Με περισσότερη ισχύς και σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου τα νέα Volvo FH16

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Οι δοκιμές επιβεβαιώνουν ότι ο ολοκαίνουργιος κινητήρας του FH16 επιτυγχάνει 5% καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, ενώ η ροπή είναι αυξημένη κατά 7%.

Ο κινητήρας D17 της Volvo στο εμβληματικό Volvo FH16 έχει σχεδιαστεί για τις πιο δύσκολες μεταφορικές δραστηριότητες, ώστε να παρέχει επιδόσεις και αντοχή. Συγκρίνοντας το νέο 17λιτρο Volvo FH16 των 780 ίππων με τον προκάτοχό του, το νέο φορτηγό προσθέτει 7% ροπή, ενώ επιτυγχάνει 5%* λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

«Οι μηχανικοί μας παρέδωσαν έναν κινητήρα που συνδυάζει το υψηλότερο επίπεδο ροπής και ισχύος σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό φορτηγό, με ανώτερη αποδοτικότητα καυσίμου. Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους – περισσότερη ροπή και ισχύς με σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και CO2 είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μας μπορούν να εκτελούν τις αποστολές τους πιο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερη παραγωγικότητα», λέει ο Jan Hjelmgren, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων και ποιότητας της Volvo Trucks.

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας διατίθεται επίσης στο νέο Volvo FH16 Aero, προσφέροντας ακόμη καλύτερη οικονομία καυσίμου όταν συνδυάζεται με την αεροδυναμική καμπίνα του φορτηγού. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι ένα παράδειγμα της συνεχούς προσπάθειας της Volvo Trucks να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τις υπάρχουσες τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης, παράλληλα με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών.

Τρία επίπεδα ισχύος

Ο νέος 17λιτρος κινητήρας Euro 6 της Volvo διατίθεται με τρία επίπεδα ισχύος: 600 ίπποι, 700 ίπποι και 780 ίπποι. Τα επίπεδα ροπής έχουν αυξηθεί στα 3000 Nm, 3400 Nm και 3800 Nm στην κορυφαία έκδοση. Παράλληλα, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αναβαθμιστεί, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί έως και 3800 Nm ροπής, ενώ η εσωτερική απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων έχει βελτιωθεί περαιτέρω στις εκδόσεις 3000 Nm και 3400 Nm.

Πιστοποιημένος κινητήρας για βιοκαύσιμα

Ο νέος κινητήρας D17 είναι πιστοποιημένος για λειτουργία με HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο) σε όλες τις κατηγορίες ισχύος. Η έκδοση των 700 ίππων είναι επίσης πιστοποιημένη για λειτουργία με 100% βιοντίζελ (B100). Τα Volvo FH16 και FH16 Aero με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα D17 θα είναι διαθέσιμα για παραγγελίες από τα μέσα του 2024 και η παραγωγή θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

*Aποτελέσματα σε δοκιμή στο δρόμο του D17 780 ίππων σε σύγκριση με το D16 750 ίππων, 55T GCW


Τα φορτηγά της Volvo διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε (+30 210 348 3621)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Φουτουριστική εμφάνιση, λειτουργικότητα και βραβείο Red Dot Design στην αλωνιστική Axial-Flow

Η νέα θεριζοαλωνιστική AF κερδίζει το βραβείο Red Dot Design, ο νέος εσωτερικός σχεδιασμός ανεβάζει την Axial-Flow στο επόμενο επίπεδο παραγωγικότητας και η νέα εξωτερική διαμόρφωση δημιουργεί φουτουριστική εμφάνιση.

Το νέο βραβείο TOTYBot για πρώτη φορά φέτος στην EIMA με τέσσερις φιναλίστ

Το Νοέμβριο του 2024, θα ανακοινωθούν τα διάσημα βραβεία Tractor of the Year (TOTY) για τη σεζόν 2025 αλλά φέτος εισάγεται μια νέα κατηγορία για τα αγροτικά ρομπότ, με την ονομασία TOTYBot, που υποστηρίζεται και από τον ιστοχώρο Future Farming. Οι υποψήφιοι για αυτή την κατηγορία έχουν πλέον αποκαλυφθεί.

Ακρίβεια κοπής μέσω του Opticurve πετυχαίνουν τα χορτοκοπτικά Pöttinger Novacat F 3100

Για το συγκειριμένο παρελκόμενο κοπής, η Pöttinger πιστεύει στην ήπια κοπή με ακρίβεια, κάτι που εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα χορτονομής. Αυτός είναι ο λόγο που τα μπροστινά Novacat F 3100 συνοδεύονται από τη τεχνολογία Opticurve.

Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Μοναδικό κέντρο εκπαίδευσης και έρευνας η Αβερώφειος Γεωργική Σχολή Λάρισας

Η P J CONDELLIS S.A., διατηρεί στενές σχέσεις εδώ και χρόνια με το Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) – Αβερώφειος Γεωργική Σχολή Λάρισας, το μοναδικό ΙΕΚ στην Ελλάδα που ασχολείται με τον αγροτικό τομέα.

Ο κινητήρας D5 της Volvo Penta στην καρδιά του πρώτου πλήρους αυτόνομου οχήματος της Kuhn

Το Karl αποτελεί το καινοτόμο και πλήρως αυτόνομο όχημα της Κuhn, εξοπλιζόμενο με τον κινητήρα D5 της Volvo Penta, που θα είναι ικανός να έλκει ειδικά προσαρμοσμένα παρελκόμενα. Η συνεργασία αυτή με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της μακροχρόνιας εμπειρίας για την παραγωγή των αυτοκινούμενων ψεκαστικών Artec.