Το μεγαλύτερο όχημα της Case IH που διαθέτει PowerDrive με πλήρες powershift αποτελεί το νέο Puma 240. Μέχρι πρότινος, τα οχήματα της σειράς Puma διέθεταν τυπικά το κιβώτιο ταχυτήτων CVXDrive με διαρκείς μεταβολές, όμως πλέον παρέχεται και μια δεύτερη επιλογή, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες όλων των αγροτών.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου 2024-25
Μεγάλο εύρος ταχυτήτων
To PowerDrive που θα είναι διαθέσιμο στα μοντέλα Puma 240 παρέχει 18 ή 19 ταχύτητες μπροστινής κίνησης, ανάλογα με την ρύθμιση μέγιστης ταχύτητας του τρακτέρ που έχει επιλέξει ο χειριστής στα 40 χλμ/ώρα (Eco) ή στα 50 χλμ/ώρα. Ανεξαιρέτως της επιλογής, και στις δύο περιπτώσεις παρέχονται έξι ταχύτητες πίσω κίνησης. Το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου κιβωτίου ταχυτήτων είναι η ευκολία λειτουργίας του, αφού μέσω του συστήματος ελέγχου Puma Multicontroller, ο χειρισμός του γίνεται εύκολα από την άνεση της καμπίνας. Η αλλαγή μεταξύ των σειρών ταχυτήτων γίνεται εντελώς αυτόματα, και η Case IH το έχει σχεδιάσει, ώστε να παρέχει τον απαραίτητο ρυθμό ταχυτήτων, χωρίς διακοπές στην ροπή, για την σειρά εργασιών 2,5-14 χλμ/ώρα.
Εξακύλινδρος κινητήρας και σημαντική ισχύς
Τα Case IH Puma 240 διαθέτουν τον εξακύλινδρο κινητήρα 6.7I FPT turbodiesel με intercooler και turbocharger, που ανταποκρίνεται στα πρότυπα ρύπων Stage V της Ευρωπαϊκής Ένωσης. H ισχύς των συγκεκριμένων μοντέλων αγγίζει σε μέγιστη ισχύ τους 240-270 ίππους. Όπως προαναφέρθηκε, αποτελούν τα μεγαλύτερα οχήματα της Case IH που διαθέτουν PowerDrive, παίρνοντας τον «τίτλο» από τα Puma 220 που διαθέτουν ισχύ μεταξύ 220 και 260 αλόγων. Η ανάγκη συντήρησης είναι στις 750 ώρες λειτουργίας. Ακόμα, η δεξαμενή καυσίμων διαθέτει χωρητικότητα 390 λίτρων.
Η άνεση στο προσκήνιο
Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς Puma, η Case IH έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση του χειριστή. Στις καινοτομίες της καμπίνας είναι ένα νέο προαιρετικό θερμαινόμενο, εξαεριζόμενο, κόκκινο δερμάτινο κάθισμα που συμβάλει στο να διατηρεί μια αίσθηση δροσιάς ακόμα και στους ζεστούς μήνες. Παράλληλα, υπάρχει ένα ευρύχωρο ψυκτικό κουτί για αναψυκτικά και ποτά που είναι τοποθετημένο σε βολική θέση, χωρίς να εμποδίζεται η όραση του χειριστή. Όσον αφορά τα φώτα εργασίας LED που είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος και στα πλαϊνά του οχήματος, παρέχουν φωτεινότητα που αγγίζει τα 40.000 lumens. Ακόμα, τα τουλάχιστον 20 φώτα εργασίας LED στην οροφή της καμπίνας, και στους πυλώνες A και B παρέχουν ιδανικό φωτισμό 360 μοιρών.
Άξιο αναφοράς τα νέα τρακτέρ είναι συμβατά με την ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων FieldOpsTM, που παρέχει στους χειριστές μια σφαιρική εικόνα του στόλου οχημάτων τους.
Συνολική ανανέωση της σειράς Puma
Πέρα από τα Puma 240, αλλαγές είδαν και τα υπόλοιπα μοντέλα της ευέλικτης σειράς τρακτέρ. Πιο συγκεκριμένα τα Puma 185 και 200 με CVXDrive θα αποκτήσουν τα μεγαλύτερα ελαστικά 2,05μ, Group 48, που προηγουμένως ήταν διαθέσιμα μόνο στα Puma 220/240/260 με κιβώτιο ταχυτήτων CVXDrive. Επιπλέον, ο εμπρόσθιος άξονας class 4,5 διατίθεται, πλέον, και για τα Puma 185/200/220/240 με κιβώτιο PowerDrive, αυξάνοντας τις δυνατότητες φόρτωσης κατά 13%. Ακόμα, οι αναβαθμίσεις του μπροστινού άξονα επιτρέπουν ένα αυξημένο μικτό βάρος που αγγίζει τους 14 τόνους για τα μοντέλα με PowerDrive και τους 15 τόνους για τα μοντέλα με CVXDrive.