Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Κοινοποίηση:

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ποιότητα το Profi Μαρτίου 2025

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Renault Trucks έχει ως εξής:

 Ένα εκατομμύριο Renault φορτηγά. Εκατομμύρια ιστορίες μεταφορών.

Εκατομμύρια προκλήσεις που ξεπεράστηκαν σε όλο τον κόσμο. Το εργοστάσιο της Renault Trucks στο Bourg-en-Bresse, το οποίο αποτελεί τη γενέτειρα της παραγωγής φορτηγών μεγάλων αποστάσεων και κατασκευών από το 1964, έφτασε σε ένα συμβολικό ορόσημο. Αυτό το επίτευγμα αποτελεί απόδειξη της βιομηχανικής τεχνογνωσίας και της ικανότητας καινοτομίας του εργοστασίου από την ίδρυσή του. Το εκατομμυριοστό όχημα, ένα Renault Trucks T, θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA, έναν μακροχρόνιο συνεργάτη του κατασκευαστή. Το γεγονός αυτό έρχεται μετά τον εορτασμό της 60ής επετείου του εργοστασίου τον Σεπτέμβριο του 2024.

Για έξι δεκαετίες, το εργοστάσιο της Renault Trucks στο Bourg-en-Bresse διαδραματίζει βασικό ρόλο στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Εκεί γεννήθηκαν εμβληματικά μοντέλα, από τα Berliet GBC, GLR και CBH μέχρι το Renault Trucks T, συμπεριλαμβανομένου του θρυλικού Renault Magnum. Από το 2023, η μονάδα έχει ξεκινήσει τη μετάβασή της προς τις μεταφορές απαλλαγμένες από άνθρακα με την έναρξη της σειριακής παραγωγής των ηλεκτρικών φορτηγών Renault Trucks E-Tech T και C.

Σε αντίθεση με τα εργοστάσια αυτοκινήτων, όπου τα οχήματα παράγονται σε μεγάλες σειρές, κάθε φορτηγό που συναρμολογείται στο Bourg-en-Bresse είναι εξατομικευμένο ώστε να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις των πελατών. Σήμερα, το εργοστάσιο παράγει κατά μέσο όρο 25.000 οχήματα ετησίως.

Renault Trucks T: Το σημείο αναφοράς για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων

Το εκατομμυριοστό φορτηγό που κατασκευάστηκε στο Bourg-en-Bresse είναι ένα Renault Trucks T. Παράγεται από το 2013 και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει απόδοση, άνεση και ενεργειακή αποδοτικότητα, καθιερώνοντάς το γρήγορα ως σημείο αναφοράς για τους Ευρωπαίους μεταφορείς. Από την κυκλοφορία του, έχει υποστεί πολλές τεχνολογικές βελτιώσεις, μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Η 100% ηλεκτρική εκδοχή του, το Renault Trucks E-Tech T, παρουσιάστηκε το 2023 και συναρμολογείται στην ίδια γραμμή παραγωγής. Το εκατομμυριοστό φορτηγό που κατασκευάστηκε στο Bourg-en-Bresse είναι επίσης το 126.600ό Renault Trucks T που συναρμολογήθηκε στο εργοστάσιο. Σύντομα θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

TJA, ένας μακροχρόνιος συνεργάτης της Renault Trucks

Το εκατομμυριοστό φορτηγό θα ενταχθεί στον στόλο της TJA, μιας κορυφαίας εταιρείας στον τομέα των μεταφορών στην Ιβηρική Χερσόνησο. Ιδρύθηκε το 1985 και έχει αναπτυχθεί γύρω από τις υπηρεσίες συνδυασμένων μεταφορών, καλύπτοντας τόσο την εθνική όσο και τη διεθνή διανομή.

Δεσμευμένη στη μετάβαση προς την πράσινη ενέργεια, η TJA επενδύει σε πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα. Το Renault Trucks T, με τη βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου του, αποτελεί μέρος μιας σημαντικής παραγγελίας 120 οχημάτων Renault Trucks.

«Η παραγωγή του ενός εκατομμυριοστού φορτηγού μας στο εργοστάσιο του Bourg-en- Bresse αποτελεί απόδειξη της ικανότητας καινοτομίας της Renault Trucks, της αριστείας των βιομηχανικών μας εγκαταστάσεων και της αφοσίωσης των ομάδων μας», δήλωσε ο Bruno Blin, Πρόεδρος της Renault Trucks. «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που παραδίδουμε αυτό το φορτηγό στην TJA, έναν μακροχρόνιο συνεργάτη με τον οποίο μοιραζόμαστε την ίδια φιλοδοξία: να οικοδομήσουμε πιο αποδοτικές και βιώσιμες μεταφορές».

Ένα εκατομμύριο φορτηγά που διαμόρφωσαν την ιστορία των μεταφορών

Για 60 χρόνια, το εργοστάσιο του Bourg-en-Bresse βρίσκεται στην καρδιά της εξέλιξης των οδικών μεταφορών, παράγοντας εμβληματικά μοντέλα που συνδυάζουν καινοτομία, απόδοση και αντοχή:

  • Βαρέα φορτηγά κατασκευών Berliet: TL8, T25, T45, T60 (1964-1972)
  • Εργοταξιακά μοντέλα Berliet: GLM (1964-1974), GBO (1964-1974), TLM (1965-1982), TBH (1967-1990)
  • Στρατιωτικά μοντέλα Berliet: TBU (1964-1975), GBU (1964-1975), GBC (1965-1976), GCH (1965-1971), GBD (1973-1981)
  • Ειδικά οχήματα Berliet: Φορτηγό γερανοφόρου (1965-1971), VIMP (πυροσβεστικό αεροδρομίου, 1968-1972), FF (πυροσβεστικό δασών, 1968- 1972), VXB (τεθωρακισμένο αμφίβιο όχημα, 1972-1976)
  • Από το 1970: Berliet TR 300 – Ένα από τα πρώτα βαρέος τύπου φορτηγά με ανακλινόμενη καμπίνα, ξεχώρισε για την άνεση του οδηγού και τον άνετο χώρο του. Η σειρά Berliet GR/TR εισήγαγε μια εντελώς νέα καμπίνα με εμπρόσθιο έλεγχο, η οποία παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο του 1970. Στη Γαλλία, το GLR (1971-1986) αναδείχθηκε Φορτηγό του 20ού Αιώνα.
  • Από το 1983: Έναρξη παραγωγής των βαρέος τύπου Renault R Major, της κατασκευαστικής σειράς Renault C, καθώς και των μεσαίων σειρών G (1983- 1990) και G Manager (1988-1993).
  • 1990-2013: Renault AE Magnum – Μια πραγματική επανάσταση, καθώς ήταν το πρώτο φορτηγό με επίπεδο δάπεδο και υπερυψωμένη καμπίνα, διαχωρισμένη από τον κινητήρα. Ο τολμηρός αυτός σχεδιασμός του χάρισε το βραβείο International Truck of the Year 1991.
  • 1996-2013: Renault Premium Route – Σχεδιασμένο για τη βελτιστοποίηση της κερδοφορίας των μεταφορικών εταιρειών, ξεχώρισε για την εξαιρετική οικονομία καυσίμου του.
  • 2004-2013: Renault Premium Lander – Μια εκδοχή του Premium Route προσαρμοσμένη στις κατασκευαστικές ανάγκες, συνδυάζοντας την άνεση ενός φορτηγού μεγάλων αποστάσεων με τη στιβαρότητα ενός οχήματος κατασκευών.
  • 1997: Renault Kerax – Σχεδιασμένο για ακραίες συνθήκες και τα πιο απαιτητικά εδάφη, έθεσε νέα όρια στην ανθεκτικότητα.
  • Από το 2013: Renault Trucks T, C και K – Με την εισαγωγή των προδιαγραφών Euro VI, η Renault Trucks ανανέωσε πλήρως τη σειρά της, σε μια πρωτοποριακή κίνηση για τη βιομηχανία. Η νέα γενιά φορτηγών, βελτιστοποιημένη για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων (Renault Trucks T), κατασκευαστικές και συναφείς εφαρμογές (Renault Trucks C) και ακραίες απαιτήσεις (Renault Trucks K), έκανε το ντεμπούτο της. Το Renault Trucks T ανακηρύχθηκε Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2015.
  • Από το 2023: Renault Trucks E-Tech T και C – Αποτελώντας ένα νέο βήμα στη μεταμόρφωση του εργοστασίου, αυτά τα μοντέλα, σχεδιασμένα για περιφερειακή διανομή και αστικές κατασκευές, ολοκληρώνουν την 100% ηλεκτρική γκάμα της Renault Trucks.
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Σχεδιασμένα για να απαντούν στις ανάγκες των μεγάλων εκμεταλλεύσεων και των απαιτητικών συνθηκών στο χωράφι είναι σύμφωνα με την XAG τα πλήρως αυτόνομα αγροτικά drone XAG P150 Max που εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία. Με μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, αρθρωτό σχεδιασμό και βελτιωμένο έλεγχο κατά την πτήση, τα XAG P150 Max αποτελούν την πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για να βοηθήσει τους αγρότες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την πίεση κόστους.

Τη μεγαλύτερη της κεφαλή θεριζοαλωνιστικών για καλαμπόκι στην Ευρώπη παρουσίασε η Case IH

Τη μεγαλύτερη της κεφαλή για καλαμπόκι στην Ευρώπη παρουσίασε η Case IH

Αυξημένες δυνατότητες και μειωμένη πίεση των εξαρτημάτων υπόσχονται μεταξύ άλλων οι νέες κεφαλές για καλαμπόκι της σειράς C500 της Case IH. Σύμφωνα με την κορυφαία κατασκευαστή, είναι σχεδιασμένες ώστε να είναι πλήρως συμβατές με όλες τις θεριζοαλωνιστικές Axial-Flow και AF.

Τα τρακτέρ John Deere 5EN προσφέρουν ευέλικτη λύση για δενδροκαλλιέργειες

Τα τρακτέρ John Deere 5EN προσφέρουν ευέλικτη λύση για δενδροκαλλιέργειες

Σχεδιασµένα για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες Ευρωπαίων δενδροκαλλιεργητών είναι τα νέα τρακτέρ της σειράς 5EN της John Deere. Σύµφωνα µε τον κορυφαίο κατασκευαστή, οι νέοι ελκυστήρες βασίζονται στο αποδεδειγµένο DNA των τρακτέρ της σειράς 5ML, και προσφέρουν µια ευέλικτη και ικανή λύση για παραγωγούς που εργάζονται σε αµπελώνες, οπωρώνες και θερµοκήπια.

Προτεινόμενα

Αποδοτικότερη και πιο βιώσιμη η σειρά κοπτικών Novacat που αναβαθμίζει η Pöttinger

Η αυστριακή εταιρεία, δίνοντας προσοχή στη λεπτομέρεια, ικανοποιεί ακόμα περισσότερο τις απαιτήσεις των χορτολιβαδικών εκτάσεων αλλά και τους ίδιους τους παραγωγούς, ενσωματώνοντας μικρές και μεγάλες αλλαγές στα γνωστά χορτοκοπτικά της σειράς Novacat.

«Χρονιά των αλωνιστικών AF» το 2024 για την Case ΙΗ σε Ευρώπη και Αμερική

Η Case παρουσιάζει τις σειρές αλωνιστικών Axial-Flow 160 και 260, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για τη συγκομιδή του 2025. Το λανσάρισμα αυτό ακολουθεί την επιτυχημένη προεπισκόπηση αυτών των μοντέλων στην Agritechnica 2023. Κοιτάζοντας μπροστά, η Case IH θα επεκτείνει περαιτέρω τη σειρά AF Series με πρόσθετα μοντέλα που θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

Με κινητήρες FARMotion 45 106 ή 116 ίππων και χαμηλό προφίλ τα νέα Deutz-Fahr 5 ΤΒ

Το ιδιαίτερο προφίλ του καπό και των λασπωτήρων, σε συνδυασµό µε το χαµηλό κέντρο βάρους και τους στιβαρούς άξονες, καθιστούν τα τρακτέρ 5 TB µοναδικά και ιδανικά για εργασία σε πλαγιές ή ανάµεσα σε δέντρα.

Η ολοκληρωμένη προσέγγιση απανθρακοποίησης μεταφορών της Renault στο επίκεντρο της 18ης Solutrans

Από τις 18 έως τις 22 Νοεμβρίου 2025, στο Lyon Eurexpo, η Renault Trucks θα συμμετάσχει στη 18η διοργάνωση της Solutrans, της κορυφαίας διεθνούς έκθεσης για τις οδικές και αστικές μεταφορές. Σε ένα περίπτερο 900 m² (Αίθουσα 4 – D104), ο κατασκευαστής θα παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη και πρακτική προσέγγιση στην απανθρακοποίηση των μεταφορών μέσω των οχημάτων, των υπηρεσιών και του οικοσυστήματος συνεργατών του.

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,