Μηδαμινές παρεμβάσεις στο χωράφι με την νέα σπαρτική Kuhn ESPRO 1002

Κοινοποίηση:

Σε ανανέωση των σπαρτικών μηχανών της προχωράει η Kuhn με το λανσάρισμα της νέας σειράς ESPRO 1002, που επιτρέπει την σπορά με μηδαμινές παρεμβάσεις στο χωράφι. Η νέα σειρά έρχεται να αντικαταστήσει την ESPRO 1000, και περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα, ήτοι τα ESPRO 3002 (μοντέλο 3 μέτρων), τα μοντέλα 4 μέτρων ESPRO 4002 και ESPRO 4002 R και το αναδιπλώμενο μοντέλο 6 μέτρων ESPRO 6002 R.

Τα μοντέλα 3 μέτρων έχουν χωρητικότητα 2.500 λίτρων, ενώ αυτά των 4 και 6 μέτρων έχουν χωρητικότητα 3.500 λίτρων. Από τα βασικά πλεονεκτήματα των σπαρτικών της σειράς ESPRO 1002 είναι η σειρά καινοτομιών που έχουν ως έμφαση την απόδοση και την αποτελεσματικότητα. Οι τροχοί συμπίεσης έχουν διάμετρο 900 χιλιοστών και είναι τοποθετημένοι σε δύο σειρές με απόσταση 200 χιλιοστών. Μέσω της διαρρύθμισης αυτής μειώνεται η αντίσταση κύλισης του οχήματος και αποτρέπεται η συσσώρευση υπολειμμάτων. Παράλληλα, μειώνεται η απαιτούμενη ισχύς, γεγονός που προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων.

H μπάρα σποράς CROSSFLEX διαθέτει διπλούς δίσκους με μεγαλύτερη διάμετρο από ότι στην προηγούμενη σειρά επιταχύνοντας την σπορά, που πραγματοποιείται πλέον με μεγαλύτερη ακρίβεια. Τα στοιχεία της μπάρας είναι στερεωμένα με συνδέσμους πολυουρεθάνης, γεγονός που διασφαλίζει την προσαρμογή του βάθους σποράς σε υψηλές ταχύτητες και την προσαρμοστικότητα τους σε διάφορα είδη εδάφους. Παράλληλα, επιτυγχάνεται η γρηγορότερη φόρτωση μέσω μιας εκδοχής ημι-ανοίγματος του κώνου, που επιτρέπει την βέλτιστη προσέγγιση φόρτωσης του οχήματος.

Λόγω των στενών και μικρής διαμέτρου τροχών πίεσης η κατανάλωση καυσίμων περιορίζεται σημαντικά, ενώ διατίθεται και ένα φιλικό προς τον χρήστη τερματικό ISOBUS. Στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμων συμβάλλει και το γεγονός ότι

Δίσκοι για όλες τις χρήσεις

Από τις καινοτομίες της νέας σειράς σπαρτικών της Kuhn είναι και η μεγαλύτερη ευελιξία, που οφείλεται στο γεγονός ότι διατίθενται πολλών ειδών επιλογές δίσκων για κάθε είδος εργασίας. Για παράδειγμα, οι ευθύβολοι δίσκοι είναι ιδανικοί για αγρότες που επιθυμούν λιγότερη εμπλοκή των μηχανών, περιορισμένο χώρο εργασιών και την διατήρηση της υγρασίας του εδάφους. Για τις υπόλοιπες εφαρμογές διατίθενται κοίλοι και οδοντωτοί δίσκοι. Άξιο αναφοράς είναι ότι κάθε δίσκος είναι στερεωμένος ξεχωριστά και ανεξάρτητα, διασφαλίζοντας την βέλτιστη προσαρμοστικότητα στις εδαφολογικές συνθήκες.

Αυξημένη πίεση στο έδαφος

 Τελευταία καινοτομία είναι η αύξηση της μέγιστης πίεσης που ασκείται στο έδαφος από τους διπλούς δίσκους σποράς, που αυξάνεται από τα 80 στα 120 κιλά. Προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα στους αγρότες που εργάζονται σε ξηρά ή σε αργιλώδη εδάφη.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Η Massey Ferguson εξοπλίζει τα MF 5S με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης

Η Massey Ferguson εξοπλίζει τα MF 5S με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης

Η Massey Ferguson ανακοίνωσε ότι πλέον τα μοντέλα της σειράς MF 5S θα διατίθενται και με επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης. Έτσι, τα νέα MF 5S Dyna-VT έρχονται να πλαισιώσουν τις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις Dyna-4 και Dyna-6, προκειμένου να απαντήσουν στις ανάγκες των αγροτών για περισσότερη άνεση και ευελιξία.

Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max

Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max

Γεννημένα για να φέρνουν εις πέρας απαιτητικές εργασίες, τα Isuzu D-Max Single Cab N60B 4×4 γενιάς 2025 απέδειξαν στα πλαίσια δοκιμής σε μια γεωργική εκμετάλλευση κοντά στην περιοχή Pavia στην Ιταλία, ότι μπορούν να αυξήσουν την ευελιξία και τις αποδόσεις των παραγωγών χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις τους σε άλλους τομείς.

Δύο σενάρια για τo χρόνο στον οποίο θα μετατεθεί η 31η Διεθνής Agrotica

«Κληρώνει» το απόγευμα της Δευτέρας 1η Δεκεμβρίου, για την Agrotica του 2026, με όλα τα δεδομένα να δείχνουν αναβολή και μετάθεσή της σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την ηχηρή άρνηση των κατασκευαστών και των εισαγωγέων μηχανημάτων να συμμετάσχουν στη διοργάνωση.

Προτεινόμενα

Απαντούν σε όλες τις ανάγκες του χειριστή τα Massey Ferguson 8S.265

Όταν αποκαλύφθηκε το 2020, η σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 8S διέφερε από οτιδήποτε άλλο είχε παρουσιάσει η εταιρεία µέχρι τότε. Η σηµαντικότερη καινοτοµία ήταν η εγκατάσταση καµπίνας/κινητήρα Protect-U που δηµιουργεί ένα κενό 24 εκατοστών µεταξύ του κινητήρα και της ολοκαίνουργιας καµπίνας, για την αποµόνωση του χειριστή από τη ζέστη και το θόρυβο. Την ίδια ώρα τα επίπεδα θορύβου εντός της καµπίνας πέφτουν στα 68dB (A) κάτι το εντυπωσιακό.

Δεμάτιασμα με ραντάρ πραγματοποιούν οι χορτοδετικές New Holland Big Baller με IntelliSense

Το σύστηµα IntelliSense χρησιµοποιεί αισθητήρα LiDAR προκειµένου να ελέγχει την οδήγηση και την ταχύτητα εδάφους του τρακτέρ όταν λειτουργεί µε µεγάλες τετράγωνες πρέσες. Είχαµε την ευκαιρία να το χρησιµοποιήσουµε.

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Υπόσχονται υψηλές αποδόσεις οι ανανεωμένες σπαρτικές Kuhn Espro

Σε αναθεώρηση της σειράς σπαρτικών Espro προχωρά η Kuhn, παρέχοντας μεταξύ άλλων μια πιο ελαφριά εκδοχή του μοντέλου 6 μέτρων. Οι αναβαθμίσεις αφορούν τα μοντέλα 3-6 μέτρων και υπόσχονται σημαντικά πλεονεκτήματα από άποψη απόδοσης στους χειριστές.