Με νέα, αθόρυβη και πιο άνετη καμπίνα τα αυτοκινούμενα ψεκαστικά Horsch Leeb

Κοινοποίηση:

Η καμπίνα των τελευταίων αυτοκινούμενων ψεκαστικών μηχανημάτων PT και VT της Horsch Leeb δεν είναι μόνο πιο ευρύχωρη και πιο αθόρυβη, αλλά ανεβάζει και την άνεση του χειριστή σε νέα υψηλά επίπεδα.

Το αυτοκινούμενο ψεκαστικό VT, που παρουσιάστηκε στην Agritechnica τον περασμένο Νοέμβριο, ήταν το πρώτο μοντέλο που ενσωμάτωνε την τελευταία καμπίνα της Claas. Η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με ένα προηγμένο τερματικό στην Α κολώνα από το βασικό εξοπλισμό, με το υποβραχιόνιο και τα συστήματα ελέγχου με joystick να είναι σχεδιασμένα από την Leeb.

«Παραδοσιακά, τα αυτοκινούμενα ψεκαστικά υστερούσαν σε άνεση καμπίνας σε σχέση με τα τρακτέρ», σχολιάζει ο Stephen Burcham, γενικός διευθυντής της Horsch UK, ο οποίος προσθέτει λέγοντας ότι η νέα καμπίνα ανεβάζει την άνεση του χειριστή σε υψηλότερο επίπεδο.

Αυτή η πρόσθετη άνεση περιλαμβάνει φιλτράρισμα κατηγορίας IV (στάνταρ), ενώ οι χειριστές που αναζητούν ακόμη πιο άνετη οδήγηση πρέπει να γνωρίζουν ότι η πνευματική ανάρτηση καμπίνας τεσσάρων σημείων είναι προαιρετική.


Κατά την ευρωπαϊκή παρουσίαση του VT στον Τύπο το περασμένο φθινόπωρο, έγινε έμμεση αναφορά ότι το μεταβλητό πλάτος τροχιάς (1,8-2,4 μ.) θα μπορούσε να προσελκύσει εργολάβους που ασχολούνται με διαφορετικές εργασίες, που απαιτούν μεταβολές. Το μοντέλο των 5.000 λίτρων (230 ίππων) είναι το μικρότερο αυτοκινούμενο που κατασκευάζει η γερμανική εταιρεία. Το VT διατίθεται επίσης με δεξαμενή 6.000 λ. και κινητήρα 300 ίππων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Η Kubota κάνει αυτόνομα τα Μ7004 και λύνει τα χέρια των Ευρωπαίων αγροτών

Η Kubota κάνει αυτόνομα τα Μ7004 και λύνει τα χέρια των Ευρωπαίων αγροτών

Η Kubota παρουσίασε στην κορυφαία έκθεση αγροτικών μηχανημάτων, Agritechnica, μια πρωτότυπη αυτόνομη εκδοχή των τρακτέρ M7004, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για να απαντά στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας της Γηραιάς Ηπείρου.

Nέα εποχή απόδοσης και συνδεσιμότητας φέρνουν τα Deutz-Fahr Series 8 TTV

Nέα εποχή απόδοσης και συνδεσιμότητας φέρνουν τα Deutz-Fahr Series 8 TTV

Η DEUTZ-FAHR αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και προηγμένη ψηφιακή νοημοσύνη, με έναν εντελώς νέο και εντυπωσιακό σχεδιασμό. Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στο DEUTZ-FAHR Land στο Lauingen, η νέα Σειρά 8 κάνει το ντεμπούτο της με δύο υψηλών επιδόσεων μοντέλα, που αποδίδουν 313 και 340 hp, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της DEUTZ-FAHR για αριστεία, αξιοπιστία και προσφορά αξίας στους πελάτες της.

Προτεινόμενα

Tεχνολογία Isotronic από τη Maschio Gaspardo «συνδέει» τον αγρότη µε το χωράφι του

Η Maschio Gaspardo έχει αποδεχθεί πλήρως αυτή την πρόκληση και µέσω της τεχνολογίας ISOTRONIC, που χρησιµοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας ISOBUS, εγγυάται αποτελεσµατικότητα στην αγροτική παραγωγή µέσω της εφαρµογής των κριτηρίων γεωργίας ακριβείας (Precision Farming).

Η τελευταία λέξη της άνεσης και της τεχνολογίας διακρίνει τα Landini 6-125 RS

Εξοπλισμένα με τεχνολογίες τελευταίας γενιάς και χαρακτηριστικά που έχουν ως γνώμονα την άνεση του χειριστή παρουσιάζονται τα νέα τρακτέρ Landini 6-125 RS. Δείγμα των υψηλών τους αποδόσεων είναι και το γεγονός ότι είναι υποψήφια για Τρακτέρ της Χρονιάς 2026 στην κατηγορία Utility.