Φτιαγμένο για τα δύσκολα το John Deere 6R185 AutoPowr με αναβαθμισμένο εξακύλινδρο κινητήρα

Κοινοποίηση:

Το 6155R µε τις επιτυχηµένες πωλήσεις του αντιπροσωπεύει ένα γενναίο µερίδιο για την John Deere. Μπορεί το νέο 6R185 των 185 ίππων να γίνει το νέο «best seller»; Η απάντηση στο profi.

Το John Deere 6R150 µοιράζεται την ίδια καµπίνα µε το νέο 6R185. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές. Για αρχή, υπάρχει ο κινητήρας. Αντί για τέσσερις κυλίνδρους, το 6R185 έχει έναν εξακύλινδρο κινητήρα Deere Power Systems 6,8 λίτρων κάτω από το λαµπερό πράσινο καπό του. Και η συντοµογραφία PVS στην ονοµασία του κινητήρα υποδηλώνει ότι αντί για δύο εν σειρά τούρµπο (PSS), διατίθεται µονάδα µεταβλητής γεωµετρίας.

Η πρόθεση για αναζήτηση των νέων χαρακτηριστικών που φέρνει αυτός ο επιπλέον κυβισµός στις επιδόσεις ήταν έντονη, οπότε το τρακτέρ επισκέφτηκε το διάδροµο δοκιµών DLG και το δυναµόµετρο. Σηµειωτέον: σε αντίθεση µε το 6R150, η John Deere χωρίζει το πακέτο ψύξης. Το intercooler στα τρακτέρ 6R µεγαλύτερης ιπποδύναµης βρίσκεται σχεδόν οριζόντια πάνω από τα άλλα ψυγεία και τροφοδοτείται µε αέρα από κάτω από έναν ανεµιστήρα µε υδραυλική κίνηση -σχετικά περίπλοκο αλλά αποτελεσµατικό, σύµφωνα µε την John Deere.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Ευημερία και ανάπτυξη όλων των μελών της P J Condellis S.A. το 2024

Η P J Condellis S.A. διοργάνωσε και φέτος την ετήσια εκδήλωση Κοπής της Πίτας. Σε κλίμα χαράς, τα στελέχη της εταιρείας βρέθηκαν όλοι μαζί για να ανταλλάξουν ευχές, και να επισημάνουν τη δέσμευσή τους στην ευημερία και την ανάπτυξη όλων των μελών.

Ο κινητήρας D5 της Volvo Penta στην καρδιά του πρώτου πλήρους αυτόνομου οχήματος της Kuhn

Το Karl αποτελεί το καινοτόμο και πλήρως αυτόνομο όχημα της Κuhn, εξοπλιζόμενο με τον κινητήρα D5 της Volvo Penta, που θα είναι ικανός να έλκει ειδικά προσαρμοσμένα παρελκόμενα. Η συνεργασία αυτή με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της μακροχρόνιας εμπειρίας για την παραγωγή των αυτοκινούμενων ψεκαστικών Artec.