµνης Βεγορίτιδας, επισκέφτηκε η εταιρεία Παναγιώτης Κατσαρός ΑΕΤΒΕ µε αφορµή την παρουσίαση του καινούριου εξειδικευµένου, αµπελουργικού τρακτέρ Antonio Carraro TONY 8700V.

Την πλήρη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών Maxus στην Ελλάδα παρουσίασε η Σαρακάκης

Την πλήρη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών Maxus στην Ελλάδα παρουσίασε η Σαρακάκης

Η SAIC Maxus, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της Automotive Solutions και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, παρουσίασε στην ελληνική αγορά την πλήρη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της — τόσο αμιγώς ηλεκτρικών όσο και diesel — προσφέροντας κορυφαία τεχνολογία και αποδοτικότητα.

Σχεδιάστηκαν για βέλτιστο συνδυασμό βάρους και απόδοσης τα Zetor Major CL

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων. Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωµάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.