Ευρεία γκάμα εκδόσεων για τη νέα γενιά μηχανημάτων Grimme Toppa

Κοινοποίηση:

Διαφορετικές παραλλαγές είναι διαθέσιμες με τη σειρά Toppa, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση 2, 4, 6 ή 8 σειρών με μπροστινή και πίσω τοποθέτηση ή εναλλακτικά με συνδυασμό μπροστινής και πίσω τοποθέτησης.

Η Grimme λανσάρει τα νέα Toppa σε όλες τις διεθνώς αποδεκτές αποστάσεις σειράς και τα πλάτη τροχιάς, λαμβάνοντας υπόψη τα διαφορετικά περιγράμματα των πτερυγίων για την καλλιέργεια σε ράχες ή παρτέρια.

Με 2 και 4 σειρές σε λειτουργία solo

Τα Toppa 200 και Toppa 400 μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα τρακτέρ για μπροστινή και οπίσθια λειτουργία. Με τη βελτιστοποίηση της θέσης κίνησης, η γωνία του άξονα PTO προς το τρακτέρ είναι σημαντικά πιο επίπεδη. Αυτό μειώνει σημαντικά τη φθορά του PTO, ιδίως κατά την ανύψωση στο κεφαλάρι.

Μια άλλη καινοτομία είναι ότι τώρα και το μηχάνημα 4 σειρών με απόσταση μεταξύ των σειρών 90 εκ. είναι εξοπλισμένο με συνεχή άξονα φτερωτής και συνεπώς δεν διαθέτει πλέον κεντρικό έδρανο. Τα μεγάλα πτερύγια σέρβις πλήρους πλάτους απλοποιούν τον καθαρισμό και την αλλαγή.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Συνδυασμός 6 και 8 σειρών εμπρός-πίσω

Ο συνδυασμός 6 σειρών εμπρός-πίσω αποτελείται από το Toppa 200 στο μπροστινό εξάρτημα του τρακτέρ και ένα Toppa 600 Combi στο πίσω μέρος. Εδώ, το Toppa 600 Combi αναδιπλώνεται υδραυλικά, έτσι ώστε να αναδιπλώνονται δύο σειρές δίπλα στο τρακτέρ σε κάθε πλευρά. Για γρήγορες αλλαγές στο χωράφι, το μηχάνημα μπορεί να αναδιπλωθεί σε πλάτος μεταφοράς 3 μ. Ο συνδυασμός 8 σειρών εμπρός-πίσω συνδυάζει το Toppa 400 εμπρός και ένα Toppa 800 πίσω. Και εδώ, και οι δύο μονάδες ξεδιπλώνονται υδραυλικά, για να διπλώσουν δύο σειρές δύο φορές. Με το Toppa 400 haulm topper, το πλάτος μεταφοράς με απόσταση μεταξύ των σειρών στα 75 εκ. είναι 3,29 μέτρα.

Τόσο το Toppa 600 Combi όσο και το Toppa 800 Combi μπορούν να ελέγχονται ξεχωριστά μέσω μιας βαλβίδας ελέγχου ή προαιρετικά μέσω ISObus με έλεγχο Aux-N. Σε συνδυασμό με τους στάνταρ ευρυγώνιους άξονες PTO, αυτό καθιστά δυνατή την ανύψωση του τρακτέρ σε αυλακιές ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Αμφότερα τα σώματα είναι επίσης περιστρεφόμενα, επιτρέποντας τη βέλτιστη προσαρμογή τους σε ανώμαλα εδάφη.

Διατίθεται επίσης μια προαιρετική πλευρική μετατόπιση, η οποία μπορεί να ελεγχθεί χειροκίνητα ή να προσαρμοστεί στις ράχες στην αυτόματη λειτουργία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όταν ο αριθμός των σειρών του φυτευτικού μηχανήματος δεν είναι ο ίδιος με τον αριθμό των γραμμών του ανατρεπόμενου οχήματος.

Με 8 σειρές σε λειτουργία σόλο

Με το Toppa 800, η Grimme προσφέρει ένα ανατρεπόμενο μηχάνημα 8 σειρών με οπίσθια τοποθέτηση, το οποίο μπορεί να διπλωθεί υδραυλικά για οδική μεταφορά με πλάτος μεταφοράς 3 μέτρα. Το μηχάνημα είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για γεωργικές εκμεταλλεύσεις που φυτεύουν 8 σειρές, καθώς και για τρακτέρ χωρίς μπροστινό PTO.

Προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια

Η σειρά Toppa διαθέτει επίσης τα τυπικά πτερύγια της Grimme, τα οποία προσαρμόζονται στο περίγραμμα της ράχης και εξασφαλίζουν μια ομοιόμορφη και καθαρή πτυχωτή κορυφογραμμή. Το βελτιστοποιημένο περίγραμμα των πτερυγίων ακολουθεί την τάση για όλο και μεγαλύτερες κορυφογραμμές.

Εκτός από τους διάφορους τύπους πτερυγίων, μπορούν να τοποθετηθούν αντίμετρα μαχαίρια για βέλτιστο τεμαχισμό του φορτίου. Αυτά είναι εντελώς κλειστά και μπορούν να ρυθμιστούν πιο κοντά στον άξονα σε περίπτωση φθοράς, για να εξασφαλίσουν σταθερά αποτελέσματα.

RidgeRunner κατά των πράσινων κονδύλων

Για κάθε σειρά, μπορούν να επιλεγούν προαιρετικά τροχοί πίεσης κορυφογραμμής διπλής όψης («RidgeRunner»), οι οποίοι κυλούν πάνω από την κορυφογραμμή μετά την αναδίπλωση. Η ξεχωριστή ανάρτηση ανά τροχό εξασφαλίζει τη βέλτιστη προσαρμογή σε κάθε σειρά, ενώ η εξαιρετικά χαμηλή πίεση των ελαστικών επιτρέπει στους τροχούς να λειτουργούν με τέτοια ευελιξία, ώστε να κλείνουν οι ρωγμές στην κορυφογραμμή.

Οι πατάτες προστατεύονται έτσι από την άμεση ηλιακή ακτινοβολία, μειώνοντας το ποσοστό των πράσινων κονδύλων στην κορυφογραμμή. Ταυτόχρονα, το πιο μαλακό ελαστικό εξασφαλίζει καλύτερο αυτοκαθαρισμό.

Βέλτιστο ύψος εργασίας

Ο έλεγχος του βάθους του μηχανήματος γίνεται μέσω των υδραυλικών του τρακτέρ και των τροχών στήριξης μεγέθους 175R14. Εδώ, το ύψος των τροχών στήριξης ρυθμίζεται είτε μηχανικά, μέσω ενός άξονα, είτε υδραυλικά από την καμπίνα. Το ρυθμισμένο ύψος εργασίας μπορεί εύκολα να προσεγγιστεί από μια κλίμακα.

Διαμήκης σύνδεσμος για το Toppa 400

Για οδικές μεταφορές με εξωτερικό πλάτος μικρότερο από 3 μ., έχει αναπτυχθεί μια νέα διαμήκης διάταξη μεταφοράς για το 4 σερών Toppa. Αυτό προσδίδει στο Toppa 400 μια πρόσθετη κεφαλή τριών σημείων στην αριστερή πλευρά του μηχανήματος.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα

Τα νέα ειδικά τρακτέρ SA222 και YM3 λανσάρει η Yanmar στην Ευρώπη

Από την πρόσφατη έκθεση Agritechnica, όπου παρουσιάστηκαν, τα νέα ειδικά τρακτέρ της Yanmar κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους στην αγορά, με το SA222 να τοποθετείται στην κατηγορία «subcompact» και τα YM3 να αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη σειρά.