Σπορά σουσαμιού έξω από τη Θήβα με το Robotti

Κοινοποίηση:

Την εποχή της ροµποτικής στη γεωργία έρχεται να εισάγει η Γ.Ι Αντωνάκης ΑΕ µε τις πρώτες δοκιµές στην Ελλάδα του αυτόνοµου φορέα εργαλείων Robotti που κατασκευάζει η εταιρεία Agrointelli στη ∆ανία και διαθέτει σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Το Robotti µπήκε στο χωράφι στην περιοχή Βατερή της Θήβας, όπου σε συνεργασία µε τα Ελληνικά βιοκαύσιµα Παυλίδη, πραγµατοποιήθηκε σπορά σουσαµιού. Πρόκειται για ένα µηχάνηµα το οποίο πέρα από τις απαραίτητες στάσεις για να γεµίσει το ρεζερβουάρ του ή για το γέµισµα της σπαρτικής, µπορεί να δουλεύει στην κυριολεξία ασταµάτητα πρωί-βράδυ, 24 ώρες το 24ωρο και να βγάζει εργασία εκατοντάδων στρεµµάτων σε µία µέρα. Στο… χειριστήριο ήταν ο Παναγιώτης Αντωνάκης που έδινε οδηγίες για την κατεύθυνση στο µηχάνηµα, το οποίο αν έχει δεδοµένα χαρτογράφησης µπορεί να κινείται και µόνο του.

Κίνηση από δύο κινητήρες

Το αυτόνοµο ροµπότ πεδίου κινείται µε δύο πετρελαιοκινητήρες Kubota συνολικής ισχύος 106 kw/144 ίππων, εξοπλίζεται µε κοτσαδόρο τριών σηµείων και µπορεί να συνεργαστεί µε τυπικά αγροτικά παρελκόµενα (π.χ σπαρτικές, σκαλιστήρι κ.λπ) πλάτους εργασίας τριών µέτρων για την εκτέλεση διαφορετικών εργασιών πεδίου κατά τη διάρκεια της σεζόν. Οι ταχύτητες που µπορεί να πιάσει σε αυτόνοµη πορεία φτάνουν τα 8 χλµ/ώρα ή σε πορεία µε το χειριστήριο τα 5-10 χλµ/ώρα.

Λιγότερη συµπίεση του εδάφους

Το µηχάνηµα ζυγίζει λιγότερο από 3.000 κιλά, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο συµπίεσης του εδάφους, ενώ µπορεί να κάνει µια «µηδενική ακτίνα στροφής» – περιστρέφεται γύρω από ένα ακίνητο σηµείο, επιτρέποντάς του να στρίψει σε στενά κεφαλάρια.

Σύµφωνα µε την κατασκευάστρια εταιρεία είναι ιδιαίτερα οικονοµικό όσον αφορά την κατανάλωση καυσίµου, καθώς ανάλογα µε το έδαφος και το είδος εργασίας καταναλώνει από 3 έως 6 λίτρα την ώρα. Το Robotti είναι η ιδανική λύση για εκείνους που δυσκολεύονται να βρουν εργατικό δυναµικό για εργασία στο χωράφι, ενώ δεν θα πει «όχι» για εργασία το σαββατοκύριακο ή αργά τη νύχτα.

Το µηχάνηµα Robotti διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Γ.Ι Αντωνάκης ΑΕ (τηλ. 2262/025915)

Διαβάστε περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί

το Σάββατο 1 Ιουνίου μαζί με την Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.