Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Κοινοποίηση:

του Βασιλείου Σοφού

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο.

Η Kubota υπογράμμισε τη δέσμευσή της να συμβάλει σε ένα κλιματικά ουδέτερο, βιώσιμο μέλλον, συμμετέχοντας στην ομάδα Allianz Hydrogen Engine, έναν οργανισμό που συγκεντρώνει γνώσεις από τη βιομηχανία και την έρευνα. Ο κινητήρας υδρογόνου 3.8L 85 kW της Kubota έχει ήδη παρουσιαστεί δημοσίως και έχει ήδη προσελκύσει το ευρύ ενδιαφέρον της βιομηχανίας.

«Η Kubota τοποθετεί τις βέλτιστες κοινωνικές, περιβαλλοντικές και διοικητικές πρακτικές στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της για να αντιμετωπίσει την πρόκληση της ανάπτυξης προϊόντων και λύσεων με μεγαλύτερη ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», υπογραμμίζεται σε σχετικό Δελτίο Τύπου. Το εσωτερικό πρόγραμμα ανάπτυξης κινητήρων της Kubota παρέχει ένα ευρύ φάσμα καθιερωμένων και νέων, πρωτοποριακών υβριδικών μοντέλων και μοντέλων υδρογόνου, τα οποία είναι ιδανικά για τις μελλοντικές γενιές μηχανημάτων για διάφορους τομείς. Σχολιάζοντας την απόφαση να ενταχθεί στην Allianz Hydrogen Engine, η οποία εδρεύει στη Γερμανία και ιδρύθηκε το 2021, ο Xavier Hamel, διευθυντής προϊόντων και προώθησης της Kubota Business Unit Engines Europe, δήλωσε: «Η χρήση υδρογόνου για την τροφοδοσία κινητήρων σε διάφορες εφαρμογές εξοπλισμού προσφέρει πλήθος πλεονεκτημάτων για τους χειριστές και το ευρύτερο περιβάλλον».

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

 

Ο πρόσφατα αναπτυχθείς κινητήρας υδρογόνου Kubota H2 εξαλείφει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και, διατηρώντας το μέγεθος ή το αποτύπωμα του υπάρχοντος κινητήρα, διατηρήσαμε και την ποικιλία επιλογών αξεσουάρ και τη συμβατότητα με τις εφαρμογές των πελατών. «Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κινητών γεννητριών στον κόσμο και η Kubota συμφώνησαν για την ανάπτυξη μιας ειδικής μονάδας υδρογόνου εξοπλισμένης με κινητήρα υδρογόνου της Kubota». Καθώς η τεχνολογία κίνησης υδρογόνου είναι ήδη προηγμένη, μπορεί να υιοθετηθεί σε πολλές αγορές και τομείς και όταν το υδρογόνο παράγεται από «πράσινη ενέργεια» συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία μιας βιομηχανίας κινητικότητας με κλιματική ουδετερότητα.

«Είμαστε βέβαιοι ότι η συνεργασία μας με την Allianz Hydrogen Engine θα ενισχύσει σημαντικά τη δέσμευσή μας για το περιβάλλον με την ανταλλαγή γνώσεων και ευρημάτων». Ο Andreas Kufferath, από το Διοικητικό Συμβούλιο της Allianz Hydrogen Engine, καλωσορίζει την Kubota ως νέο μέλος της Allianz, με την Allianz Hydrogen Engine να αναμένει την εξέλιξη της συνεργασίας και την ανταλλαγή απόψεων με την Kubota. Οι συμπαγείς, υψηλής ισχύος, αποδοτικοί κινητήρες της Kubota χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως σε τρακτέρ αλλά και μηχανήματα του κατασκευαστικού κλάδου έχοντας αποκτήσει φήμη αξιοπιστίας και στιβαρότητας.

Mε πληροφορίες από lecturapress

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Ο υβριδικός τηλεσκοπικός φορτωτής New Holland TH Hybrid επαναπροσδιορίζει την πρακτικότητα

Ο υβριδικός τηλεσκοπικός φορτωτής New Holland TH Hybrid επαναπροσδιορίζει την πρακτικότητα

Στην έκθεση Agritechnica 2025, η New Holland παρουσίασε έναν πρωτότυπο υβριδικό τηλεσκοπικό φορτωτή, ο οποίος επαναπροσδιορίζει την πρακτικότητα στον εξοπλισμό αγροτικών μηχανημάτων με εναλλακτικά καύσιμα. Αυτή η καινοτομία συνδυάζει την αυτονομία και την ισχύ που χρειάζονται οι αγρότες, χωρίς τους περιορισμούς λειτουργίας των αμιγώς ηλεκτρικών μηχανημάτων ή την εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα των πετρελαιοκίνητων μοντέλων.

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑI) σε ρόλο συντονιστή στο χωράφι για μείωση του κοστολογίου

Τον ρόλο και τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης για την επίτευξη της βιωσιμότητας της ελληνικής γεωργίας και της μείωσης των εισροών ανέδειξε το πάνελ «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακές Εφαρμογές» που έλαβε χώρα στα πλαίσια του θεσμού Αγρότη της Χρονιάς στο Ananti Resort στα Τρίκαλα την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου.

Προτεινόμενα

Σε κηπευτικά και δέντρα το μέλλον με μειωμένα κόστη μέσω αυτόνομων ρομπότ

Το τελευταίο δίµηνο δεν ήταν και το καλύτερο για τον αγροτικό χώρο. Με τις αποκαλύψεις για εκτεταµένες απάτες στη διαχείριση των κοινοτικών ενισχύσεων να µην έχουν τέλος και τον προϋπολογισµό της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής 2028-2034  να συρρικνώνεται, οι αγρότες υποχρεώνονται σε διάταξη αµυντική.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Η Kubota κάνει αυτόνομα τα Μ7004 και λύνει τα χέρια των Ευρωπαίων αγροτών

Η Kubota κάνει αυτόνομα τα Μ7004 και λύνει τα χέρια των Ευρωπαίων αγροτών

Η Kubota παρουσίασε στην κορυφαία έκθεση αγροτικών μηχανημάτων, Agritechnica, μια πρωτότυπη αυτόνομη εκδοχή των τρακτέρ M7004, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για να απαντά στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας της Γηραιάς Ηπείρου.

Τα τετρακύλινδρα τρακτέρ 150hp που εμπιστεύονται οι Ευρωπαίοι αγρότες

Πόσο αξιόπιστα είναι τα τρακτέρ της αγοράς σήµερα, ποια µοντέλα ξεχωρίζουν και ποιοι είναι µερικοί συχνοί προβληµατισµοί των χειριστών; Για να µπορέσουµε να απαντήσουµε στα παραπάνω θέµατα όσον αφορά τα τετρακύλινδρα τρακτέρ ισχύος 150hp, ρωτήσαµε ιδιοκτήτες τρακτέρ από τη ∆ανία, τη Φινλανδία, τη Γερµανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία την άποψη τους για τα οκτώ µοντέλα της δοκιµής που βρίσκονται στην αγορά εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, και είχαν αποτελέσει µέρος δοκιµής του profi το 2017.

Οι χειριστές παρουσιάζουν στο profi την εμπειρία τους με 8 κορυφαία τρακτέρ 150hp

Πόσο αξιόπιστα είναι τα τρακτέρ της αγοράς σήµερα, ποια µοντέλα ξεχωρίζουν και ποιοι είναι µερικοί συχνοί προβληµατισµοί των χειριστών; Για να µπορέσουµε να απαντήσουµε στα παραπάνω θέµατα όσον αφορά τα τετρακύλινδρα τρακτέρ ισχύος 150hp, ρωτήσαµε ιδιοκτήτες τρακτέρ από τη ∆ανία, τη Φινλανδία, τη Γερµανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία την άποψη τους για τα οκτώ µοντέλα της δοκιµής που βρίσκονται στην αγορά εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, και είχαν αποτελέσει µέρος δοκιµής του profi το 2017.