Περισσότερη ισχύς και καινοτόμα χαρακτηριστικά για τα νέα John Deere 6M

Κοινοποίηση:

Η John Deere επεκτείνει τη σειρά τρακτέρ 6M από 10 σε 17 µοντέλα. Πέρα από τη µεγαλύτερη ισχύ, περισσότερα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιµα συµπεριλαµβανοµένου κιβωτίων που επιτρέπουν ταχύτητες 50χλµ/ώρα και επιπλέον υδραυλικών δυνατοτήτων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ποιότητα το Profi Μαρτίου 2025

Από τα 95 στα 250 άλογα

Η «οικογένεια» της σειράς M πλέον διαθέτει πια 17 µοντέλα µε απόδοση µεταξύ 95 και 250 ίππων. Μια από τις νέες προσθήκες, το 6M150, έχει ένα κοντό πλαίσιο 258 εκατοστών. Τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 177 ίππων (150hp ονοµαστική απόδοση), που μας έκανε πολύ θετική εντύπωση έπειτα από µια σύντοµη οδήγηση.

Περισσότερη ώθηση

Τα 6Μ διαθέτουν λίγη επιπλέον ισχύ και πλέον προσφέρουν τη λειτουργία Έξυπνης ∆ιαχείρισης Ισχύος (IPM), η οποία µπορεί να προσφέρει έως και 20 έξτρα άλογα (το IPM στα 6R προσφέρει έως και 40 ίππους) κατά την κίνηση των δίσκων pto ή όταν οι ελκυστήρες κινούνται µε ταχύτητα άνω των 15 χλµ./ώρα. Έτσι, αυξάνεται η µέγιστη απόδοση, ειδικά µερικών από τα κορυφαία µοντέλα κατά 5 ή 6 ίππους.

Η προηγούµενη γενιά των 6145M µε βάση τιµονιού 276,5 εκατοστών έκρινε η John Deere πως χρειάζεται «φρεσκάρισµα», οπότε ως µέρος της ανανέωσης της σειράς η εταιρεία έδωσε στο µηχάνηµα εξακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη απόδοση 171 ίππους. Αυτοί που αναζητούν περισσότερη ισχύ σε ένα βασικό εξειδικευµένο επίπεδο θα εκτιµήσουν ότι υπάρχουν περισσότερα µοντέλα εφάµιλλα µε το 6M155, το οποίο παρέχει πλέον µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 182 ίππων. Πλέον υπάρχουν οκτώ µοντέλα µεταξύ του 6145Μ και του 6Μ250 που έχουν µέγιστη απόδοση 281 ίππων. Τα µοντέλα 230 και 250 έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στις αγορές της Νότιας Ευρώπης, και ίσως µοιάζει παράδοξο να έχουν καµπίνα µε έξι πυλώνες λόγω του µεγάλου µεγέθους τους.

Αναλυτική µατιά

Για τις εντυπώσεις οδήγησης µας επιλέξαµε το 6Μ220, µε βάση τιµονιού 280εκ. και µέγιστη απόδοση 249 ίππων, το οποίο αποτελεί το ισχυρότερο µοντέλο της κατηγορίας που είναι διαθέσιµο µε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσον αφορά τη µετάδοση, οι επιλογές κυµαίνονται από το µηχανικό PowrQuad και το AutoQuad µε αυτόµατα powershift έως και το CommandQuad µε τη ροµποτική αλλαγή ταχυτήτων και την πληθώρα αυτόµατων λειτουργιών. Όλα τα µοντέλα από το AutoQuad και πάνω έχουν ακόµα την επιλογή ταχυτήτων 50χλµ./ώρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης AutoPowR.

Το µοντέλο 220 που χρησιµοποιήσαµε διέθετε το κιβώτιο CommandQuad. Τραβώντας µια δισκοσβάρνα Lemken, το τρακτέρ απέδωσε εξαιρετικά στα επίπεδα εδάφη. Όταν χρειάστηκε να εργαστεί σε εδάφη µε απότοµη κλίση, το κιβώτιο ταχυτήτων προσάρµοζε ανάλογα το εύρος.

Παράλληλα, µας εντυπωσίασε η λειτουργία του 6Μ220, ειδικά το γεγονός ότι µπορείς να συνδυάσεις τις διάφορες επιλογές µετάδοσης µε µηχανικά και ηλεκτρικά ελεγχόµενες αναµονές (άλλοι κατασκευαστές δίνουν µόνο την επιλογή ηλεκτρικών βαλβίδων όταν επιλέγεται ένα AutoCommmand CVT). Μας άρεσε ακόµα το µπράτσο πολλαπλών δράσεων Compact Command Arm το οποίο εµπεριέχει τα ελεγκτικά για τη µετάδοση, το ELC και το υδραυλικό  cross control.

Σε σχέση µε την καµπίνα του 6R αυτή του 6M ίσως φανεί λίγο πιο «παλαιάς κοπής», αλλά παραµένει εξαιρετική, αφού η χωρητικότητα και τα περιεχόµενα παραµένουν κορυφαία. Πρέπει γενικότερα να το παραδεχτούµε για την John Deere…Ξέρει πολύ καλά πώς να φτάξει καµπίνες.

Μπορείς ακόµα να έχεις τη µηχανική ανάρτηση σε συνδυασµό µε τον ελατηριωτό µπροστινό άξονα, έναν συνδυασµό που προτιµάται παραδοσιακά και είναι πολύ αξιόπιστος.

Υπάρχει ακόµα το νέο αναρτηµένο (A-pillar) τερµατικό που παρέχει µια καλή συνολική εικόνα των κυριότερων λειτουργιών των τρακτέρ µε ένα τροχό στην πλαϊνή κονσόλα που επιτρέπει την πλοήγηση στα µενού. Στα προηγούµενα µοντέλα 6Μ µπορούσες να χρησιµοποιήσεις το τερµατικό για την πραγµατοποίηση ενός βασικού autosteer, όµως πλέον οι αγοραστές χρειάζεται να αναζητήσουν τα τερµατικά G5 ή G5Plus µε διαγώνιο 12,8 ιντσών. Πέρα από την προαιρετική οδήγηση, αυτές οι οθόνες επιτρέπουν και τη λειτουργία ISObus αν απαιτηθεί. Η µεγαλύτερη παρουσία τεχνολογίας επιτρέπει επίσης την καλύτερη συµβατότητα του 6M αναφορικά µε το Κέντρο Λειτουργιών για τηλεµατική ή άλλα χαρακτηριστικά εξ αποστάσεως λειτουργίας.

Άλλες λεπτοµέρειες

  • Ο αναστρεφόµενος ανεµιστήρας Hägele προσφέρεται ως επιλογή.
  • Η υδραυλική αντλία παροχής 155λ/λεπ διατίθεται για τα εξακύλινδρα µοντέλα (195λ/λεπ για τα 6M230/250).
  • Ανάλογα µε το µοντέλο, η John Deere τονίζει ότι υπάρχει ανυψωτική δύναµη 5,700- 9,900daN.
  • Οι λειτουργίες auto loader και το ενσωµατωµένο σύστηµα ζύγισης είναι «ρεζερβέ» για τα τρακτέρ 6R οπότε δεν θα τα βρείται στη σειρά 6Μ.
  • Όλα τα µοντέλα είναι διαθέσιµα µε φλάντζες ή προσαρµοζόµενους άξονες. Τα µοντέλα µε βάση τιµονιού 2,80µ. και πάνω έχουν ελαστικά διαµέτρου 2,05µ.
  • Χάρη στο JD Link, οι αναβαθµίσεις λογισµικών εγκαθίστανται ασύρµατα και τα τερµατικά µπορούν να λειτουργήσουν εξ αποστάσεως.
  • Οι σειρές Μ και R παράγονται µαζί στο Mannheim. Η παραγωγή των νέων 6M ξεκίνησε τον ∆εκέµβριο.

Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η Agrotech Μποζατζίδης – Μητσιολίδης ΑΕ (τηλ. 2410/661995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το νέο «βαρύ πυροβολικό» της Lely «ασπίδα» προστασίας εκτροφών

Τρεις νέες λύσεις, που ενσωµατώνουν τεχνολογίες αιχµής µε καινοτοµία και φέρνουν τη γαλακτοπαραγωγό αγελαδοτροφία ένα βήµα πιο κοντά σε αυτό που το πιο δυναµικό κοµµάτι του κλάδου διεθνώς οραµατίζεται ως «φάρµα του µέλλοντος», λανσάρει η «Lely». Το νέο «βαρύ πυροβολικό» της ολλανδικής κατασκευάστριας εταιρείας, απαρτίζουν το ροµποτικό σύστηµα αρµεγής «Astronaut A5 Next» και το πληθωρικό «Astronaut Max» -αµφότερα «χτισµένα» πάνω στο ιδιαίτερα επιτυχηµένο «Astronaut A5»- και το «Lely Hub», µια ψηφιακή «ασπίδα» προστασίας για τα πολύτιµα δεδοµένα των εκτροφών.

Διαδικτυακή υπηρεσία οδηγιών για χειριστές λανσάρει η Massey Ferguson

Την έναρξη μιας διαδικτυακής υπηρεσίας οδηγιών για χειριστές ανακοίνωσε η Massey Ferguson. Ο λόγος για τα εκπαιδευτικά βίντεο «MF How To» που προσφέρουν στους χειριστές πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για το χειρισμό μηχανημάτων, και τα οποία πέρα από τον εκπαιδευτικό τους χαρακτήρα, προσφέρουν πρόσθετες πληροφορίες για πιθανούς αγοραστές.

Προτεινόμενα

Ιδανικός για μεγάλα χωράφια ο καλλιεργητής Amazone Cirrus 8004-2C

Σε επέκταση της σειράς καλλιεργητών υψηλής απόδοσης Cirrus Grand προχώρησε η Amazone. Το νέο μοντέλο, Cirrus 8004-2C Grand, διαθέτει πλάτος εργασιών 8 μέτρων. Ο συρόμενος καλλιεργητής είναι ιδανικός για μεγάλα χωράφια και για όσους χρησιμοποιούν τρακτέρ ισχύος μέχρι και 280 hp.

Nέος πρόεδρος ΣΕΑΜ ο Γιάννης Κοντέλλης, συγκροτήθηκε σε σώμα το καινούριο ΔΣ

Tην Παρασκευή 23 ΜαΪου 2025 πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση των μελών του Σ.Ε.Α.Μ. κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες του Συνδέσμου και η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Η John Deere παρουσιάζει την επόμενη γενιά χορτοδετικών κυλινδρικών δεμάτων

Η John Deere παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά χορτοδετικών κυλινδρικών δεμάτων, τόσο σταθερού όσο και μεταβλητού θαλάμου. Η νέα σειρά έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις, έξυπνη συνδεσιμότητα και κυλινδρικά δέματα κορυφαίας ποιότητας. Με προηγμένα χαρακτηριστικά αυτοματοποίησης, έμφαση στην αυξημένη παραγωγικότητα και φιλικότητα προς τον χρήστη, οι νέες χορτοδετικές της John Deere προσφέρουν αξιόπιστες λύσεις στους σύγχρονους παραγωγούς, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα των αγροτικών εργασιών.

Σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ανάγκες του χειριστή τα ψεκαστικά John Deere 500R

Ειδικά σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ανάγκες του χειριστή, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις με εξαιρετική ακρίβεια είναι τα νέα αυτοκινούμενα ψεκαστικά John Deere 500R. To προηγμένο μηχάνημα της John Deere διασφαλίζει ότι κάθε σταγόνα καταλήγει στη σοδειά χάρη στον ακριβή έλεγχο εφαρμογής και την τέλεια τοποθέτηση της μπούμας,

«Επανάσταση» στον χώρο των ενσιρωτικών φέρνουν τα νέα John Deere F8 και F9

Το λανσάρισμα δύο νέων σειρών ενσιρωτικών μηχανημάτων τελευταίας γενιάς, ήτοι των F8 και F9 ανακοίνωσε η John Deere. Τα νέα μηχανήματα είναι φτιαγμένα προκειμένου να εξοικονομούν καύσιμα και να κάνουν πιο άνετη και αποδοτική την εργασία του χρήστη, συνδυάζοντας υψηλότερη ισχύ και βελτιωμένα συστήματα αυτοματισμού.