Στη Φινλανδία ολοκληρώθηκε η ευρωπαϊκή περιοδεία του Renault Trucks E-Tech Diamond Echo

Κοινοποίηση:

Αφού διένυσε 23.000 χιλιόμετρα σε όλη την Ευρώπη, το ηλεκτροφωταυγές ηλεκτρικό φορτηγό με LED φώτα Diamond Echo της Renault Trucks ολοκλήρωσε την περιοδεία του στη φινλανδική Λαπωνία. Προς το τέλος της διαδρομής, που σημαδεύτηκε από θερμοκρασίες έως και -19°C, απέδειξε την αξιοπιστία των ηλεκτρικών φορτηγών, ακόμη και σε ακραίες χειμερινές συνθήκες.

Από τον περασμένο Απρίλιο που έφυγε από τα κεντρικά γραφεία του κατασκευαστή στη Λυών, το Renault Trucks E-Tech Diamond Echo, ένα ηλεκτρικό και ηλεκτροφωταυγές φορτηγό, έχει διανύσει 23.000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη. Διέσχισε τη Γαλλία, την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Ελβετία, το Βέλγιο και τη Γερμανία, ολοκληρώνοντας ημερήσιες διαδρομές έως και 700 χιλιομέτρων χάρη στη βελτιστοποιημένη διαχείριση της ενδιάμεσης φόρτισης. Η μεγαλύτερη απόσταση που διένυσε αυτό το Renault Trucks E-Tech T με μία μόνο φόρτιση ήταν 360 χιλιόμετρα, σε ένα μόνο ταξίδι μεταξύ Ελβετίας και Γερμανίας.

Για την τελική φάση της περιοδείας, το Renault Trucks E-Tech Diamond Echo αναχώρησε για τη Φινλανδία τον Δεκέμβριο του 2024, με σκοπό να επιδείξει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών φορτηγών σε δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες. Κατά την άφιξή του στη Φινλανδία, το Renault Trucks E-Tech T Diamond Echo διένυσε 1.600 χιλιόμετρα μεταξύ Ελσίνκι και Ροβανιέμι στη Λαπωνία, συμπεριλαμβανομένου ενός σταδίου 250 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση και μιας ημέρας με αποκορύφωμα τα 700 χιλιόμετρα, με δύο ενδιάμεσες φορτίσεις. Αυτή η αποστολή βοήθησε να διαλυθούν ορισμένες προκαταλήψεις σχετικά με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών φορτηγών σε ακραίο κρύο.

Αξιόπιστα αποτελέσματα υπό ακραίες θερμοκρασίες

«Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στη Φινλανδία επιβεβαίωσαν ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά παραμένουν πλήρως λειτουργικά, ακόμη και σε δύσκολες χειμερινές συνθήκες», εξήγησε ο Régis Pierrelle, Διευθυντής Επιχειρήσεων Ηλεκτροκίνησης της Renault Trucks. «Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα που να σχετίζεται με την αυτονομία, τη διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης ή τους χρόνους φόρτισης. Η θέρμανση της καμπίνας δεν είχε σημαντικές επιπτώσεις στην αυτονομία, κυρίως χάρη στο προγραμματιζόμενο σύστημα προθέρμανσης που προσφέρει η Renault Trucks, το οποίο βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας».

Σε αυτές τις δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες, με θερμοκρασίες που έπεφταν στους -19°C, το ηλεκτρικό φορτηγό διατήρησε επίπεδα επιδόσεων συγκρίσιμα με εκείνα των πετρελαιοκίνητων φορτηγών. Το κρύο προκάλεσε μια μικρή αύξηση της κατανάλωσης (μεταξύ 10 και 15%), κυρίως λόγω κοινών παραγόντων που επηρεάζουν όλους τους τύπους συστημάτων κίνησης, όπως η αεροδυναμική και τα χειμερινά ελαστικά.

«Ένας από τους πελάτες μας στη Φινλανδία μας είπε ότι, σε μια μέρα με -30°C τον περασμένο χειμώνα, το μόνο φορτηγό του στόλου του που ξεκίνησε ήταν ένα ηλεκτρικό μοντέλο της Renault Trucks. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά είχαν ακινητοποιηθεί λόγω της κρυστάλλωσης του AdBlue», πρόσθεσε ο Régis Pierrelle. Αυτό αποτελεί περαιτέρω απόδειξη της αξιοπιστίας των ηλεκτρικών φορτηγών σε συνθήκες ακραίου ψύχους.

 Με αυτό το τελικό στάδιο, η Renault Trucks ολοκληρώνει ένα έτος πρακτικών επιδείξεων της λειτουργικότητας και της αξιοπιστίας των ηλεκτρικών της λύσεων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Υψηλά στάνταρ ισχύος και ταχύτητας φέρνουν τα τρακτέρ JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Οι σπαρτικές Lemken Solitair NT συνδυάζουν υψηλή απόδοση και ακρίβεια

Με τις σπαρτικές Solitair NT, η LEMKEN επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα μηχανημάτων της και ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες στρατηγικές σποράς, που κυμαίνονται από τις συμβατικές μεθόδους έως και άμεση σπορά. Αυτό παρέχει στους αγρότες και τους εργολάβους ένα εργαλείο που συνδυάζει την αποδοτικότητα και την ακρίβεια.

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Τα πλήρως αυτόνομα drone XAG P150 Max εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία

Σχεδιασμένα για να απαντούν στις ανάγκες των μεγάλων εκμεταλλεύσεων και των απαιτητικών συνθηκών στο χωράφι είναι σύμφωνα με την XAG τα πλήρως αυτόνομα αγροτικά drone XAG P150 Max που εξισορροπούν ασφάλεια και αξιοπιστία. Με μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, αρθρωτό σχεδιασμό και βελτιωμένο έλεγχο κατά την πτήση, τα XAG P150 Max αποτελούν την πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για να βοηθήσει τους αγρότες να αντιμετωπίσουν την έλλειψη εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την πίεση κόστους.

Προτεινόμενα

Μεγάλη γκάμα επιλογών μετάδοσης διαθέτουν τα New Holland PowerStar

Νέες επιλογές κιβώτιων ταχυτήτων και πληθώρα καινοτομιών προσθέτει στη σειρά συμβατικών τρακτέρ PowerStar η New Holland. Τα νέα μοντέλα της σειράς διαθέτουν ισχύ από 86 έως και 117 ίππους, και έχουν στην «καρδιά» τους έναν τετρακύλινδρο κινητήρα FPT Industrial 3,6 λίτρων.

Δεμάτιασμα με ραντάρ πραγματοποιούν οι χορτοδετικές New Holland Big Baller με IntelliSense

Το σύστηµα IntelliSense χρησιµοποιεί αισθητήρα LiDAR προκειµένου να ελέγχει την οδήγηση και την ταχύτητα εδάφους του τρακτέρ όταν λειτουργεί µε µεγάλες τετράγωνες πρέσες. Είχαµε την ευκαιρία να το χρησιµοποιήσουµε.

Η ολοκληρωμένη προσέγγιση απανθρακοποίησης μεταφορών της Renault στο επίκεντρο της 18ης Solutrans

Από τις 18 έως τις 22 Νοεμβρίου 2025, στο Lyon Eurexpo, η Renault Trucks θα συμμετάσχει στη 18η διοργάνωση της Solutrans, της κορυφαίας διεθνούς έκθεσης για τις οδικές και αστικές μεταφορές. Σε ένα περίπτερο 900 m² (Αίθουσα 4 – D104), ο κατασκευαστής θα παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη και πρακτική προσέγγιση στην απανθρακοποίηση των μεταφορών μέσω των οχημάτων, των υπηρεσιών και του οικοσυστήματος συνεργατών του.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,