Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Κοινοποίηση:

Με το e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις ούτε από στενές σειρές.

Παρόμοια εμφάνιση, διαφορετικό concept

Παρότι τα Fendt e100 Vario οπτικά έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με τα παραδοσιακά τρακτέρ της γερμανικής κατασκευαστικής εταιρείας, είναι σχεδιασμένα βάσει ενός διαφορετικού concept. Λόγω της απουσίας, κινητήρα ντίζελ και παραδοσιακού ψυκτικού συστήματος τα Fendt e100 Vario διακρίνεται από ένα πιο συμπαγές καπό. Οι μπροστινές γρίλιες είναι εντελώς κλειστές και ο ελκυστήρας δεν έχει εξάτμιση. Η Fendt έχει προχωρήσει σ’ αυτές τις αλλαγές όχι μόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά και για να αποτελέσουν βάση για μια νέα προσέγγιση των αγροτικών μηχανημάτων.

Άνετη οδήγηση χωρίς κραδασμούς

Ο ηλεκτρικός κινητήρας των Fendt e100 Vario διακρίνεται για την άμεση ανταπόκριση του και την ομαλή οδήγηση, χωρίς να απαιτείται έλεγχος ταχυτήτων ή λεβιέδων. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης διανέμει ισχύ στους τροχούς με τρόπο που επιτρέπει τον καλύτερο χειρισμό και την μεγαλύτερη ακρίβεια ακόμα και στις πιο δύσκολες επιφάνειες και κλειστές στροφές.

Εύχρηστο και με παραδοσιακά εργαλεία

Το υδραυλικό σύστημα των Fendt e100 Vario παρέχει ροή 119 λίτρων ανά λεπτό και τροφοδοτείται από έναν επιβοηθητικό ηλεκτρικό κινητήρα. Έτσι, μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανένα πρόβλημα με όλα τα παλαιότερα αγροτικά μηχανήματα και εργαλεία που μπορεί να έχει ο χειριστής. Τα πίσω pto ελέγχονται ηλεκτρικά στις 540 σ.α.λ. και παρέχουν ισχύ με συνέπεια και ακρίβεια, όντας εξαιρετικά αποδοτικά από άποψη ενέργειας.

Αθόρυβη και προηγμένη καμπίνα

Το πιο ελκυστικό στοιχείο της καμπίνας του Fendt e100 Vario είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη θορύβου και κραδασμών. Το κάθισμα του χειριστή είναι αναρτημένο και ο έλεγχος των λειτουργιών των τρακτέρ είναι απλή και μοντέρνα. Μέσω ενός τερματικού αφής ο χειριστής μπορεί να ελέγξει τις σημαντικότερες παραμέτρους του μηχανήματος όπως η ταχύτητα, η ώθηση και η κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο.

Αυτονομία ως και 6 ώρες

Στην καρδιά των Fendt e100 Vario είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 100 kWH, που παρέχει αυτονομία μεταξύ 4 και 6 ωρών, ανάλογα με τα παρελκόμενα με τα οποία χρησιμοποιείται και τις συνθήκες εργασίας.  Η Fendt έχει σχεδιάσει τη φόρτιση του μηχανήματος ώστε να προσαρμόζεται στους ρυθμούς των εργασιών και έτσι με τη χρήση του κατάλληλου συστήματος για φόρτιση 80% απαιτούνται μόλις 40-45 λεπτά, γεγονός που επιτρέπει ένα σύντομο διάλειμμα ή την αλλαγή βάρδιας.

Πληροφορίες από Omnitrattore.it

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το μέλλον της συγκομιδής πυκνών δενρώνων φέρνει ο συλλέκτης Agromelca VTR

Ειδικά σχεδιασµένο για πυκνής φύτευσης οπωρώνες, όπου η χρήση συµβατικών οµπρελών δεν είναι εφικτή, το µοντέλο Agromelca VTR αντιπροσωπεύει µια σηµαντική πρόοδο στην τεχνολογία συλλογής καρπών. Κατασκευασµένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων, πυκνών δενδρώνων, το VTR προσφέρει µια ταχεία, αποδοτική και ευέλικτη λύση για τη συγκοµιδή διαφόρων καρπών, όπως αµύγδαλα, ελιές και φιστίκια. Είναι ιδανικό κυρίως για νεότερες και µεσαίας ηλικίας φυτείες.

Συστήνονται σε νέες διαστάσεις τα ενσιρωτικά μηχανήματα Jaguar της Claas

Με τέσσερα μοντέλα αποδόσεων ως και 500 τόνων ανά ώρα και νέες επιλογές μπροστινών συνδέσμων συστήνεται η νέα σειρά ενσιρωτικών μηχανών Jaguar 1000 της Claas. Σύμφωνα με την κατασκευαστή, η νέα σειρά που έρχεται να προστεθεί στην «οικογένεια» ενσιρωτικών μηχανημάτων Jaguar διαθέτει μεταξύ άλλων το μεγαλύτερο κανάλι ροής καλλιεργειών στην αγορά, πλήρως υδραυλικό σύστημα προ-συμπίεσης, ομοιόμορφη ποιότητα κοπής και νέους μπροστινούς συνδέσμους Pick Up και Orbis υψηλών αποδόσεων.

Με ισχύ ως 126 ίππους η νέα γενιά τρακτέρ Lamborghini Spire F/S/V VRT

Η εταιρεία Lamborghini Trattori είναι συνώνυµη µε την κοµψότητα και το στυλ είτε αφορά ελκυστήρες ανοιχτού πεδίου είτε δενδροκοµικούς ή αµπελουργικούς. Οι ελκυστήρες Lamborghini SPIRE F/S/V VRT είναι εξειδικευµένα µηχανήµατα που προσφέρουν κορυφαία τεχνολογία προσαρµοσµένη να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε αγρότη – επιχειρηµατία.

Προτεινόμενα

Φουλ αυτοματισμοί και λύσεις αιχμής για όλα στη Zootechnia

Περισσότερους αυτοµατισµούς στο στάβλο από την αρµεγή έως τον καθαρισµό, µηχανήµατα και εξοπλισµό για αποτελεσµατική διαχείριση ζωοτροφών και χορτονοµής, λύσεις εξασφάλισης της ευζωΐας του κοπαδιού…

Βελτιωμένο έλεγχο και νέες τεχνολογίες συνδυάζουν τα ανανεωμένα Case IH Optum

Με νέα τεχνολογικά πακέτα ειδικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χειριστών ανανεώνονται τα τρία μοντέλα της σειράς τρακτέρ Case IH Optum. Παράλληλα, στα τρία μοντέλα της σειράς (ισχύ από 271 ως και 340 ίππους), το χειριστήριο ελέγχου ακριβείας του μπροστινού συνδέσμου έχει αναβαθμιστεί για να ελέγχει και τον πίσω σύνδεσμο, επιτρέποντας την ορθή χρήση των παρελκομένων που έχουν τοποθετηθεί στο τρακτέρ.

Ξεδιπλώνουν τις αρετές τους οκτώ καινοτόμες χορτοδετικές της αγοράς

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από όταν η Allis-Chalmers παρήγαγε την πρώτη στρογγυλή χορτοδετική, και από τότε τα υλικά έχουν εξελιχθεί από σπάγκο σε δίχτυ και πιο πρόσφατα σε ελαστικό φιλµ. Όταν συνδυάζεται µε περιτύλιγµα, η κάλυψη του βαρελιού του µηχανήµατος µε αυτόν τον τρόπο σηµαίνει ότι το ίδιο υλικό χρησιµοποιείται για τύλιγµα και σφράγισµα και µόνο λίγα επίπεδα δεµατοποίησης είναι απαραίτητα. 

Μπάλες κορυφαίας ποιότητας δημιουργούν οι χορτοδετικές Fendt Rotana

Γρήγορη και ποιοτική εργασία παρέχουν τα μοντέλα της σειράς χορτοδετικών μεταβλητού θαλάμου Rotana της Fendt. H σειρά που αποτελείται από τέσσερα μοντέλα (Rotana 160V, 160 V Xtra, 180 V και 180 V Xtra) ξεχωρίζει για τις πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού και τον εξαιρετικό τους έλεγχο, επιτρέποντας στον χειριστή να συγκεντρωθεί στις εργασίες του.

Έσπασε τα κοντέρ σε εξοικονόμηση καυσίμων στις ανεξάρτητες δοκιμές του DLG το κορυφαίο τρακτέρ Fendt 620 Vario

Κορυφαίες αποδόσεις κατέγραψε στις ανεξάρτητες δοκιμές DLG PowerMix το Fendt 620 Vario, ήτοι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς 600 Vario. Το καινοτόμο τρακτέρ διέπρεψε από άποψη απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμων, αλλά και στους 14 κύκλους δοκιμών του κέντρου DLG.