Η Kubota αποκαλύπτει το Agri Concept στην έκθεση CES 2024 του Λας Βέγκας

Κοινοποίηση:

Η Kubota στην πρόσφατη CES 2024 στο Λας Βέγκας βρήκε την ευκαιρία να παρουσιάσει το μακροπρόθεσμο όραμά της «GMB2030». Το νέο όχημα Agri Concept αποτελεί μέρος του μέλλοντος της γεωργίας που οραματίζεται η Kubota, η οποία φέτος γιορτάζει τα 50 χρόνια παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ένα όχημα πλήρως ηλεκτρικό και ικανό για αυτοματοποιημένη λειτουργία παρουσίασε η Kubota στην έκθεση CES του Λας Βέγκας. Σε αντίθεση με τους σημερινούς αυτοματοποιημένους ελκυστήρες, αυτό δεν απαιτεί οπτική παρακολούθηση από ανθρώπους και μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα και με ασφάλεια με βάση πληροφορίες από κάμερες και αισθητήρες.

Επιπλέον, ενώ η εξασφάλιση μεγάλων περιόδων λειτουργίας είναι γενικά ένα ζήτημα κατά την υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων βιομηχανικών μηχανημάτων, το όχημα διαθέτει μια λειτουργία ταχείας φόρτισης ικανή να επαναφορτίσει την μπαταρία από το 10% στο 80% μέσα σε 6 λεπτά.

Το όχημα έχει σχεδιαστεί για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών στον γεωργικό τομέα, συμπεριλαμβανομένων των αμπελώνων. Οι έξι ανεξάρτητοι κινητήρες κίνησής του και ο τυπικός σύνδεσμος τριών σημείων τού επιτρέπουν το όργωμα, τη μεταφορά και μια ευρεία ποικιλία άλλων εργασιών.

Το βίντεο της ιδέας που παρουσιάστηκε στη CES 2024 απεικόνιζε ένα όραμα για το μέλλον της γεωργίας που είναι εφικτό με το συνδυασμό των δυνατοτήτων του οχήματος με άλλες τεχνολογίες αιχμής, όπως η αυτοματοποιημένη συλλογή γεωργικών δεδομένων, οι προηγμένες αναλύσεις με βάση την τεχνητή νοημοσύνη και η απομακρυσμένη παρακολούθηση των συνθηκών καλλιέργειας.

Η Kubota γιορτάζει την 50ή επέτειό της στην Ευρώπη

Η χρονιά που μόλις ξεκίνησε σηματοδοτεί την άφιξη της ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη με το άνοιγμα του πρώτου υποκαταστήματός της στη Γαλλία το 1974. Από τότε, η εταιρεία έχει αποδείξει την επάρκεια και την αξιοπιστία της, ακολουθώντας τη φιλοσοφία For Earth, For Life. Φέτος, η Kubota θα γιορτάσει αυτό το γεγονός ιδιαίτερης σημασίας, για όλο τον Όμιλο.

Από την άφιξή της στην Ευρώπη, μία από τις τρεις στρατηγικές περιοχές της, μαζί με την Ασία και τη Βόρεια Αμερική, η Kubota προσπάθησε να δημιουργήσει ένα εμπορικό δίκτυο στο οποίο η αμοιβαία εμπιστοσύνη με τους συνεργάτες και τους διανομείς της να είναι το κλειδί για την ανάπτυξη σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως η Ευρώπη. Αυτό, σε συνδυασμό με την προσφορά εξαιρετικά ανταγωνιστικών και αξιόπιστων προϊόντων, έχει καταστήσει την Kubota μια από τις κορυφαίες μάρκες στους τομείς των κατασκευών, της φροντίδας χώρων και της γεωργίας. Η Kubota, που ιδρύθηκε από τον Gonshiro Kubota το 1890 στην ιαπωνική πόλη Οσάκα, ξεχωρίζει όχι μόνο για τα καινοτόμα και προηγμένα προϊόντα της, αλλά και ως πάροχος άλλων λύσεων. Επιπλέον, οι κινητήρες Kubota έχουν γίνει αξιόπιστη πηγή ισχύος για πολλούς πελάτες ΟΕΜ στην Ευρώπη.

Έτσι, μετά τη δημιουργία της πρώτης ευρωπαϊκής θυγατρικής της στη Γαλλία, η Kubota εξελίχθηκε με σταθερή βούληση να υποστηρίξει και να επιλύσει τα προβλήματα ενέργειας, νερού και περιβάλλοντος στην ήπειρο, αξιοποιώντας την εμπειρία της ως παγκόσμιος κατασκευαστής και πάροχος λύσεων. Η δημιουργία της Kubota Holding Europe (KHE) το 2017 ενίσχυσε την εταιρική ταυτότητα στην Ευρώπη, χάρη στην ομαδική εργασία των εργαζομένων από όλα τα τμήματά της, οι οποίοι συνδυάζουν συνέργειες αυτές για την παροχή των καλύτερων υπηρεσιών και προϊόντων τόσο στους αντιπροσώπους όσο και στους τελικούς χρήστες. Μετά την ίδρυση της πρώτης ευρωπαϊκής θυγατρικής στη Γαλλία το 1974, η Kubota συνέχισε να επεκτείνεται στην Ευρώπη με πολυάριθμα υποκαταστήματα στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και την Τουρκία για να υποστηρίξει την ανάπτυξη αυτών των αγορών. Σήμερα η εταιρεία απασχολεί περίπου 5.000 υπαλλήλους και περισσότερους από 1.300 αντιπροσώπους και διανομείς στην ευρωπαϊκή περιοχή.

Το Κέντρο Καινοτομίας Ευρώπης (ICE) προωθεί την Ανοικτή Καινοτομία και επιταχύνει την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων στην Ευρώπη. Το Κέντρο Έρευνας KRDE, ένα κέντρο ανάπτυξης με έδρα τη Γαλλία που βρίσκεται σε συντονισμό με τις μεγάλες αγορές για την ανάπτυξη νέων αποδοτικών και αποτελεσματικών μοντέλων τρακτέρ που ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των καλλιεργειών, των συνθηκών του αγρού και των διαδικασιών εργασίας των Ευρωπαίων αγροτών. Στη συνέχεια, υπάρχουν τα δύο ευρωπαϊκά κέντρα διανομής – το NEDC στο Alblasserdam (Ολλανδία) και το SEDC στο Cavaillon (Γαλλία) – με στόχο την ανάπτυξη μεγαλύτερης ικανότητας συναρμολόγησης και ενός συστήματος logistics για την Ευρώπη, που θα επιτρέπει στην Kubota να παραδίδει τα προϊόντα ταχύτερα. Αξίζει, τέλος, να αναφερθεί το ευρωπαϊκό κέντρο logistics 22.000 m2 με έδρα τη βορειοανατολική Γαλλία για τη διανομή ανταλλακτικών στην Ευρώπη, ώστε να διασφαλίζεται καλύτερη διαθεσιμότητα, ανταπόκριση και γρήγορη παράδοση.

Με πληροφορίες από world-agritech και omnitrattore

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Lindner: Με πολυτέλεια και νέο κινητήρα Perkins 76 και 136 ίππων για επικλινή εδάφη

Τα τρακτέρ της Lindner γεννήθηκαν αρχικά για τα ιδιαίτερα πεδία της Αυστρίας, σκαρφαλώνοντας όμως με άνεση σε κάθε άλλη πρόκληση επί ευρωπαϊκού και όχι μόνο εδάφους. Η εταιρεία παντρεύει λοιπόν την πολυτέλεια με τις αυξημένες τεχνικές δυνατότητες.

Ξεπερνώντας τα όρια της αυτοματοποίησης με το ρομπότ ζιζανιοκτονίας της FarmWise

Η FarmWise, αξιοποιώντας τη δύναμη της όρασης υπολογιστών και της τεχνητής νοημοσύνης (AI), βάζει τη ναυαρχίδα Vulcan να διαχειριστεί τα ζιζάνια της Καλιφόρνια. Και το καταφέρνει σε ειδικές καλλιέργειες.

Το νέο βραβείο TOTYBot για πρώτη φορά φέτος στην EIMA με τέσσερις φιναλίστ

Το Νοέμβριο του 2024, θα ανακοινωθούν τα διάσημα βραβεία Tractor of the Year (TOTY) για τη σεζόν 2025 αλλά φέτος εισάγεται μια νέα κατηγορία για τα αγροτικά ρομπότ, με την ονομασία TOTYBot, που υποστηρίζεται και από τον ιστοχώρο Future Farming. Οι υποψήφιοι για αυτή την κατηγορία έχουν πλέον αποκαλυφθεί.

Συµπαγής τηλεσκοπικός φορτωτής Kubota KTH4815-2:Φλερτάρει µε τους µεγάλους

Η Kubota δεν είναι άγνωστη στην αγορά των συµπαγών τηλεσκοπικών φορτωτών, καθώς η εταιρεία έχει αποκτήσει ισχυρά θεµέλια για το KTH4815 ικανότητας 1,5 τόνου και 50 ίππων στη Γαλλία και τη Γερµανία. Εδώ δοκιµάζεται το πιο πρόσφατο µοντέλο KTH4815-2 Stage V.