Άνετα, σταθερά και ιδανικά για χρήση σε κάθε χωράφι τα τρακτέρ McCormick Χ8.631

Κοινοποίηση:

Με υψηλή ισχύ τα τρακτέρ McCormick X8.631 είναι ιδανικά για χρήση ακόμα και στα πιο σκληρά και υδαρή εδάφη όπως αποδεικνύει δοκιμή τους σε ένα εργοτάξιο με μια αρκετά βαριά κατασκευή. Το X8 διαθέτει κινητήρα αναρτημένο στο σασί που του επιτρέπει την βέλτιστη ανακατανομή βάρους. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως το κέντρο βάρους του οχήματος μετακινείται προς τα εμπρός αυξάνοντας την πρόσφυση στο μπροστινό μέρος, και ως εκ τούτου ασκώντας περισσότερη ισχύ στο έδαφος και μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας του οχήματος. Αυτή η ρύθμιση της μηχανής επιτρέπει στο X8 να πραγματοποιήσει σημαντικές λειτουργίες που είναι δύσκολες με άλλα μηχανήματα

 Άξονας για μέγιστη σταθερότητα και καλύτερο κράτημα

Πέρα από την βέλτιστη διανομή βάρους, ο κεντρικά αναρτημένος και ηλεκτρονικά ελεγχόμενος περιστροφικός άξονας αυξάνει και το μέγιστο βάρος που μπορεί να σηκώσει η μηχανή. Έτσι επιτυγχάνεται η καλύτερη πρόσφυση και η σταθερότητα στο χωράφι, και η ασφαλέστερη επιτάχυνση στον δρόμο.

Εξακύλινδρος κινητήρας με εξοικονόμηση καυσίμων

 Το X8 διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα Betapower Fuel Efficiency, κυβισμού 6,7 λίτρων, μόνο με φίλτρα SCR, που συμβάλουν στην οξείδωση των νιτρογόνων, και DOC, που εμπεριέχουν χρήσιμα μέταλλα για την οξείδωση των υδρογονανθράκων, του μονοξείδιου του άνθρακα και των καυσίμων. Παράλληλα, ο καθαρισμός των θερμαντικών σωμάτων διευκολύνεται και επιταχύνεται χάρη σε ένα ειδικό άνοιγμα.

Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι το κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive που επιτρέπει στο όχημα να επιλέξει αυτόματα την καλύτερη δυνατή ταχύτητα για την διασφάλιση της ώθησης του οχήματος και της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμων.

Εύκολη πλοήγηση μέσω χειριστηρίου

Οι ρυθμίσεις του κιβωτίου ταχυτήτων μπορούν να επιλεχθούν μέσω μιας οθόνης αφής στην καμπίνα και του χειριστηρίου Easy Pilot που επιτρέπει την πρόσβαση σε πολλαπλές λειτουργίες όπως την ενεργοποίηση μανούβρων στο κεφαλάρι και τον εμπρόσθιο εκφορτωτή, την όπισθεν χωρίς την χρήση του τιμονιού και πολλά ακόμα.

Μέσα από την καμπίνα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις λειτουργίες:

Αυτόματη λειτουργία: Ο εγκέφαλος ελέγχει τις στροφές κινητήρα και τη σχέση ταχύτητας ώστε να δώσει στο όχημα την απαραίτητη ταχύτητα πορείας βάσει των αποδόσεων που έχουν οριστεί από το ποτενσιόμετρο.

Χειροκίνητη λειτουργία: Ο οδηγός ελέγχει χειροκίνητα μέσω χειρόγκαζου τις στροφές του κινητήρα, και ο εγκέφαλος επιλέγει την κατάλληλη ταχύτητα για την επίτευξη της απαιτούμενη ταχύτητας πορείας.

Λειτουργία PTO: Οι στροφές του κινητήρα  επιλέγονται μέσω του χειρόγκαζου και ο εγκέφαλος επιλέγει την κατάλληλη ταχύτητα, ώστε το όχημα να αποκτήσει την απαραίτητη ταχύτητα, δίνοντας προτεραιότητα στις στροφές του δίσκου PTO.

Λειτουργία πλοήγησης: Η ταχύτητα του τρακτέρ επιλέγεται από τον οδηγό και παραμένει σταθερή καθ’ όλη την διάρκεια της λειτουργίας.

Υδραυλικό σύστημα

Η McCormick  επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τα υδραυλικά που ο ίδιος επιθυμεί. Στο X8 μπορούν να εγκατασταθούν έως και έξι πίσω διανομείς καυσίμων χωρητικότητας 140 λίτρων ανά λεπτό, ένας εκτροπέας καυσίμων τριών κατευθύνσεων, δύο κεντρικοί και τρεις εμπρόσθιοι διανομείς. Άξιο αναφοράς είναι ότι όλα τα υδραυλικά συστήματα επιτρέπουν την ηλεκτρονική διαχείριση και είναι πλήρως ρυθμιζόμενα μέσω της οθόνης αφής. Τα X8 διαθέτουν σύστημα υδραυλικών κλειστού κέντρου με μια αντλία που επιτρέπει την μεταβλητή ροή επιτρέπει μια κατανάλωση αναλογική της δαπανημένης ισχύος.

Καμπίνα πιο άνετη από ποτέ

Η καμπίνα του οχήματος είναι ειδικά σχεδιασμένη, ώστε να προσφέρει άνεση και για αυτό το λόγο έχει ένα σύστημα μόνωσης και απορρόφησης κραδασμών και δονήσεων, ενώ διαθέτει και ένα κάθισμα αέρος.

Το χειριστήριο Easy Pilot και η οθόνη αφής 12 ιντσών είναι προσιτά από την άνεση καθίσματος. Χάρη στα πανοραμικά παράθυρα της καμπίνας επιτυγχάνεται ένα οπτικό πεδίο 360 μοιρών, χωρίς τυφλά σημεία, ιδανικό για της στροφές του οχήματος ή για οδήγηση σε κλειστούς χώρους. Τέλος, το όχημα διαθέτει 18 φώτα για βραδινή λειτουργία και μια πίσω κάμερα για να διασφαλίσει την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Πληροφορίες από Omnitrattore

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Το profi παρουσιάζει τα κορυφαία τρακτέρ της χρονιάς λίγο πριν τη στέψη στην Agritechnica

Με 19 τρακτέρ και πέντε ροµπότ ανακοινώθηκε η λίστα των φιναλίστ για τις κατηγορίες του ανανεωµένου θεσµού «Τρακτέρ της Χρονιάς 2026». Οι νικητές θα ανακοινωθούν το Νοέµβριο στην Agritechnica. Ιδού οι φιναλίστ…

Νέα ναυαρχίδα με μέγιστη ισχύ 340hp αποκτά η σειρά τρακτέρ McCormick X8

Νέα ναυαρχίδα με μέγιστη ισχύ έως και 340hp απέκτησε η σειρά τρακτέρ X8 της McCormick. Ο λόγος για το καινούργιο McCormick X8.634 VT-Drive, το οποίο έχει σχεδιαστεί από την γνωστή επωνυμία της Argo Tractors για να μην συμβιβάζεται από άποψη άνεσης, καινοτομίας και καινοτομίας.

Άνετα και ευρύχωρα αποδεικνύονται τα τρακτέρ McCormick X7.624 VT-Drive

Η ναυαρχίδα των γεωργικών ελκυστήρων μεσαίας ισχύος της McCormick, Χ7.624 VT-Drive (υποψήφιο τρακτέρ της χρονιάς 2025 στην EIMA), συνδυάζει την άνεση, μέσω της ευρύχωρης καμπίνας Clever Cab, με την εξαιρετική λειτουργία.