Ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου εκσκαφέων-φορτωτών για τη JCB

Κοινοποίηση:

Ελάχιστο καιρό μετά από την επίσημη έγκριση για τους κινητήρες υδρογόνου από πληθώρα ευρωπαϊκών χωρών, η JCB γιορτάζει το επίτευγμα ορόσημο της παραγωγής 1 εκατομμυρίου εκσκαφέων-φορτωτών.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου 2024-25

Το εκατομμυριοστό μηχάνημα της JCB ήταν ένα μοντέλο 4CX, που ειδικά για την περίπτωση ήταν διακοσμημένο με graffiti από τον καλλιτέχνη με έδρα το Λονδίνο, Dave Smith, και μετέπειτα παρουσιάστηκε στον Πρόεδρο της εταιρείας, Λόρδο Anthony Bamford. Εκατοντάδες υπάλληλοι της JCB βρεθήκαν στο πλευρό του Bamford έξω από το εργοστάσιο παραγωγής στο Rocester, για να παρακολουθήσουν μια παρέλαση δεκαέξι φορτωτών της εταιρείας.

Η εταιρεία εργάζεται στη σειρά των φορτωτών της εδώ και περίπου 75 χρόνια, έχοντας καταφέρει να φτάσουν σήμερα τις δυνατότητες ανύψωσης των μηχανημάτων τους στους 20 τόνους υλικού σε λιγότερο από πέντε λεπτά, αξιοποιώντας 10% λιγότερα καύσιμα από έναν εκσκαφέα 13 τόνων. Παράλληλα, το τελευταίο μοντέλο 4CX μπορεί να μετακινήσει υλικό 25% γρηγορότερα από έναν εκσκαφέα 8 τόνων καταναλώνοντας 50% λιγότερα καύσιμα.

Ιστορία 75 χρόνων

Οι πρώτοι εκσκαφείς-φορτωτές της εταιρείας είχαν ως σκοπό τους την ανοικοδόμηση μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, και είχαν αρχικά σχεδιαστεί ως γεωργικοί ελκυστήρες με ένα φορτωτή αναρτημένο στο μπροστινό μέρος και έναν εκσκαφέα στο «χέρι». Μέχρι και το 1953 παρουσιάστηκε και ένα από τα πλέον εμβληματικά μηχανήματα στην ιστορία της JCB, Mk 1. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1956, στη γκάμα της εταιρείας προστέθηκε το Hydra-Digga το 1956, ενώ το 1960 το πιο ισχυρό μοντέλο JCB 4. Η ζήτηση για μικρότερα και πιο βολικά μοντέλα οδήγησε λίγο αργότερα στο JCB3.

Στο πέρασμα των επόμενων εφτά δεκαετιών, η JCB συνέχισε να αναπτύσσει και να εξελίσσει τους εκσκαφείς-φορτωτές της, σχεδιάζοντας μοντέλα με μακρύτερα «χέρια» και πολλές ακόμα καινοτομίες. Σήμερα η JCB επικεντρώνεται περισσότερο στα πλεονεκτήματα και τις προοπτικές κάθετης ενσωμάτωσης, σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας τα εξαρτήματα της ειδικά για τους φορτωτές της. Τα κιβώτια ταχυτήτων, οι υδραυλικοί κύλινδροι και οι καμπίνες έχουν ανασχεδιαστεί και παράγονται εντός των εγκαταστάσεων της JCB.

Πληροφορίες από Trattori Web   

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ

Προτεινόμενα

Η SAME επιβεβαιώνει την ηγεμονία της στον χώρο των εξειδικευμένων τρακτέρ

Η SAME επιβεβαιώνει την τεχνολογική ηγεμονία της στη γκάμα εξειδικευμένων τρακτέρ και γεωργικών μηχανημάτων. Στην φετινή έκθεση της Μπολόνια (ΕΙΜΑ 2024) παρουσιάστηκαν επτά εξειδικευμένα μοντέλα

Με πλάτος εργασιών 12 μέτρων συστήνεται η νέα σπαρτική Horsch Avatar 12 LC

Η νέα σπαρτική 12 LC, αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη σειρά Avatar της Horsch. Το νέο μηχάνημα έχει πλάτος εργασιών 12 μέτρων και απόσταση σειρών 25 εκατοστών, με την ειδοποιό διαφορά του από τα μοντέλα Avatar SD να είναι κατά κύριο λόγο το σύστημα της χοάνης.

Nέος πρόεδρος ΣΕΑΜ ο Γιάννης Κοντέλλης, συγκροτήθηκε σε σώμα το καινούριο ΔΣ

Tην Παρασκευή 23 ΜαΪου 2025 πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση των μελών του Σ.Ε.Α.Μ. κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες του Συνδέσμου και η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Νέα εποχή στον χώρο των μηχανημάτων, έλαβε έγκριση από την ΕΕ ο κινητήρας υδρογόνου της JCB

Εγκρίθηκε προς πώληση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ο κινητήρας υδρογόνου της JCB, ο οποίος πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μηχανήματα και στα 27 κράτη-μέλη, αλλά και σε χώρες που αναγνωρίζουν τις εγκρίσεις της ΕΕ.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Σημαντικές δυνατότητες σε μικρές διαστάσεις ο νέος φορτωτής JCB 110

Με τoν μικρών διαστάσεων φορτωτή TM110 επεκτείνει τη σειρά τηλεσκοπικών φορτωτών Telemaster η JCB. Το νέο μοντέλο συνδυάζει συμβατικές διαστάσεις, με ισχύ 50hp, γεγονός που επιτρέπει την εξαιρετική του λειτουργία ακόμα και σε στενούς χώρους.