Η πραγματική εμπειρία σε μια αυτόνομη φάρμα με δύο ρομποτικά μηχανήματα

Κοινοποίηση:

Η γεωργική επιχείρηση Home Farm Nacton του Σάφολκ αγόρασε το πρώτο αυτόνοµο τρακτέρ παραγωγής στο Ηνωµένο Βασίλειο το 2021. ∆ύο χρόνια αργότερα η φάρµα έχει προσθέσει δύο επιπλέον ροµπότ στο στόλο της. Ας δούµε πώς έχουν ανταποκριθεί στις προσδοκίες της φάρµας.

Η ανάπτυξη αυτόνοµων τρακτέρ έχει αποκτήσει ταχεία δυναµική κατά την τελευταία δεκαετία µε την εµφάνιση µάλιστα πολυάριθµων ιδεών. Αλλά το πρώτο αυτόνοµο τρακτέρ παραγωγής στο Ηνωµένο Βασίλειο λειτουργεί εµπορικά εδώ και δύο χρόνια, αφού αγοράστηκε από την επιχείρηση Home Farm Nacton το 2021.

Το αγρόκτηµα επικεντρώνεται γύρω από το Orwell Park Estate, κοντά στο Ίπσουιτς, όπου 1.170 εκτάρια µε πολύ ελαφριά αµµώδη εδάφη, που σε ποσοστό 98% µπορούν να αρδευτούν, επιτρέπουν την ανάπτυξη ενός µεγάλου αριθµού καλλιεργειών. Η επιχείρηση επένδυσε στο Agrointelli Robotti 150D αξίας 150.000 λιρών που έπιασε δουλειά για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2021.

«Αγοράσαµε το Robotti κυρίως για την επαναλαµβανόµενη ζιζανιοκτονία σε βιολογικές καλλιέργειες», εξηγεί ο διευθυντής της φάρµας, Andrew Williams. «Ήταν πενταετής στόχος µας να µειώσουµε την εργασία µας για τη ζιζανιοκτονία µε τα χέρια, µε σκοπό να επενδύσουµε µόλις η αυτόνοµη τεχνολογία γινόταν διαθέσιµη, γεγονός που έκανε την απόφαση πιο εύκολη. Αυτή µας επέτρεψε να εκτελούµε εργασίες ξεχορταριάσµατος πιο συχνά, ενώ περνάµε τα πράσα έως και τέσσερις φορές την εβδοµάδα κατά τη διάρκεια της καλλιεργητικής περιόδου. Αυτό δεν ήταν εφικτό πριν και έχει γίνει µεγάλο πλεονέκτηµα. Πέρυσι καλλιεργήσαµε το πιο καθαρό χωράφι µε βιολογικές πατάτες που είχαµε ποτέ».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Fendt Former C με δύο ρότορες, κεντρική μονάδα παράδοσης και πλήθος τεχνολογιών

Τα συλλεκτικά Former C είναι εντελώς καινούργια για το 2024, φέρουν πλήθος τεχνολογικών λύσεων, που προάγουν την άνεση αλλά και την υγεία του υλικού, το οποίο παραδίδεται ποιοτικά και αξιοποιείται αποδοτικά από τους παραγωγούς.

Προτεινόμενα

Με λεωφορεία νέας γενιάς κινητήρων CNG της IVECO ανανεώνεται ο στόλος της Αθήνας

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επέλεξε την IVECO BUS και το μοντέλο URBANWAY CNG με αρθρωτό σύστημα. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και είναι συμβατό με βιομεθάνιο. Η παράδοση των 100 λεωφορείων νέας γενιάς URBANWAY CNG θα ξεκινήσει σταδιακά μέσα στο έτος συμβάλλοντας στην ανανέωση του στόλου της Αθήνας.