Ηλεκτρικό και ευέλικτο κερδίζει σε διεθνείς διακρίσεις το Marlo eWorker

Κοινοποίηση:

Μετά από μια φάση ανάπτυξης δύο ετών από μια ομάδα που εργάζεται σε ολόκληρη την εταιρεία, το eWorker διατίθεται στην αγορά, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία στην αγορά και κερδίζοντας σταθερή έγκριση από διεθνείς τεχνικές επιτροπές σε όλους τους διαγωνισμούς που συμμετείχε, με πολλά βραβεία στην Ιταλία αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Το χαμηλών εκπομπών και αθόρυβο τηλεσκοπικό eWorker της Merlo έρχεται να χαιρετίσει την φιλικότητα προς το περιβάλλον, κατάλληλο για εξειδικευμένες καλλιέργειες με περιορισμένους χώρους. Η γκάμα αποτελείται από δύο μοντέλα, το 25,5-60 και το 25,5-90, αντίστοιχα, με μέγιστη ισχύ 60 ίππους και 90 ίππους αντίστοιχα. Και τα δύο διαθέτουν μέγιστο ύψος ανύψωσης 4,8 μέτρα και μέγιστη ικανότητα 2,5 τόνων. Η μπαταρία χαμηλής τάσης 48 V, που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του μηχανήματος -σε χαμηλή θέση για να διασφαλίζεται η σταθερότητα-, παρέχει 8 ώρες χρόνο λειτουργίας και επαναφόρτιση μεταξύ 8 και 9 ωρών.

Για την αποφυγή πιθανής διακοπής λόγω άδειας μπαταρίας, εναλλάσσεται γρήγορα, σε λίγο περισσότερο από 5 λεπτά. Το μοντέλο 25,5-60 2WD έχει δύο κινητήρες τοποθετημένους απευθείας στους μπροστινούς τροχούς και έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2 τόνων, ενώ αγγίζει τους 3 τόνους ικανότητας το μοντέλο 25,5-90 4WD που διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα για να κινεί τον πίσω άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει τρεις τρόπους λειτουργίας που περιορίζουν τη μέγιστη ταχύτητα: Eco έως 19 χλμ./ώρα, Normal έως 22 χλμ./ώρα και Power, έως 25 χλμ./ώρα.

Το σύστημα πέδησης, από την άλλη πλευρά, είναι αναγεννητικό, παρόμοιας φιλοσοφίας με εκείνη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ανακτά ενέργεια από τους μπροστινούς κινητήρες κατά τις φάσεις επιβράδυνσης, όπως ακριβώς και τα υδραυλικά που ανακτούν ενέργεια όταν ο βραχίονας χαμηλώνει. Το eWorker διευθύνεται αποκλειστικά από τους πίσω τροχούς, με γωνία διεύθυνσης 85° και ακτίνα 2,85 μέτρων (για το μικρότερο μοντέλο). Το υδραυλικό κύκλωμα αποτελείται από μια αντλία ανίχνευσης φορτίου 42 λ./λ., που τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Ολοκληρώνεται με μια πίσω υδραυλική πρίζα, προαιρετικά, και μια άλλη στο μήκος του βραχίονα, από τον βασικό εξοπλισμό. Η διεθνής κριτική επιτροπή του παλαιότερου και πιο σημαντικού βραβείου σχεδιασμού στον κόσμο, που ιδρύθηκε το 1954, ψήφισε για 27η φορά, για να τιμήσει αυτή τη φορά το eWorker ως «προϊόν που χαρακτηρίζει προηγμένες και πολιτισμικά συνειδητοποιημένες μεθόδους σχεδίασης, ηθική ευθύνη απέναντι στους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον και κινητήρια δύναμη για νέα υλικές και άυλες ιδιότητες.

Έχοντας έγκριση Rops και Fops, η καμπίνα φιλοξενεί ένα ηλεκτρονικό joystick που μπορεί να εκτελέσει τρεις κινήσεις ταυτόχρονα, ενώ η αριστερή πλευρά της και η γυάλινη οροφή της αφαιρούνται, με το μπροστινό παράθυρο να θερμαίνεται. Για ακόμη μεγαλύτερη άνεση, ο τηλεσκοπικός βραχίονας διαθέτει μια προαιρετική ανάρτηση βραχίονα, ανενεργή όμως κάτω από τα 3 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το eWorker είναι συμπαγές, με μήκος μικρότερο από 2 μέτρα και πλάτος στα 1,53 μέτρα (έκοδση 2WD), ενώ στα 1,67 μέτρα είναι το πλάτος της έκδοσης 4WD.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα