Περισσότερη ισχύς και καινοτόμα χαρακτηριστικά για τα νέα John Deere 6M

Κοινοποίηση:

Η John Deere επεκτείνει τη σειρά τρακτέρ 6M από 10 σε 17 µοντέλα. Πέρα από τη µεγαλύτερη ισχύ, περισσότερα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιµα συµπεριλαµβανοµένου κιβωτίων που επιτρέπουν ταχύτητες 50χλµ/ώρα και επιπλέον υδραυλικών δυνατοτήτων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ποιότητα το Profi Μαρτίου 2025

Από τα 95 στα 250 άλογα

Η «οικογένεια» της σειράς M πλέον διαθέτει πια 17 µοντέλα µε απόδοση µεταξύ 95 και 250 ίππων. Μια από τις νέες προσθήκες, το 6M150, έχει ένα κοντό πλαίσιο 258 εκατοστών. Τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 177 ίππων (150hp ονοµαστική απόδοση), που μας έκανε πολύ θετική εντύπωση έπειτα από µια σύντοµη οδήγηση.

Περισσότερη ώθηση

Τα 6Μ διαθέτουν λίγη επιπλέον ισχύ και πλέον προσφέρουν τη λειτουργία Έξυπνης ∆ιαχείρισης Ισχύος (IPM), η οποία µπορεί να προσφέρει έως και 20 έξτρα άλογα (το IPM στα 6R προσφέρει έως και 40 ίππους) κατά την κίνηση των δίσκων pto ή όταν οι ελκυστήρες κινούνται µε ταχύτητα άνω των 15 χλµ./ώρα. Έτσι, αυξάνεται η µέγιστη απόδοση, ειδικά µερικών από τα κορυφαία µοντέλα κατά 5 ή 6 ίππους.

Η προηγούµενη γενιά των 6145M µε βάση τιµονιού 276,5 εκατοστών έκρινε η John Deere πως χρειάζεται «φρεσκάρισµα», οπότε ως µέρος της ανανέωσης της σειράς η εταιρεία έδωσε στο µηχάνηµα εξακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη απόδοση 171 ίππους. Αυτοί που αναζητούν περισσότερη ισχύ σε ένα βασικό εξειδικευµένο επίπεδο θα εκτιµήσουν ότι υπάρχουν περισσότερα µοντέλα εφάµιλλα µε το 6M155, το οποίο παρέχει πλέον µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 182 ίππων. Πλέον υπάρχουν οκτώ µοντέλα µεταξύ του 6145Μ και του 6Μ250 που έχουν µέγιστη απόδοση 281 ίππων. Τα µοντέλα 230 και 250 έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στις αγορές της Νότιας Ευρώπης, και ίσως µοιάζει παράδοξο να έχουν καµπίνα µε έξι πυλώνες λόγω του µεγάλου µεγέθους τους.

Αναλυτική µατιά

Για τις εντυπώσεις οδήγησης µας επιλέξαµε το 6Μ220, µε βάση τιµονιού 280εκ. και µέγιστη απόδοση 249 ίππων, το οποίο αποτελεί το ισχυρότερο µοντέλο της κατηγορίας που είναι διαθέσιµο µε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσον αφορά τη µετάδοση, οι επιλογές κυµαίνονται από το µηχανικό PowrQuad και το AutoQuad µε αυτόµατα powershift έως και το CommandQuad µε τη ροµποτική αλλαγή ταχυτήτων και την πληθώρα αυτόµατων λειτουργιών. Όλα τα µοντέλα από το AutoQuad και πάνω έχουν ακόµα την επιλογή ταχυτήτων 50χλµ./ώρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης AutoPowR.

Το µοντέλο 220 που χρησιµοποιήσαµε διέθετε το κιβώτιο CommandQuad. Τραβώντας µια δισκοσβάρνα Lemken, το τρακτέρ απέδωσε εξαιρετικά στα επίπεδα εδάφη. Όταν χρειάστηκε να εργαστεί σε εδάφη µε απότοµη κλίση, το κιβώτιο ταχυτήτων προσάρµοζε ανάλογα το εύρος.

Παράλληλα, µας εντυπωσίασε η λειτουργία του 6Μ220, ειδικά το γεγονός ότι µπορείς να συνδυάσεις τις διάφορες επιλογές µετάδοσης µε µηχανικά και ηλεκτρικά ελεγχόµενες αναµονές (άλλοι κατασκευαστές δίνουν µόνο την επιλογή ηλεκτρικών βαλβίδων όταν επιλέγεται ένα AutoCommmand CVT). Μας άρεσε ακόµα το µπράτσο πολλαπλών δράσεων Compact Command Arm το οποίο εµπεριέχει τα ελεγκτικά για τη µετάδοση, το ELC και το υδραυλικό  cross control.

Σε σχέση µε την καµπίνα του 6R αυτή του 6M ίσως φανεί λίγο πιο «παλαιάς κοπής», αλλά παραµένει εξαιρετική, αφού η χωρητικότητα και τα περιεχόµενα παραµένουν κορυφαία. Πρέπει γενικότερα να το παραδεχτούµε για την John Deere…Ξέρει πολύ καλά πώς να φτάξει καµπίνες.

Μπορείς ακόµα να έχεις τη µηχανική ανάρτηση σε συνδυασµό µε τον ελατηριωτό µπροστινό άξονα, έναν συνδυασµό που προτιµάται παραδοσιακά και είναι πολύ αξιόπιστος.

Υπάρχει ακόµα το νέο αναρτηµένο (A-pillar) τερµατικό που παρέχει µια καλή συνολική εικόνα των κυριότερων λειτουργιών των τρακτέρ µε ένα τροχό στην πλαϊνή κονσόλα που επιτρέπει την πλοήγηση στα µενού. Στα προηγούµενα µοντέλα 6Μ µπορούσες να χρησιµοποιήσεις το τερµατικό για την πραγµατοποίηση ενός βασικού autosteer, όµως πλέον οι αγοραστές χρειάζεται να αναζητήσουν τα τερµατικά G5 ή G5Plus µε διαγώνιο 12,8 ιντσών. Πέρα από την προαιρετική οδήγηση, αυτές οι οθόνες επιτρέπουν και τη λειτουργία ISObus αν απαιτηθεί. Η µεγαλύτερη παρουσία τεχνολογίας επιτρέπει επίσης την καλύτερη συµβατότητα του 6M αναφορικά µε το Κέντρο Λειτουργιών για τηλεµατική ή άλλα χαρακτηριστικά εξ αποστάσεως λειτουργίας.

Άλλες λεπτοµέρειες

  • Ο αναστρεφόµενος ανεµιστήρας Hägele προσφέρεται ως επιλογή.
  • Η υδραυλική αντλία παροχής 155λ/λεπ διατίθεται για τα εξακύλινδρα µοντέλα (195λ/λεπ για τα 6M230/250).
  • Ανάλογα µε το µοντέλο, η John Deere τονίζει ότι υπάρχει ανυψωτική δύναµη 5,700- 9,900daN.
  • Οι λειτουργίες auto loader και το ενσωµατωµένο σύστηµα ζύγισης είναι «ρεζερβέ» για τα τρακτέρ 6R οπότε δεν θα τα βρείται στη σειρά 6Μ.
  • Όλα τα µοντέλα είναι διαθέσιµα µε φλάντζες ή προσαρµοζόµενους άξονες. Τα µοντέλα µε βάση τιµονιού 2,80µ. και πάνω έχουν ελαστικά διαµέτρου 2,05µ.
  • Χάρη στο JD Link, οι αναβαθµίσεις λογισµικών εγκαθίστανται ασύρµατα και τα τερµατικά µπορούν να λειτουργήσουν εξ αποστάσεως.
  • Οι σειρές Μ και R παράγονται µαζί στο Mannheim. Η παραγωγή των νέων 6M ξεκίνησε τον ∆εκέµβριο.

Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η Agrotech Μποζατζίδης – Μητσιολίδης ΑΕ (τηλ. 2410/661995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Τα τετρακύλινδρα τρακτέρ 150hp που εμπιστεύονται οι Ευρωπαίοι αγρότες

Πόσο αξιόπιστα είναι τα τρακτέρ της αγοράς σήµερα, ποια µοντέλα ξεχωρίζουν και ποιοι είναι µερικοί συχνοί προβληµατισµοί των χειριστών; Για να µπορέσουµε να απαντήσουµε στα παραπάνω θέµατα όσον αφορά τα τετρακύλινδρα τρακτέρ ισχύος 150hp, ρωτήσαµε ιδιοκτήτες τρακτέρ από τη ∆ανία, τη Φινλανδία, τη Γερµανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία την άποψη τους για τα οκτώ µοντέλα της δοκιµής που βρίσκονται στην αγορά εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, και είχαν αποτελέσει µέρος δοκιµής του profi το 2017.

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Ο βασιλιάς στο αλώνισμα ορυζώνων John Deere S7 προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.