Περισσότερος αυτοματισμός για τις χορτοδετικές FixBale 500 και RV5200 Plus της Vicon

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η διαχείριση των εργαλείων του τρακτέρ (TIM), η ανίχνευση της υγρασίας και η δυνατότητα δεσίματος του δεματιού με τη χρήση φιλμ, αντί για δίχτυ, είναι μερικές από τις αναβαθμίσεις των χορτοδετικών που εισάγει η Vicon.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Μεγαλύτερη άνεση και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά ασφαλείας και ταχύτητας εργασίας εξασφαλίζει η ενσωμάτωση της ενιαίας πλατφόρμας διαύλου επικοινωνίας TIM μεταξύ τρακτέρ και παρελκόμενου που εισάγει η Vicon. H εν λόγω λύση είναι τώρα διαθέσιμη στο μοντέλο FixBale 500 σταθερού θαλάμου και στις πρέσες μεταβλητού θαλάμου της σειράς RV5200 Plus, ως λύση ISObus που επιτρέπει στη πρέσα να εκτελεί αυτόματα επαναλαμβανόμενες διαδικασίες και να διαχειρίζεται πολλές βασικές λειτουργίες του τρακτέρ, όταν χρησιμοποιείται με οποιοδήποτε ελκυστήρα που είναι συμβατός με τον αυτοματισμό TIM.

Στις λειτουργίες περιλαμβάνεται ο προγραμματισμένος ρυθμός επιβράδυνσης του τρακτέρ για την παύση του δεματιάσματος και η εφαρμογή του διχτυού, καθώς και το άνοιγμα και κλείσιμο της πίσω πόρτας μετά το δέσιμο (ένα ενσωματωμένο κεκλιμένο όργανο αποτρέπει την επισφαλή εκτίναξη του δεματιού σε απότομες κλίσεις).

Από την άποψη της ασφάλειας, η διαδικασία μέσω του TIM χρειάζεται απλώς επιβεβαίωση από τον χειριστή για να συνεχιστεί η διαδικασία δεματιάσματος. Αυτό χρησιμοποιεί έναν προγραμματισμένο ρυθμό επιτάχυνσης για την αυτόματη επίτευξη της επιθυμητής ταχύτητας προώθησης για τον όγκο της συγκομιδής που δεματοποιείται. Το δέσιμο φιλμ είναι μια νέα επιλογή για το μοντέλο FixBale 500, χάρη σε μια σειρά τροποποιήσεων που εφαρμόζονται στο μηχανισμό διχτυού PowerBind. Αυτές περιλαμβάνουν ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και πρόσθετους κυλίνδρους, για να ληφθούν υπόψη τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του φιλμ σε σύγκριση με το δίχτυ.

Οι υδραυλικά κινούμενοι ομαδοποιητές φιλμ συγκεντρώνουν το υλικό σε μια ουρά, για να βοηθήσουν στην έναρξη και τον τερματισμό του κύκλου δεσίματος με φιλμ. Το σύστημα μπορεί να χειριστεί ένα ευρύ φάσμα αναλογιών προέντασης και πλάτους ρολού έως 1300 χλστ.

Επιπλέον, τα μοντέλα RV5200 Plus μπορούν να εξοπλιστούν με το Techno-Pack, το οποίο προσθέτει τη μέτρηση της υγρασίας της καλλιέργειας ως λύση. Μια πλάκα αισθητήρα που είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του κύριου θαλάμου δεματιάσματος είναι εξοπλισμένη με ένα ζεύγος ηλεκτροδίων που περνούν ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από την εισερχόμενη σοδειά. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό του ποσοστού υγρασίας στο δεμάτι, εμφανίζοντας την περιεκτικότητα σε υγρασία σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, ανιχνεύονται τα επίπεδα υγρασίας έως και περίπου 50%.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Ξεδιπλώνουν τις αρετές τους οκτώ καινοτόμες χορτοδετικές της αγοράς

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από όταν η Allis-Chalmers παρήγαγε την πρώτη στρογγυλή χορτοδετική, και από τότε τα υλικά έχουν εξελιχθεί από σπάγκο σε δίχτυ και πιο πρόσφατα σε ελαστικό φιλµ. Όταν συνδυάζεται µε περιτύλιγµα, η κάλυψη του βαρελιού του µηχανήµατος µε αυτόν τον τρόπο σηµαίνει ότι το ίδιο υλικό χρησιµοποιείται για τύλιγµα και σφράγισµα και µόνο λίγα επίπεδα δεµατοποίησης είναι απαραίτητα.