Άνετη εργασία συνδυασμένη με απόλαυση υπόσχεται η Kawasaki για τα νέα Ridge

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

 

Το Kawasaki Ridge είναι σχεδιασμένο για ιδιοκτήτες ακινήτων και λάτρεις του powersport, διαθέτοντας ποιοτικά εξαρτήματα και χαρακτηριστικά καμπίνας. Το νέο όχημα κινείται από έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. με απόδοση 92 ίππους.

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων του συνδυάζεται με φυγοκεντρικό συμπλέκτη για υψηλή απόδοση στις χαμηλές ταχύτητες και κατά την οδήγηση ακριβείας. Το Ridge διαθέτει επιλογή λειτουργίας ισχύος, επιτρέποντας στους χειριστές να εναλλάσσουν μεταξύ της λειτουργίας εργασίας χαμηλής ταχύτητας, της ταχύτερης σπορ λειτουργίας και μιας ισορροπημένης «κανονικής» λειτουργίας. Οι χειριστές είναι σε θέση να αλλάζουν μεταξύ των λειτουργιών 4WD και 2WD εν κινήσει. Μια άλλη λειτουργία ενεργοποιεί τόσο τη λειτουργία 4WD όσο και το κλείδωμα του πίσω διαφορικού για τη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Ridge διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου και εύκολα προσβάσιμα σημεία συντήρησης λαδιού και φίλτρου αέρα.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

 

Το πλαίσιο σχεδιάστηκε ειδικά για την ανάρτηση διπλών ψαλιδιών μεγάλης διαδρομής και την υψηλή απόσταση από το έδαφος. Το Ridge πατάει σε ελαστικά 27 ιντσών με ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες, εμπνευσμένη από επιβατικά οχήματα, με χαρακτηριστικά για χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς.

Το ηλεκτρικό και υδραυλικό τιμόνι είναι στάνταρ, και μπορεί να ρυθμιστεί προς τα πάνω και προς τα κάτω για άνεση, ώστε ο χειρισμός να μοιάζει με οδήγηση αυτοκινήτου. Μια οθόνη LCD 7 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων με λειτουργίες όπως εκείνες ενός infotainment και ενδείξεις όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτης καυσίμου, ένδειξη ταχυτήτων, λειτουργία οδήγησης, λειτουργία ισχύος και θερμοκρασία CVT.

Η οθόνη διαθέτει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth για την εμφάνιση τηλεφωνικών κλήσεων και σύνδεση με την εφαρμογή Rideology iOS της Kawasaki. Η εφαρμογή μπορεί να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες του οχήματος, να καταγράφει διαδρομές GPS, να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις της οθόνης οργάνων, να επικοινωνεί και να μοιράζεται προφίλ και αρχεία καταγραφής διαδρομών με άλλους χρήστες.

Η επίπεδη σχεδίαση του πατώματος φόρτωσης επιτρέπει τη φόρτωση από τρεις πλευρές, ενώ η πρόσβαση είναι δυνατή από την καμπίνα. Έχουν προστεθεί τέσσερα ενσωματωμένα άγκιστρα για βολικά σημεία πρόσδεσης και το πάτωμα μπορεί επίσης να φέρει μια μικρή κλίση, επιτρέποντας την εύκολη πρόσβαση στον κινητήρα. Αυτό το μοντέλο διαθέτει επίσης ικανότητα ρυμούλκησης 2.000 κιλών και στάνταρ κοτσαδόρο.

Το μοντέλο Ridge Ranch είναι κατασκευασμένο με το Warn VRX 45 Powersport με χαλύβδινο σχοινί ποιότητας αεροσκάφους ως βασικό εξοπλισμό, ενώ το μοντέλο Limited διαθέτει το Warn VRX 45-S Powersport με συνθετικό σχοινί. Το μοντέλο Limited διαθέτει επίσης ένα σύστημα πλοήγησης Garmin Tread εκτός δρόμου και ηχοσύστημα με ηχεία ενσωματωμένα στο σύστημα ROPS.

πηγή: Successful Farming

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αποδοτική καλλιέργεια σε βάθος ως 60εκ. επιτρέπουν οι νέοι Lemken Onyx

Σε βάθος ως και 60 εκατοστά μπορεί να εργαστεί ο νέος καλλιεργητής Lemken Onyx. Το καινούργιο μηχάνημα είναι σχεδιασμένο κατά την κατασκευαστή για να καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων αγροτών για ευέλικτο εξοπλισμό.

Με σύστημα ελέγχου Profiline αναβαθμίζονται τα Pottinger Novacat

Με σύστημα ελέγχου Profiline Comfort Command αναβαθμίζονται τα βραβευμένα χορτοκοπτικά Novacat F 3100 Opticurve της Pöttinger, με την κατασκευαστή να επιθυμεί να αναβαθμίσει περαιτέρω την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα στο χωράφι.

Υπόσχονται υψηλές αποδόσεις οι ανανεωμένες σπαρτικές Kuhn Espro

Σε αναθεώρηση της σειράς σπαρτικών Espro προχωρά η Kuhn, παρέχοντας μεταξύ άλλων μια πιο ελαφριά εκδοχή του μοντέλου 6 μέτρων. Οι αναβαθμίσεις αφορούν τα μοντέλα 3-6 μέτρων και υπόσχονται σημαντικά πλεονεκτήματα από άποψη απόδοσης στους χειριστές.

Προτεινόμενα

Ο απόλυτος οδηγός για αγορά χορτοδετικών μηχανών στο Profi

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από όταν η Allis-Chalmers παρήγαγε την πρώτη στρογγυλή χορτοδετική, και από τότε τα υλικά έχουν εξελιχθεί από σπάγκο σε δίχτυ και πιο πρόσφατα σε ελαστικό φιλµ. Όταν συνδυάζεται µε περιτύλιγµα, η κάλυψη του βαρελιού του µηχανήµατος µε αυτόν τον τρόπο σηµαίνει ότι το ίδιο υλικό χρησιµοποιείται για τύλιγµα και σφράγισµα και µόνο λίγα επίπεδα δεµατοποίησης είναι απαραίτητα. Χωρίς φιλµ και δίχτυ να διαχωρίσει σταδιακά το δεµάτι, η ευκολία του ξετυλίγµατος είναι ακόµα ένα πλεονέκτηµα, ειδικά σε υδαρείς ή ψυχρές συνθήκες, ενώ υπάρχει µόνο ένα υλικό για ανακύκλωση.

Στροφή σε μηχανήματα που κάνουν πολλές δουλειές για μείωση κόστους παραγωγής

Σταδιακή µετατόπιση σε δυναµικές καλλιέργειες και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών µε διαλειτουργικό τρόπο, προτείνει ο ∆ηµήτρης Κουτσοκώστας από τα Γιαννιτσά Πέλλας, για να µπορέσει ο εγχώριος πρωτογενής τοµέας να σταθεί µε αξιώσεις στον ευρωπαϊκό και διεθνή ανταγωνισµό.