Δαμάζοντας τους 301 ίππους του «μεγάλου» McCormick X8.631 VT-Drive

Κοινοποίηση:

Σε ό,τι αφορά το στυλ, το X8.631 των 301 ίππων µε την µεστή κόκκινη βαφή είναι πραγµατικά εντυπωσιακό, ενώ έχει να παινεύεται και για τα αποτελέσµατα της δοκιµής. Παρακάτω εξηγούµε γιατί το µεγάλο McCormick αποδείχτηκε πολύ δυνατό.

Ανεξάρτητα από τις «απειλητικές» µαύρες µατ ζάντες, το βαθύ κόκκινο µεταλλικό χρώµα ή το κοµψό καπό, όπως το X7, το νέο X8 είναι πιο εντυπωσιακό. Και πολλά από τα υλικά κάτω από τα πάνελ είναι το ίδιο εξαιρετικά. Ξεκινώντας από τον εξακύλινδρο κινητήρα FPT των 6,7 λίτρων, το αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων TMT 32 της ZF και τα υδραυλικά εξαρτήµατα της Bosch, να πούµε ότι ο όµιλος Argo Tractors έχει κάνει τα πάντα σωστά για την είσοδό του στην αγορά τρακτέρ υψηλής ισχύος 300 ίππων µε τα µεγάλα βασικά µοντέλα του, το X8.627 (199kW/270 ίπποι) και το παρόν X8.631 (221kW/301 ίππων).

∆εδοµένων των προαναφερθέντων κορυφαίων εξαρτηµάτων, ήµασταν πρόθυµοι να δούµε πώς θα λειτουργούσε το McCormick στο κέντρο δοκιµών DLG, το πρώτο µέρος για την εµπεριστατωµένη δοκιµή. Πέρα από την κριτική ότι η McCormick δεν αναφέρει ποτέ την ονοµαστική ισχύ των 301 ίππων στο φυλλάδιό της, αλλά µιλάει µόνο για τη µέγιστη ισχύ των 310 ίππων, τα υποσχόµενα στατιστικά στοιχεία είναι ακριβή.

Στο δυναµόµετρο, 191,1kW/256,3 ίπποι έφτασαν στο pto στις ονοµαστικές στροφές και µάλιστα 211,5kW/283,6 ίπποι στις µέγιστες. Και δεδοµένου ότι η McCormick δεν θολώνει τα νερά των επιτευχθέντων επιδόσεων µε την αύξηση της ισχύος, η µέγιστη ισχύς έλξης των 186,7kW/250,4 ίππων είναι επίσης πραγµατικά εντυπωσιακή. Και τι γίνεται µε την οικονοµία καυσίµου; Η ειδική κατανάλωση πετρελαίου στο pto είναι 244 γρ./kWh και 232 γρ./kWh αντίστοιχα, συν τα 25,8 και 22,2 γρ./kWh AdBlue. Αυτά µπορεί να µην είναι νούµερα-ρεκόρ όσον αφορά την οικονοµία, αλλά είναι λογικά. Το ίδιο ισχύει και για τα 265 γρ./kWh στη µέγιστη δύναµη έλξης – µια αξιοπρεπής τιµή για ένα τρακτέρ µε CVT.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αλωνίζει στο μισό χρόνο η θεριζοαλωνιστική John Deere S770 στην Κοζάνη

«Με την θεριζοαλωνιστική John Deere S770 είναι σαν να κόβουν δύο µηχανές παρότι είναι µόνο µία» αναφέρει ο αγρότης Αλέκος Πλιάτσιος από τον Κρόκο Κοζάνης στο Profi, αναφορικά µε το νέο µηχάνηµα το οποίο του έχει λύσει πραγµατικά τα χέρια.

Παρέλαση νέων μοντέλων και αποκαλυπτήρια για τα ολοκαινούργια MF 8S Xtra

Ένα από τα πιο «πυκνά» press event των τελευταίων ετών διοργάνωσε η Massey Ferguson στο Beauvais της Γαλλίας το διήµερο 30 Ιουνίου µε 1η Ιουλίου , το οποίο τα είχε όλα:  Test Drive, ενηµέρωση για τις νέες σειρές MF 9S, 5M, 1M, την αποκάλυψη του MF 8S Xtra, ξενάγηση στο νέο Customer Center της εταιρείας, βόλτα στο εργοστάσιο, συνεντεύξεις στο χωράφι µε τους ανθρώπους της εταιρείας και µία γεύση από το workshop MF by You. Η Agrenda βρέθηκε  στη Γαλλία καλεσµένη του Οµίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, που διαθέτει την αποκλειστική αντιπροσωπεία των Massey Ferguson στη χώρα µας, παρακολουθώντας από κοντά το event που οι διοργανωτές περιέγραψαν ως  την τέλεια ευκαιρία «επανασύνδεσης» µε τον κόσµο του αγροτικού Τύπου.

Η Agrotech φέρνει στην Ελλάδα τη φυτοπροστασία του μέλλοντος, οικονομία ως 95% στη χρήση χημικών

Η Agrotech, επίσημος αντιπρόσωπος της John Deere στην Ελλάδα και πρωτοπόρος στον χώρο των λύσεων γεωργικής τεχνολογίας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση τη νέα της αποκλειστική συνεργασία με την ελβετική εταιρεία Ecorobotix, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές στον τομέα των ultra-high precision sprayers με τεχνητή νοημοσύνη.

Προτεινόμενα

Έκλεισε 50 χρόνια ζωής η σειρά ενσιρωτικών μηχανών Jaguar της Claas

Οι αυτοκινούμενες χορτοκοπτικές μηχανές JAGUAR, η ναυαρχίδα της σειράς μηχανημάτων Claas, γιορτάζουν τα 50ά γενέθλιά τους, αφού από το 1973, όταν η εταιρεία με έδρα το Harsewinkel κυκλοφόρησε στην αγορά το πρώτο μοντέλο της ιστορικής σειράς, το 60 SF, πέρασε μισός αιώνας.