Με τεχνολογικές αναβαθμίσεις τα μοντέλα πλατφόρμας 5DF της Deutz-Fahr

Κοινοποίηση:

Η Deutz-Fahr ανανεώνει την βραβευμένη σειρά πλατφόρμας 5 DF, παρέχοντας υψηλής τεχνολογίας χαρακτηριστικά για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης του χειριστή.

Τα μοντέλα της πλατφόρμας 5 DF MY24 προσφέρουν ένα πακέτο επιλογών που συνήθως συναντά κανείς μόνο στις εκδόσεις με καμπίνα υψηλών προδιαγραφών. Εκτός από την αμιγώς μηχανική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει την απλότητα και την ευκολία χρήσης με τις υψηλές επιδόσεις, το μοντέλο του 2024 προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών:

  • Κινητήρες FARMotion 35 και 45 πιστοποιημένοι για HVO (φυτικά έλαια επεξεργασμένα με υδρογόνο)
  • Νέο κιβώτιο ταχυτήτων με αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς συμπλέκτη
  • SenseClutch: πέντε ρυθμίσεις αλλαγής ταχύτητας και κατεύθυνσης
  • Stop&Go: δυνατότητα να σταματήσετε το τρακτέρ και να ξεκινήσετε ξανά χρησιμοποιώντας μόνο τα πεντάλ φρένων χωρίς το συμπλέκτη
  • ComfortClutch: δυνατότητα ενεργοποίησης του συμπλέκτη με το πάτημα ενός κουμπιού στο μοχλό ταχυτήτων
  • HML 3 βαθμίδες αλλαγής ταχυτήτων: 45 μηχανικές ταχύτητες εμπροσθοπορείας και 45 μηχανικές ταχύτητες οπισθοπορείας. Ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα με προσαρμοστική απόσβεση, ενεργή αυτοευθυγράμμιση, λειτουργία κατά της βύθισης, αντιολισθητική λειτουργία και DTC (έλεγχος διαφορικής πρόσφυσης)
  • Πλήρως ενσωματωμένο εμπρόσθιο PTO και εμπρόσθιος κοτσαδόρος με ανυψωτική ικανότητα 2100 κιλά
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος οπίσθιος κοτσαδόρος και εξωτερικά χειριστήρια στους πίσω λασπωτήρες
  • Υδραυλική δεξιά ράβδος έλξης και υδραυλικοί σταθεροποιητές με δυνατότητα ρύθμισής τους μέσω των εξωτερικών χειριστηρίων στους πίσω λασπωτήρες
  • Έως 10 υδραυλικές συνδέσεις στο πίσω μέρος και τέσσερις κεντρικά τοποθετημένοι, υδραυλικοί σύνδεσμοι
  • Διαχωριστής ροής για ταυτόχρονη χρήση της πίσω ανύψωσης και των υδραυλικών βαλβίδων
  • Κάθισμα οδηγού με αερανάρτηση

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

Διαχείριση στόλου SDF

Η οικογένεια 5 DF αποτελείται από πέντε μοντέλα, με ισχύ από 91 έως 116 ίππους. Διατίθενται διάφορες επιλογές εξοπλισμού μετάδοσης, που κυμαίνονται από ένα απλό, πλήρως μηχανικό κιβώτιο 12+12 έως το προηγμένο κιβώτιο 45+45 με PowerShuttle και HML Powershift 3 βημάτων.

Η μεγάλη δυνατότητα διαμόρφωσης της σειράς πλατφόρμας 5 DF επιβεβαιώνεται ακόμη και από την ευρεία επιλογή των διαθέσιμων μεγεθών ελαστικών, επιτρέποντας στο τρακτέρ να διαφέρει σε πλάτος και ύψος. Ανάλογα με το μέγεθος των ελαστικών, διατίθενται δύο ύψη πλατφόρμας για καλύτερη προσαρμογή στους τροχούς, διατηρώντας παράλληλα το ύψος του τρακτέρ όσο το δυνατόν χαμηλότερο (το ελάχιστο ύψος φτερού είναι μόλις 1,18 μ.), καθιστώντας τα τρακτέρ 5 DF ιδανικά για εργασίες σε οπωρώνες με χαμηλά κλαδιά ή χαμηλά κτίρια.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος, η πλατφόρμα είναι πάντα βασισμένη σε τέσσερα Hydro Silent-Blocks. Η νέα σειρά πλατφόρμας 5DF είναι επίσης πολύ ασφαλής για τον χειριστή, χάρη στην αναδιπλούμενη μπροστινή μπάρα ανατροπής, την τέλεια κατανομή βάρους, την ιδανική ισορροπία μεταξύ χαμηλού κέντρου βάρους και μεγάλης απόστασης από το έδαφος, καθώς και προηγμένες τεχνικές λύσεις, όπως τα δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς.

Οι νέοι κινητήρες FARMotion 35 και 45 εξασφαλίζουν τη μέγιστη απόδοση των τρακτέρ πλατφόρμας της σειράς Deutz-Fahr 5 DF. Η εξαιρετική συμπαγής κατασκευή των χρησιμοποιούμενων συστημάτων μετεπεξεργασίας καυσαερίων, έξυπνα ενσωματωμένων στο προφίλ του οχήματος, επέτρεψε στα τρακτέρ να διατηρήσουν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις που έκαναν την προηγούμενη γενιά τόσο δημοφιλή στους χρήστες σε όλο τον κόσμο. Έχουν εισαχθεί επίσης νέες τεχνολογικές λύσεις για την τήρηση του προτύπου εκπομπών Stage V και έχουν αυξηθεί η ισχύς και η ροπή σε ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων.

Οι κινητήρες FARMotion 35 και 45 μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, καθώς είναι επίσημα πιστοποιημένοι για HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο). Συνεπώς, τα τρακτέρ πλατφόρμας 5 DF είναι έτοιμα να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο, όπως η αύξηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσω της μείωσης του CO2. Η αποδοτικότητα, η δυνατότητα διαμόρφωσης και η ευελιξία ήταν οι κύριοι στόχοι των μηχανικών της Deutz-Fahr που ανέπτυξαν τα κιβώτια ταχυτήτων για τη σειρά 5 DF.

Οι διαμορφώσεις που προσφέρονται κυμαίνονται από μια έκδοση τεσσάρων ταχυτήτων με τρεις ομάδες αλλαγών και συγχρονισμένη αναστροφή έως μια έκδοση πέντε ταχυτήτων με τρεις ομάδες αλλαγών και σχέσεις HML 3-Powershift για συνολικά 45+45 σχέσεις. Ενώ όλες οι εκδόσεις μπορούν να επιτύχουν τελική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, οι εκδόσεις πέντε ταχυτήτων διαθέτουν επίσης τη λειτουργία OverSpeed, η οποία επιτρέπει στο τρακτέρ να διανύει τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στο δρόμο με χαμηλότερες, πιο οικονομικές στροφές κινητήρα.

Όλες οι εκδόσεις φέρουν από το βασικό εξοπλισμό μια ταχύτητα ερπυσμού για εργασία σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κίνησης (από 187 μέτρα ανά ώρα) με τη μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα. Το PTO – προσφέρεται με τις καθολικές λειτουργίες ταχύτητας 540 σ.α.λ. και 540 ECO- διαθέτει στάνταρ έναν πρακτικό, μηχανικά ενεργοποιημένο συμπλέκτη, ενώ προαιρετικά διατίθεται αναλογική, ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση. Προαιρετικά, εξακολουθούν να διατίθενται ο PTO 1000 σ.α.λ. Το υδραυλικό σύστημα της νέας σειράς 5 DF με πλατφόρμα είναι διαμορφώσιμο.

Με ένα υδραυλικό σύστημα διπλής αντλίας με παροχή έως και 68 λ./λ., μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλα τα πιθανά εργαλεία. Όλες οι εκδόσεις είναι επίσης στάνταρ εξοπλισμένες με ένα ξεχωριστό υδραυλικό κύκλωμα για το σύστημα διεύθυνσης και τον βοηθητικό εξοπλισμό για ομαλή οδήγηση και αβίαστους ελιγμούς, ακόμη και με τον κινητήρα στο ρελαντί και κατά τη χρήση του συνδέσμου. Διατίθενται έως και 10 οπίσθιες υδραυλικές συνδέσεις με διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας και προαιρετικό ρυθμιστή ροής.

Όλες οι εκδόσεις είναι στάνταρ εξοπλισμένες με μια επιστροφή χωρίς πίεση για να εργάζονται αποτελεσματικά με εργαλεία με υδραυλικούς κινητήρες. Διατίθενται τέσσερις πρόσθετοι υδραυλικοί σύνδεσμοι στην κεντρική θέση για εύκολη σύνδεση εμπρόσθιων εργαλείων. Ο ισχυρός οπίσθιος σύνδεσμος έχει ανυψωτική ικανότητα έως 3940 κιλά. Με το μοντέλο του 2024, οι μηχανικοί της Deutz-Fahr μετέφεραν την τεχνολογία της καμπίνας 5 DF στην έκδοση πλατφόρμας: Ο ηλεκτρονικός οπίσθιος σύνδεσμος είναι πλέον διαθέσιμος ως επιλογή. Εκτός από τις ευρύτερες δυνατότητες ρύθμισης (ταχύτητα μείωσης, μέγιστο ύψος ανύψωσης), ο ηλεκτρονικός οπίσθιος σύνδεσμος είναι ακόμη πιο άνετος στη χρήση χάρη σε ένα κουμπί ανύψωσης-κατεβάσματος.

Ο μπροστινός άξονας έχει μεγάλη μέγιστη γωνία διεύθυνσης για εξαιρετική ευελιξία και διαθέτει στάνταρ δισκόφρενα υγρού τύπου για ανώτερη ενεργητική ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες εργασίας. Το 100 % κλείδωμα διαφορικού και το σύστημα 4WD ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού.

Μοναδική στην κατηγορία της, η πλατφόρμα 5 DF μπορεί να εξοπλιστεί με ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα, η οποία ενισχύει την άνεση και την ασφάλεια του οδηγού χάρη στην προσαρμοστική απόσβεση, την ενεργή αυτοεπιπεδούμενη ανάρτηση, την προστασία κατά της βύθισης και την προστασία κατά της κύλισης.

Η ανεξάρτητη ανάρτηση του μπροστινού άξονα διαθέτει επίσης ένα μπλοκέ διαφορικό DTC, το οποίο, σε συνδυασμό με την αυτόματη τετρακίνηση, εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Να σημειωθεί, τέλος, ότι η γενιά DF MY24 διαθέτει επίσης τη σύνδεση CTM που ξεκλειδώνει όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου SDF, καθιστώντας όλες τις πληροφορίες οδήγησης και τη θέση του τρακτέρ σε πραγματικό χρόνο διαθέσιμες στον φορητό υπολογιστή ή στο smartphone.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Βράβευση της ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. για τις πωλήσεις των τρακτέρ SAME και την παρουσία ενός αιώνα στην ελληνική αγορά

Η SDF αναγνώρισε τα 100 χρόνια παρουσίας της ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στην ελληνική αγορά, ενώ βράβευσε την εισαγωγική εταιρεία για καλύτερες πωλήσεις των τρακτέρ SAME για το 2023.

Προτεινόμενα

Η Kubota αποκαλύπτει το Agri Concept στην έκθεση CES 2024 του Λας Βέγκας

Η Kubota στην πρόσφατη CES 2024 στο Λας Βέγκας βρήκε την ευκαιρία να παρουσιάσει το μακροπρόθεσμο όραμά της «GMB2030». Το νέο όχημα Agri Concept αποτελεί μέρος του μέλλοντος της γεωργίας που οραματίζεται η Kubota, η οποία φέτος γιορτάζει τα 50 χρόνια παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά.