Άνεση και καινοτομία συνδυάζει το ισχυρότερο Claas Arion 570 CMATIC

Κοινοποίηση:

Την επέκταση της σειράς τρακτέρ Arion 500, με την προσθήκη του καινοτόμου 570 CMATIC γνωστοποίησε η Claas. Η νέα «ναυαρχίδα» της σειράς έχει ισχύ 180 ίππων και μια σειρά από καινοτόμες λειτουργίες που έχουν ως στόχο τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων για το χειριστή.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Φεβρουαρίου 2024-25

Το καινοτόμο τρακτέρ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια σειρά εργασιών, με ή χωρίς μπροστινό φορτωτικό, τόσο στο χωράφι όσο και εντός πόλεων. Στην καρδιά του μηχανήματος βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Stage V 4,5 λίτρων, που όπως προαναφέρθηκε παρέχει ισχύ 180 ίππων χωρίς ενίσχυση. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς των 730 Nm επιτυγχάνεται στις 1.400 σ.α.λ.

Ο συνδυασμός των πίσω ελαστικών Trelleborg διαστάσεων VF 710/60R38 στον πίσω άξονα και VF 600/60 R28 στον μπροστινό μετατρέπει αποτελεσματικά την ισχύ του κινητήρα σε ώθηση, χωρίς να συμπιέζει σημαντικά το υπέδαφος.

Τεχνολογία τελευταίας γενιάς

 Το «έξυπνο» Arion 570 CMATIC είναι συμβατό με τα τελευταίας γενιάς κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CMATIC της Claas, που διαθέτουν δύο αυτόματα επιλεγόμενες λειτουργίες οδήγησης, με τη μέγιστη ταχύτητα να κορυφώνεται στα 40 ή 50 χλμ/ώρα. Τα CMATIC είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά ακόμα και σε δύσκολα χωράφια και για πάνω από 10.000 ώρες εργασίας. Περαιτέρω, η εξαιρετική διαχείριση του powertrain, επιτρέπει την άνετη και ομαλή επιτάχυνση και μείωση ταχύτητας, διατηρώντας ακόμα εξαιρετική ισορροπία μεταξύ της ταχύτητας του κινητήρα και της μετάδοσης.

Όταν ενεργοποιείται η λειτουργία «Wheel-loader» για εργασίες εμπρόσθιας φόρτωσης, το λογισμικό του CMATIC χρησιμοποιεί ένα σύστημα «έξυπνης» παρακολούθησης της ταχύτητας και της ροπής του κινητήρα, για να αποτρέπει την περιστροφή των τροχών σε λειτουργία push, όταν για παράδειγμα φορτώνει χώμα ή κοπριά.

Επιπλέον, ως επιλογή διατίθεται και το σύστημα CEMOS για βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας στο χωράφι. Όσον αφορά τη μετακίνηση στο δρόμο, η λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος παρελκομένων παρέχει επιπλέον ασφάλεια, ειδικά σε λόφους και κατηφόρες, και όταν χρησιμοποιούνται πρέσες. Όταν ο χειριστής «κόβει» ταχύτητα, το αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος αυτόματα ενεργοποιεί τα αερόφρενα των εφαρμοσμένων παρελκομένων μόλις κριθεί αναγκαίο. Η απόφαση αυτή βασίζεται σε δεδομένα που συλλέγει το σύστημα από αισθητήρες στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Μέγιστη άνεση και ασφάλεια 

Τα νέα Arion 570 CMATIC διαθέτουν μια ήσυχη καμπίνα με ανάρτηση τεσσάρων σημείων και έναν ιδανικά ισορροπημένο μπροστινό άξονα PROACTIV. Στο πακέτο ανέσεων για το χειριστή συγκαταλέγεται ένα δερμάτινο τιμόνι, σύστημα κλιματισμού, άνετο κάθισμα και ηλεκτρικά προσαρμοσμένοι θερμαινόμενοι καθρέφτες.

Πλήρως συνδεδεμένο

 Το έγχρωμο τερματικό 12 ιντσών Claas Cemis είναι διαθέσιμο για αυτόματη οδήγηση, γεωργία ακριβείας και δημιουργία δεδομένων. Επιπλέον, όλα τα Arion 570 είναι συνδεδεμένα με τη νέα πλατφόρμα Claas connect. Έτσι, οδηγίες χρήσης, λιπαντικά και ανταλλακτικά είναι προσβάσιμα ψηφιακά.

Ειδική έκδοση Night Edition

Για όσους το επιθυμούν το Arion 570 CMATIC είναι διαθέσιμο και στην ειδική έκδοση Night Edition με γκρί βαφή στα πλαϊνά, την οροφή και στα πλάγια πάνελ της γεννήτριας. Το λευκό λογότυπο της Claas φιγουράρει στο πλάι του καπό, και έχει γκρί υπόβαθρο και επιγραφή Night Edition. Το έμβλημα της εταιρείας είναι τοποθετημένο πάνω από τα φώτα οδήγησης και ολοκληρώνουν τον εξωτερικό σχεδιασμό. Στο εσωτερικό της καμπίνας, το σήμα του τιμονιού και το χαλάκι στο πάτωμα φέρουν την επιγραφή Night Edition, και οι χειριστές μπορούν να απολαύσουν το ραδιόφωνο Apple CarPlay.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το νέο «βαρύ πυροβολικό» της Lely «ασπίδα» προστασίας εκτροφών

Τρεις νέες λύσεις, που ενσωµατώνουν τεχνολογίες αιχµής µε καινοτοµία και φέρνουν τη γαλακτοπαραγωγό αγελαδοτροφία ένα βήµα πιο κοντά σε αυτό που το πιο δυναµικό κοµµάτι του κλάδου διεθνώς οραµατίζεται ως «φάρµα του µέλλοντος», λανσάρει η «Lely». Το νέο «βαρύ πυροβολικό» της ολλανδικής κατασκευάστριας εταιρείας, απαρτίζουν το ροµποτικό σύστηµα αρµεγής «Astronaut A5 Next» και το πληθωρικό «Astronaut Max» -αµφότερα «χτισµένα» πάνω στο ιδιαίτερα επιτυχηµένο «Astronaut A5»- και το «Lely Hub», µια ψηφιακή «ασπίδα» προστασίας για τα πολύτιµα δεδοµένα των εκτροφών.

Διαδικτυακή υπηρεσία οδηγιών για χειριστές λανσάρει η Massey Ferguson

Την έναρξη μιας διαδικτυακής υπηρεσίας οδηγιών για χειριστές ανακοίνωσε η Massey Ferguson. Ο λόγος για τα εκπαιδευτικά βίντεο «MF How To» που προσφέρουν στους χειριστές πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για το χειρισμό μηχανημάτων, και τα οποία πέρα από τον εκπαιδευτικό τους χαρακτήρα, προσφέρουν πρόσθετες πληροφορίες για πιθανούς αγοραστές.

Προτεινόμενα

Επίδειξη μηχανημάτων Orizzonti και Alpego στη Νεμέα

Στη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου, τα μηχανήματα που είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά οι αγρότες της περιοχής αφορούσαν σε φρέζα αμπελουργική

Συνώνυμα της ισχύος είναι τα νέα τετρακύλινδρα τρακτέρ Claas Arion 570

Τα καινοτόµα 570 CMATIC αποτελούν τη νέα «ναυαρχίδα» της σειράς Arion της Claas. Με ισχύ που αγγίζει 180 ίππους και µια σειρά από καινοτόµες λειτουργίες που έχουν ως στόχο τη µεγιστοποίηση των πλεονεκτηµάτων για το χειριστή, τα νέα Arion ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους.

Ευέλικτα πολυεργαλεία είναι οι θεριζοαλωνιστικές Claas Evion 400

Βολικές, ευέλικτες και αξιόπιστες είναι οι θεριζοαλωνιστικές Claas Evion 400, που συνδυάζουν εύκολο και απλό χειρισμό με μεγάλο αριθμό χαρακτηριστικών από μηχανήματα από τις μεγαλύτερες σειρές του κατασκευαστή Lexion και Trion.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.