Περισσότερη ισχύς και καινοτόμα χαρακτηριστικά για τα νέα John Deere 6M

Κοινοποίηση:

Η John Deere επεκτείνει τη σειρά τρακτέρ 6M από 10 σε 17 µοντέλα. Πέρα από τη µεγαλύτερη ισχύ, περισσότερα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιµα συµπεριλαµβανοµένου κιβωτίων που επιτρέπουν ταχύτητες 50χλµ/ώρα και επιπλέον υδραυλικών δυνατοτήτων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ποιότητα το Profi Μαρτίου 2025

Από τα 95 στα 250 άλογα

Η «οικογένεια» της σειράς M πλέον διαθέτει πια 17 µοντέλα µε απόδοση µεταξύ 95 και 250 ίππων. Μια από τις νέες προσθήκες, το 6M150, έχει ένα κοντό πλαίσιο 258 εκατοστών. Τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 177 ίππων (150hp ονοµαστική απόδοση), που μας έκανε πολύ θετική εντύπωση έπειτα από µια σύντοµη οδήγηση.

Περισσότερη ώθηση

Τα 6Μ διαθέτουν λίγη επιπλέον ισχύ και πλέον προσφέρουν τη λειτουργία Έξυπνης ∆ιαχείρισης Ισχύος (IPM), η οποία µπορεί να προσφέρει έως και 20 έξτρα άλογα (το IPM στα 6R προσφέρει έως και 40 ίππους) κατά την κίνηση των δίσκων pto ή όταν οι ελκυστήρες κινούνται µε ταχύτητα άνω των 15 χλµ./ώρα. Έτσι, αυξάνεται η µέγιστη απόδοση, ειδικά µερικών από τα κορυφαία µοντέλα κατά 5 ή 6 ίππους.

Η προηγούµενη γενιά των 6145M µε βάση τιµονιού 276,5 εκατοστών έκρινε η John Deere πως χρειάζεται «φρεσκάρισµα», οπότε ως µέρος της ανανέωσης της σειράς η εταιρεία έδωσε στο µηχάνηµα εξακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη απόδοση 171 ίππους. Αυτοί που αναζητούν περισσότερη ισχύ σε ένα βασικό εξειδικευµένο επίπεδο θα εκτιµήσουν ότι υπάρχουν περισσότερα µοντέλα εφάµιλλα µε το 6M155, το οποίο παρέχει πλέον µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 182 ίππων. Πλέον υπάρχουν οκτώ µοντέλα µεταξύ του 6145Μ και του 6Μ250 που έχουν µέγιστη απόδοση 281 ίππων. Τα µοντέλα 230 και 250 έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στις αγορές της Νότιας Ευρώπης, και ίσως µοιάζει παράδοξο να έχουν καµπίνα µε έξι πυλώνες λόγω του µεγάλου µεγέθους τους.

Αναλυτική µατιά

Για τις εντυπώσεις οδήγησης µας επιλέξαµε το 6Μ220, µε βάση τιµονιού 280εκ. και µέγιστη απόδοση 249 ίππων, το οποίο αποτελεί το ισχυρότερο µοντέλο της κατηγορίας που είναι διαθέσιµο µε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσον αφορά τη µετάδοση, οι επιλογές κυµαίνονται από το µηχανικό PowrQuad και το AutoQuad µε αυτόµατα powershift έως και το CommandQuad µε τη ροµποτική αλλαγή ταχυτήτων και την πληθώρα αυτόµατων λειτουργιών. Όλα τα µοντέλα από το AutoQuad και πάνω έχουν ακόµα την επιλογή ταχυτήτων 50χλµ./ώρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης AutoPowR.

Το µοντέλο 220 που χρησιµοποιήσαµε διέθετε το κιβώτιο CommandQuad. Τραβώντας µια δισκοσβάρνα Lemken, το τρακτέρ απέδωσε εξαιρετικά στα επίπεδα εδάφη. Όταν χρειάστηκε να εργαστεί σε εδάφη µε απότοµη κλίση, το κιβώτιο ταχυτήτων προσάρµοζε ανάλογα το εύρος.

Παράλληλα, µας εντυπωσίασε η λειτουργία του 6Μ220, ειδικά το γεγονός ότι µπορείς να συνδυάσεις τις διάφορες επιλογές µετάδοσης µε µηχανικά και ηλεκτρικά ελεγχόµενες αναµονές (άλλοι κατασκευαστές δίνουν µόνο την επιλογή ηλεκτρικών βαλβίδων όταν επιλέγεται ένα AutoCommmand CVT). Μας άρεσε ακόµα το µπράτσο πολλαπλών δράσεων Compact Command Arm το οποίο εµπεριέχει τα ελεγκτικά για τη µετάδοση, το ELC και το υδραυλικό  cross control.

Σε σχέση µε την καµπίνα του 6R αυτή του 6M ίσως φανεί λίγο πιο «παλαιάς κοπής», αλλά παραµένει εξαιρετική, αφού η χωρητικότητα και τα περιεχόµενα παραµένουν κορυφαία. Πρέπει γενικότερα να το παραδεχτούµε για την John Deere…Ξέρει πολύ καλά πώς να φτάξει καµπίνες.

Μπορείς ακόµα να έχεις τη µηχανική ανάρτηση σε συνδυασµό µε τον ελατηριωτό µπροστινό άξονα, έναν συνδυασµό που προτιµάται παραδοσιακά και είναι πολύ αξιόπιστος.

Υπάρχει ακόµα το νέο αναρτηµένο (A-pillar) τερµατικό που παρέχει µια καλή συνολική εικόνα των κυριότερων λειτουργιών των τρακτέρ µε ένα τροχό στην πλαϊνή κονσόλα που επιτρέπει την πλοήγηση στα µενού. Στα προηγούµενα µοντέλα 6Μ µπορούσες να χρησιµοποιήσεις το τερµατικό για την πραγµατοποίηση ενός βασικού autosteer, όµως πλέον οι αγοραστές χρειάζεται να αναζητήσουν τα τερµατικά G5 ή G5Plus µε διαγώνιο 12,8 ιντσών. Πέρα από την προαιρετική οδήγηση, αυτές οι οθόνες επιτρέπουν και τη λειτουργία ISObus αν απαιτηθεί. Η µεγαλύτερη παρουσία τεχνολογίας επιτρέπει επίσης την καλύτερη συµβατότητα του 6M αναφορικά µε το Κέντρο Λειτουργιών για τηλεµατική ή άλλα χαρακτηριστικά εξ αποστάσεως λειτουργίας.

Άλλες λεπτοµέρειες

  • Ο αναστρεφόµενος ανεµιστήρας Hägele προσφέρεται ως επιλογή.
  • Η υδραυλική αντλία παροχής 155λ/λεπ διατίθεται για τα εξακύλινδρα µοντέλα (195λ/λεπ για τα 6M230/250).
  • Ανάλογα µε το µοντέλο, η John Deere τονίζει ότι υπάρχει ανυψωτική δύναµη 5,700- 9,900daN.
  • Οι λειτουργίες auto loader και το ενσωµατωµένο σύστηµα ζύγισης είναι «ρεζερβέ» για τα τρακτέρ 6R οπότε δεν θα τα βρείται στη σειρά 6Μ.
  • Όλα τα µοντέλα είναι διαθέσιµα µε φλάντζες ή προσαρµοζόµενους άξονες. Τα µοντέλα µε βάση τιµονιού 2,80µ. και πάνω έχουν ελαστικά διαµέτρου 2,05µ.
  • Χάρη στο JD Link, οι αναβαθµίσεις λογισµικών εγκαθίστανται ασύρµατα και τα τερµατικά µπορούν να λειτουργήσουν εξ αποστάσεως.
  • Οι σειρές Μ και R παράγονται µαζί στο Mannheim. Η παραγωγή των νέων 6M ξεκίνησε τον ∆εκέµβριο.

Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η Agrotech Μποζατζίδης – Μητσιολίδης ΑΕ (τηλ. 2410/661995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ

Προτεινόμενα

Στο 10,4% το μερίδιο της SDF στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων, κυριαρχία στα δενδροκομικά τρακτέρ

Στο 10,4% ανήλθε το μερίδιο του ομίλου SDF (Same Deutz-Fahr) το 2024 στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων με την κυριαρχία του να είναι ιδιαίτερα έκδηλη στον χώρο των δενδροκομικών της Ευρώπης όπου κατέχει το 23,5% του συνόλου.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ

Tα John Deere 6M στο επίκεντρο Open Day της Agrotech στην Κομοτηνή 20 Σεπτεμβρίου

Η νέα σειρά τρακτέρ John Deere 6M θα βρίσκεται στο επίκεντρο του Open Day της Agrotech και του επίσημου συνεργάτη της στην Κομοτηνή, Λειβαδιώτης Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε., που θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις της τελευταίας.