Ντεμπούτο για τη νέα γενιά της συγκομιστικής μηχανής πατάτας Dewulf Enduro 2

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η έκθεση Potato Europe της επόμενης εβδομάδας θα δώσει στους επισκέπτες την ευκαιρία να δουν σε δράση τη δεύτερη γενιά της συλλεκτικής τεσσάρων σειρών Enduro.

Ο Βέλγος κατασκευαστής Dewulf λάνσαρε την αυτοκινούμενη μηχανή συγκομιδής Enduro στα τέλη του 2020. Η δεύτερη γενιά Enduro, η οποία θα παρουσιαστεί τρία χρόνια αργότερα στην Agritechnica 2023, θα κάνει το ντεμπούτο της στη γαλλική εκδήλωση για την πατάτα, διαμορφωμένη για απόσταση σειράς 4 x 90 εκατοστών.

Στα κύρια χαρακτηριστικά του μηχανήματος περιλαμβάνεται η αυξημένη ικανότητα επεξεργασίας χάρη στον πρόσφατα σχεδιασμένο ανελκυστήρα. Η Dewulf αναφέρει ότι ο συνδυασμός του μεγαλύτερου όγκου σάκων, της υψηλότερης ταχύτητας λειτουργίας και της βελτιωμένης κατανομής του προϊόντος έχουν αυξήσει τη χωρητικότητα κατά περίπου 50%.

Η νέα εξωτερική εμφάνιση οφείλεται κυρίως στη χρήση λιγότερων καλυμμάτων, ενώ το τελευταίο Enduro διαθέτει επανασχεδιασμένο κύριο πλαίσιο αλλά και μεγαλύτερη (820 λ.) δεξαμενή καυσίμου.

Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων Scania: ο τυπικός κινητήρας 450 ίππων και ένας κινητήρας 550 ίππων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ισχυρότερη έκδοση απευθύνεται σε χρήστες που χρειάζονται πρόσθετη ισχύ για να εργαστούν σε λόφους ή να λειτουργήσουν με υψηλότερες ταχύτητες συγκομιδής. Ορισμένα πράγματα δεν έχουν αλλάξει.

Σε αυτά περιλαμβάνεται η συνεχώς ρυθμιζόμενη γωνία κλίσης (από 0 έως 12°) στις μονάδες καθαρισμού. Η μονάδα Easy-Clean που διαθέτει το μηχάνημα που θα βρεθεί στην έκθεση στην Potato Europe θα είναι χρήσιμη σε λοφώδη εδάφη.

Η χωρητικότητα των 12,3m³ της διμερούς αποθήκης είναι η ίδια. Το ίδιο ισχύει και για την πίεση του εδάφους του εξάτροχου μηχανήματος (μέγιστο 1,8kg/cm²). Η Potato Europe θα πραγματοποιηθεί σε μια έκταση 22 εκταρίων στο Villers-Saint Christophe (Aisne) στις 11 και 12 Σεπτεμβρίου. Η τοποθεσία βρίσκεται στα μέσα της διαδρομής μεταξύ Λιλ και Παρισιού.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αποκαλυπτήρια για τα Τρακτέρ της Χρονιάς 2026 στα μέσα Νοεμβρίου

Oύτε η υπόσχεση για την έκδοση του οδηγού για τα νέα Σχέδια Βελτίωσης εντός Νοεµβρίου, ούτε µία εµβόλιµη πρόσκληση µόλις 40 εκατ. ευρώ από το Ταµείο Ανάκαµψης για εκσυγχρονισµό εκµεταλλεύσεων, δεν φαίνεται να πείθουν την αγορά αγροτικών µηχανηµάτων πως αξίζει να µπει στη διαδικασία συµµετοχής και στα έξοδα που απαιτεί η επερχόµενη Agrotica.

Ανεβάζουν τον πήχη ισχύος και ταχύτητας τα νέα JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη ισχύος και ταχύτητας τα νέα JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Αποκαλυπτήρια για τα Τρακτέρ της Χρονιάς 2026 στα μέσα Νοεμβρίου

Oύτε η υπόσχεση για την έκδοση του οδηγού για τα νέα Σχέδια Βελτίωσης εντός Νοεµβρίου, ούτε µία εµβόλιµη πρόσκληση µόλις 40 εκατ. ευρώ από το Ταµείο Ανάκαµψης για εκσυγχρονισµό εκµεταλλεύσεων, δεν φαίνεται να πείθουν την αγορά αγροτικών µηχανηµάτων πως αξίζει να µπει στη διαδικασία συµµετοχής και στα έξοδα που απαιτεί η επερχόµενη Agrotica.