Ακόμα πιο φίνες κοπές με το ειδικό βαγόνι για ζωοτροφές Strautmann Magnon 11

Κοινοποίηση:

Η Strautmann επιδιώκει να καλύψει τις ανάγκες των εκµεταλλεύσεων που επιθυµούν µικρότερο µήκος κοπής. Το νέο Magnon 11 διαθέτει µονάδα τεµαχισµού µε 84 λεπίδες για κοπή 22 χιλιοστών. Ρίχνουµε µια µατιά για να δούµε τι µπορεί να κάνει.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Νοεμβρίου 2024

Η Strautmann έχει επεκτείνει την οικογένεια των χορτοκοπτικών βαγονιών Magnon, όχι µε µεγαλύτερη χωρητικότητα, αλλά µε επιπλέον λεπίδες  για την παραγωγή πολύ µικρότερης κοπής. Ενώ το Magnon 10 των τριών µοντέλων διαθέτει 48 λεπίδες για να δώσει θεωρητικό µήκος κοπής 35 mm, το Magnon 11 είναι εξοπλισµένο µε 84 µαχαίρια για µικρότερη κοπή 22 mm. Για να ενσωµατωθεί η επιπλέον ισχύς κοπής, έπρεπε να γίνουν ορισµένες αλλαγές.

Περισσότερη ροπή

Η µικρότερη κοπή απαιτεί περισσότερη ισχύ. Για να διαχειριστεί την επιπλέον απαιτούµενη ισχύ, η Strautmann, ενίσχυσε το γνωστό σύστηµα µετάδοσης κίνησης, ώστε το κιβώτιο ταχυτήτων της Röglberg να µεταδίδει πλέον έως και 3.000Nm στο ρότορα.

Ο ρότορας διαθέτει οκτώ σειρές από δόντια τοποθετηµένα σε ελικοειδή διάταξη. Ο ρότορας έχει πλάτος 1,89 και διαθέτει ενσωµατωµένα ξύστρα στις εξωτερικές άκρες που κατευθύνουν τη σοδειά εντός της εµβέλειας της µονάδας τεµαχισµού. Όπως και σε άλλα βαγόνια της Strautmann, οι δακτύλιοι των δοντιών είναι συγκολληµένοι στον πυρήνα του ρότορα, ο οποίος έχει διάµετρο 84 cm.

Οι σχεδιαστές κατάφεραν να χωρέσουν 84 λεπίδες στο ευρύτερο πλέον κανάλι ροής της σοδειάς, γεγονός που συµβάλλει επίσης στην ελαχιστοποίηση της επιπλέον ισχύος που απαιτείται για το µικρότερο τεµαχισµό. Σύµφωνα µε την Strautmann, ολόκληρη η µονάδα (ρότορας, λεπίδες και ξύστρα) ζυγίζει περίπου 500kg περισσότερο από το κατά τα άλλα πανοµοιότυπο Magnon 10 των 42 κ.µ. έως 52 κ.µ..

Με τις λεπίδες να απέχουν µεταξύ τους µόλις 22mm, οι χειριστές πρέπει να προσέχουν να κρατούν τη λεπίδα στην άκρη χωρίς να κόβονται, καθώς το διάκενο είναι µόλις όσο το δάχτυλό σας. Ευτυχώς, γάντια και ένα εργαλείο αφαίρεσης λεπίδας αποθηκεύονται σε µια πρακτική θήκη.

Πρέπει να γίνεται αυτόµατα

Είχαµε την ευκαιρία να χρησιµοποιήσουµε το βαγόνι κοντού κοψίµατος σε µερικές ογκώδεις, δύσκολες σειρές νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Το Magnon 11-430 απαιτούσε σίγουρα όλα όσα είχε να δώσει το Fendt 728 221kW/303hp, µε ταχύτητα κίνησης 6-10km/hr. Όταν ήρθε η ώρα να πιέσει τη σοδειά, το τρακτέρ ξέµεινε από δυνάµεις.

Η Strautmann ισχυρίζεται ότι η απαιτούµενη ισχύς είναι περίπου 20% µεγαλύτερη από το µεγαλύτερο βαγόνι της. Κατά τη γνώµη µας, αυτό βρίσκεται στο κατώτερο όριο των αναγκών σας. Κάτι που θα βοηθούσε το Magnon, είναι ένα σύστηµα αυτόµατης φόρτωσης που θα µετρούσε τη ροπή στο σύστηµα µετάδοσης κίνησης, ώστε να ξέρει πότε πρέπει να δώσει ώθηση. Επί του παρόντος, το σύστηµα αυτόµατης φόρτωσης χρησιµοποιεί χειροκίνητους µηχανισµούς στο πάνω µέρος της κεφαλής πριν από την εµπλοκή των τεσσάρων αλυσίδων του δαπέδου.

Στην πρώτη µας εκτέλεση, το µηχάνηµα προσέκρουσε σε εµπόδιο και τα πτερύγια αποσύρθηκαν όπως προβλεπόταν, επιτρέποντας την είσοδο άκοπου χόρτου στο βαγόνι, το οποίο στη συνέχεια τυλίχθηκε γύρω από τους κυλίνδρους απόρριψης όταν βρέθηκε στο σφιγκτήρα. Οι οπτικοί αισθητήρες που δείχνουν πότε οι λεπίδες έχουν αποσυρθεί θα είναι στάνταρ εξοπλισµός και την επόµενη σεζόν.

Σίγουρα είναι γρήγορο

Όταν ήρθε η ώρα για το δεύτερο φορτίο, τα πράγµατα πήγαν πολύ καλύτερα. Το σιλό ήταν αισθητά κοντύτερο από αυτό που παρήγαγε ένα Magnon 10 και µπορείτε να δείτε το φορτίο να διαλύεται καθώς βγαίνει από το βαγόνι. Για να είµαστε σαφείς, η ποιότητα του τεµαχισµού δεν είναι η ίδια µε αυτή ενός αυτοκινούµενου. Εξακολουθείτε να έχετε τα µακρύτερα κοµµάτια που δεν παρουσιάστηκαν κατά µήκος των µαχαιριών, αλλά αυτό το µικτό µήκος τεµαχισµού είναι αυτό που προσελκύει πολλούς που παράγουν σιλό ζωοτροφών µε τέτοια βαγόνια.

Σύνοψη

Προς το παρόν τουλάχιστον, η Strautmann κατέχει το στέµµα του χορτοκοπτικού βαγονιού µε τη µικρότερη κοπή και το ευρύτερο κανάλι ροής της σοδειάς σε όλες τις λεπίδες της αγοράς χορτοκοπτικών βαγονιών. Για να επιτευχθεί αυτό, το Magnon 11 είναι εξοπλισµένο µε 84 µαχαίρια. Σε σύγκριση µε το Magnon 10 στο οποίο βασίζεται, αυτή η πρόσθετη σειρά διαθέτει τροποποιηµένη εισαγωγή µε διαφορετικό ρότορα, ξύστρα και λεπτότερες λεπίδες. Προκειµένου να επιτευχθεί το θεωρητικό µήκος κοπής 22 mm, απαιτείται επιπλέον ισχύς, αλλά το αποτέλεσµα είναι µικρότερο µήκος χορτονοµής.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εφτά κορυφαίες καινοτομίες που ξεχώρισαν στα βραβεία της Agritechnica

Τους νικητές των φετινών βραβείων καινοτοµίας ανακοίνωσε η Agritechnica, µε δύο λύσεις να βραβεύονται µε χρυσό µετάλλιο και άλλες 22 µε ασηµένιο, ξεχωρίζοντας ανάµεσα σε 234 συµµετοχές. Έτσι, η κορυφαία διεθνής έκθεση µηχανηµάτων ανοίγει το δρόµο και προετοιµάζει το κλίµα για την επιστροφή της µεταξύ 9-15 Νοεµβρίου στο Ανόβερο. Εδώ παρουσιάζονται οι νικητές που ξεχώρισαν

Ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το plug-in hybrid pickup Nissan Frontier Pro

Έτοιμο να βγει στην αγορά παρουσιάζεται το plug-in hybrid pick-up της Nissan. Το όχημα που μπαίνει στην πρίζα είναι το πρώτο που παράγει και κατασκευάζει η Nissan στην Κίνα το οποίο προορίζεται να εξαχθεί σε παγκόσμιες αγορές. 

Οι αξιόπιστες σπαρτικές Unia Poznaniak κερδίζουν τους Έλληνες αγρότες

Η σπορά αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό βήµα για µια επιτυχηµένη καλλιέργεια. Σε αυτό το κρίσιµο στάδιο, η ακρίβεια, η αξιοπιστία και η ευελιξία του εξοπλισµού παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι σπαρτικές µηχανές Unia Poznaniak έχουν κερδίσει την εµπιστοσύνη των αγροτών χάρη στον σύγχρονο σχεδιασµό τους, την απλή λειτουργία και τη στιβαρή κατασκευή τους, αποτελώντας µια από τις πιο δηµοφιλείς επιλογές στην κατηγορία τους.

Προτεινόμενα

Eτοιμάζεται για επιστροφή το Nissan Navara, το Νοέμβριο τα αποκαλυπτήρια

Προ των πυλών είναι η επιστροφή του δημοφιλούς pickup Nissan Navara με την κορυφαία κατασκευαστεί να ανακοινώνει πως θα παρουσιάσει μια νέα γενιά του οχήματος στην Ωκεανία στις 19 Νοεμβρίου, χωρίς ακόμα να είναι γνωστό αν και πότε θα διατεθεί στην Ευρώπη.

Η νέα σειρά των διαχρονικών τρακτέρ Lamborghini Strike έρχεται με απαράμιλλη φινέτσα

Η σειρά Lamborghini Strike aποτελείται από 5 μοντέλα, με ιπποδυνάμεις 95 έως 126 HP, δια- θέσιμη σε δύο εκδόσεις (με μηχανική και ηλε- κτροϋδραυλική ρεβέρσα – PowerShuttle), με διαφορετικά επίπεδα κιβωτίων ταχυτήτων και ποικιλία προαιρετικού εξοπλισμού. Είναι μία ευέλικτη, άνετη και αξιόπιστη σειρά και με δυνατότητα διαμόρφωσης σύμφωνα με τις ανάγκες.

Ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το plug-in hybrid pickup Nissan Frontier Pro

Έτοιμο να βγει στην αγορά παρουσιάζεται το plug-in hybrid pick-up της Nissan. Το όχημα που μπαίνει στην πρίζα είναι το πρώτο που παράγει και κατασκευάζει η Nissan στην Κίνα το οποίο προορίζεται να εξαχθεί σε παγκόσμιες αγορές.