SAIM και Kubota στην EIMA με τον πρώτο υβριδικό κινητήρα για τα γεωργικά μηχανήματα

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Το υβριδικό μοντέλο θα διαθέτει θερμική διαμόρφωση 18,5 kW και ηλεκτρική διαμόρφωση 12,8 kW, με το πρώτο μηχανικό μέρος να αναπτύσσεται από την Kubota.

Η EIMA International και οι διοργανωτές της εκδήλωσης της Μπολόνια σχεδίασαν ένα είδος «έκθεσης μέσα στην έκθεση» όπου θα εκθέτουν εξαρτήματα και άλλα μηχανικά μέρη του γεωργικού κλάδου, εκτός από νέα προϊόντα «βιτρίνας». Εκεί συμμετέχει και η SAIM Industrial, μια ιταλική εταιρεία που διανέμει τους κινητήρες Kubota στην Ιταλία και ειδικεύεται στην πώληση και τη διαμόρφωση συστημάτων κίνησης, για πολλούς τομείς μάλιστα.

Στην επερχόμενη έκθεση EIMA η SAIM Industrial θα παρουσιάσει επίσημα στη διεθνή αγορά τον πρώτο ολοκληρωμένο plug-in υβριδικό κινητήρα που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά. Ένα νέο προϊόν, στο οποίο ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πετρελαιοκινητήρας Kubota D1105-K 18,5 kW θα συνυπάρχει με έναν ηλεκτροκινητήρα 48 V, 12,8 kW της SAIM Industrial, για μεσαίου μεγέθους εφαρμογές στη γεωργία και τις κατασκευές.

Αυτός ο νέος ολοκληρωμένος υβριδικός κινητήρας της SAIM Industrial -αναπτύχθηκε σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, για να ικανοποιήσει διαφορετικούς τύπους κινητήρων και μάρκες- αποδεικνύεται εξαιρετικά ευέλικτος, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε λειτουργία μόνο με πετρέλαιο, αξιοποιώντας ισχύ 18,5 kW (που επομένως δεν απαιτεί σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων), μόνο με ηλεκτρισμό με ισχύ 12,8 kW ή σε υβριδική λειτουργία, δηλαδή συνδυάζοντας ηλεκτρικό και θερμικό κινητήρα για μέγιστη ισχύ άνω των 30 kW.

Το λογισμικό ελέγχου για ολόκληρο το ολοκληρωμένο υβριδικό σύστημα, που αναπτύχθηκε από τη SAIM σε συνεργασία με μια ομάδα ειδικών σε θέματα ηλεκτρονικού και ψηφιακού ελέγχου, επιτρέπει και ένα τέταρτο τρόπο λειτουργίας με ανάκτηση ενέργειας, δηλαδή την επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Η τελευταία λύση, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, μπορεί να ενσωματωθεί από τη SAIM ή να αφεθεί στην ελεύθερη επιλογή του πελάτη. Συνεπώς, το ολοκληρωμένο υβριδικό σύστημα είναι κατάλληλο για χρήση σε περιπτώσεις όπου οι κανονισμοί επιβάλλουν περιορισμούς στις εκπομπές ρύπων ή όπου είναι απαραίτητη η εργασία σε εσωτερικούς χώρους, αποφεύγοντας έτσι την ανάγκη να εξοπλιστούν οι κατασκευαστές ΟΕΜ με ακριβό ηλεκτρικό εξοπλισμό για να λειτουργήσουν σε τέτοιους χώρους.

Το νέο υβριδικό σύστημα που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την SAIM Industrial, το πρώτο από μια σειρά καινοτόμων λύσεων που θα αναπτύξει η εταιρεία με την πάροδο του χρόνου, είναι το αποτέλεσμα μιας προσεκτικής και σε βάθος ανάλυσης των μελλοντικών τάσεων της αγοράς και των πραγματικών αναγκών της, με στόχο να εγγυηθεί στους πελάτες της ότι θα παρέχονται τα πλεονεκτήματα των καλύτερων διαθέσιμων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την παραδοσιακή ισχυρή εστίαση στην περιβαλλοντική, κοινωνική και οικονομική βιωσιμότητα.

Πληροφορίες από trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

«Χρονιά των αλωνιστικών AF» το 2024 για την Case ΙΗ σε Ευρώπη και Αμερική

Η Case παρουσιάζει τις σειρές αλωνιστικών Axial-Flow 160 και 260, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για τη συγκομιδή του 2025. Το λανσάρισμα αυτό ακολουθεί την επιτυχημένη προεπισκόπηση αυτών των μοντέλων στην Agritechnica 2023. Κοιτάζοντας μπροστά, η Case IH θα επεκτείνει περαιτέρω τη σειρά AF Series με πρόσθετα μοντέλα που θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

Όλα τα νέα τρακτέρ της Landini στην EIMA 2024 γιορτάζοντας 140 χρόνια ιστορίας

Το 2024 έχει μια ιδιαίτερη συμβολικότητα για την εταιρεία με έδρα το Fabbrico, αφού το σημαντικό ορόσημο 140 χρόνων ιστορία συμπίπτει και με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου στην Campagnola Emilia, το οποίο παράγει από τις αρχές του έτους τα κιβώτια ταχυτήτων της Argo Tractors, τα οποία προηγουμένως βρίσκονταν σε άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής της ιταλικής φίρμας.

Συµπαγής τηλεσκοπικός φορτωτής Kubota KTH4815-2:Φλερτάρει µε τους µεγάλους

Η Kubota δεν είναι άγνωστη στην αγορά των συµπαγών τηλεσκοπικών φορτωτών, καθώς η εταιρεία έχει αποκτήσει ισχυρά θεµέλια για το KTH4815 ικανότητας 1,5 τόνου και 50 ίππων στη Γαλλία και τη Γερµανία. Εδώ δοκιµάζεται το πιο πρόσφατο µοντέλο KTH4815-2 Stage V.