Η τελευταία φορά που το 6250R ήταν το αντικείµενο δοκιµής του διεθνούς περιοδικού profi ήταν το 2018. Τότε είχε ως τίτλο «Αυτή η αίσθηση του Vario» αφού ήταν ξεκάθαρο σε ποιους χειριστές απευθυνόταν η John Deere και µε αξιοσηµείωτη επιτυχία. Έκτοτε οι µηχανικοί στο Mannheim έχουν πραγµατοποιήσει αναβαθµίσεις τα τελευταία χρόνια.
Σε γενικές γραµµές το 6250R είναι παρόµοιο µε το µοντέλο του 2018, όµως η John Deere έχει πάρει τα µαθήµατα της από τότε. Αν ρίξουµε µια µατιά στο τρακτέρ της δοκιµής θα δούµε τα εξής: Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριµος 6-κύλινδρος κινητήρας 6,8 λίτρων µε δύο turbochargers και ονοµαστική ισχύ 250hp, η οποία στη µέγιστη τιµή της χωρίς ώθηση φτάνει στα 275hp. Η ώθηση ενεργοποιείται όταν χρειάζεται υδραυλική ισχύς, κατά τη διάρκεια εφαρµογών pto σε ταχύτητα πάνω από 2 χλµ/ώρα ή όταν το µηχάνηµα κινείται σε ταχύτητα πάνω από 15 χλµ/ώρα. Στην περίπτωση αυτή το 6250R παρέχει ισχύ περίπου 300hp, εκ των οποίων τα 265hp στο πίσω µέρος
Αξιέπαινες επιδόσεις
Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίµων µε τα ίδια εξαρτήµατα, οι επιδόσεις δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα από τη δοκιµή 2018. Πιο συγκεκριµένα, η κατανάλωση ανέρχεται σε 244 γρ./kWh (+8γρ/kWh µε AdBlue) σε ονοµαστική ταχύτητα και 235 γρ./kWh (9,4 γρ./kWh µε AdBlue) σε µέγιστη ισχύ pto. Τα αποτελέσµατα είναι παραπάνω από αποδεχτά.
Ολόκληρη η δοκιμή στο Profi, που κυκλοφορεί
το Σάββατο 04 Οκτωβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda