Περισσότερη ισχύς και καινοτόμα χαρακτηριστικά για τα νέα John Deere 6M

Κοινοποίηση:

Η John Deere επεκτείνει τη σειρά τρακτέρ 6M από 10 σε 17 µοντέλα. Πέρα από τη µεγαλύτερη ισχύ, περισσότερα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιµα συµπεριλαµβανοµένου κιβωτίων που επιτρέπουν ταχύτητες 50χλµ/ώρα και επιπλέον υδραυλικών δυνατοτήτων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ποιότητα το Profi Μαρτίου 2025

Από τα 95 στα 250 άλογα

Η «οικογένεια» της σειράς M πλέον διαθέτει πια 17 µοντέλα µε απόδοση µεταξύ 95 και 250 ίππων. Μια από τις νέες προσθήκες, το 6M150, έχει ένα κοντό πλαίσιο 258 εκατοστών. Τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 177 ίππων (150hp ονοµαστική απόδοση), που μας έκανε πολύ θετική εντύπωση έπειτα από µια σύντοµη οδήγηση.

Περισσότερη ώθηση

Τα 6Μ διαθέτουν λίγη επιπλέον ισχύ και πλέον προσφέρουν τη λειτουργία Έξυπνης ∆ιαχείρισης Ισχύος (IPM), η οποία µπορεί να προσφέρει έως και 20 έξτρα άλογα (το IPM στα 6R προσφέρει έως και 40 ίππους) κατά την κίνηση των δίσκων pto ή όταν οι ελκυστήρες κινούνται µε ταχύτητα άνω των 15 χλµ./ώρα. Έτσι, αυξάνεται η µέγιστη απόδοση, ειδικά µερικών από τα κορυφαία µοντέλα κατά 5 ή 6 ίππους.

Η προηγούµενη γενιά των 6145M µε βάση τιµονιού 276,5 εκατοστών έκρινε η John Deere πως χρειάζεται «φρεσκάρισµα», οπότε ως µέρος της ανανέωσης της σειράς η εταιρεία έδωσε στο µηχάνηµα εξακύλινδρο κινητήρα µε µέγιστη απόδοση 171 ίππους. Αυτοί που αναζητούν περισσότερη ισχύ σε ένα βασικό εξειδικευµένο επίπεδο θα εκτιµήσουν ότι υπάρχουν περισσότερα µοντέλα εφάµιλλα µε το 6M155, το οποίο παρέχει πλέον µέγιστη και ενισχυµένη απόδοση 182 ίππων. Πλέον υπάρχουν οκτώ µοντέλα µεταξύ του 6145Μ και του 6Μ250 που έχουν µέγιστη απόδοση 281 ίππων. Τα µοντέλα 230 και 250 έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στις αγορές της Νότιας Ευρώπης, και ίσως µοιάζει παράδοξο να έχουν καµπίνα µε έξι πυλώνες λόγω του µεγάλου µεγέθους τους.

Αναλυτική µατιά

Για τις εντυπώσεις οδήγησης µας επιλέξαµε το 6Μ220, µε βάση τιµονιού 280εκ. και µέγιστη απόδοση 249 ίππων, το οποίο αποτελεί το ισχυρότερο µοντέλο της κατηγορίας που είναι διαθέσιµο µε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσον αφορά τη µετάδοση, οι επιλογές κυµαίνονται από το µηχανικό PowrQuad και το AutoQuad µε αυτόµατα powershift έως και το CommandQuad µε τη ροµποτική αλλαγή ταχυτήτων και την πληθώρα αυτόµατων λειτουργιών. Όλα τα µοντέλα από το AutoQuad και πάνω έχουν ακόµα την επιλογή ταχυτήτων 50χλµ./ώρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης AutoPowR.

Το µοντέλο 220 που χρησιµοποιήσαµε διέθετε το κιβώτιο CommandQuad. Τραβώντας µια δισκοσβάρνα Lemken, το τρακτέρ απέδωσε εξαιρετικά στα επίπεδα εδάφη. Όταν χρειάστηκε να εργαστεί σε εδάφη µε απότοµη κλίση, το κιβώτιο ταχυτήτων προσάρµοζε ανάλογα το εύρος.

Παράλληλα, µας εντυπωσίασε η λειτουργία του 6Μ220, ειδικά το γεγονός ότι µπορείς να συνδυάσεις τις διάφορες επιλογές µετάδοσης µε µηχανικά και ηλεκτρικά ελεγχόµενες αναµονές (άλλοι κατασκευαστές δίνουν µόνο την επιλογή ηλεκτρικών βαλβίδων όταν επιλέγεται ένα AutoCommmand CVT). Μας άρεσε ακόµα το µπράτσο πολλαπλών δράσεων Compact Command Arm το οποίο εµπεριέχει τα ελεγκτικά για τη µετάδοση, το ELC και το υδραυλικό  cross control.

Σε σχέση µε την καµπίνα του 6R αυτή του 6M ίσως φανεί λίγο πιο «παλαιάς κοπής», αλλά παραµένει εξαιρετική, αφού η χωρητικότητα και τα περιεχόµενα παραµένουν κορυφαία. Πρέπει γενικότερα να το παραδεχτούµε για την John Deere…Ξέρει πολύ καλά πώς να φτάξει καµπίνες.

Μπορείς ακόµα να έχεις τη µηχανική ανάρτηση σε συνδυασµό µε τον ελατηριωτό µπροστινό άξονα, έναν συνδυασµό που προτιµάται παραδοσιακά και είναι πολύ αξιόπιστος.

Υπάρχει ακόµα το νέο αναρτηµένο (A-pillar) τερµατικό που παρέχει µια καλή συνολική εικόνα των κυριότερων λειτουργιών των τρακτέρ µε ένα τροχό στην πλαϊνή κονσόλα που επιτρέπει την πλοήγηση στα µενού. Στα προηγούµενα µοντέλα 6Μ µπορούσες να χρησιµοποιήσεις το τερµατικό για την πραγµατοποίηση ενός βασικού autosteer, όµως πλέον οι αγοραστές χρειάζεται να αναζητήσουν τα τερµατικά G5 ή G5Plus µε διαγώνιο 12,8 ιντσών. Πέρα από την προαιρετική οδήγηση, αυτές οι οθόνες επιτρέπουν και τη λειτουργία ISObus αν απαιτηθεί. Η µεγαλύτερη παρουσία τεχνολογίας επιτρέπει επίσης την καλύτερη συµβατότητα του 6M αναφορικά µε το Κέντρο Λειτουργιών για τηλεµατική ή άλλα χαρακτηριστικά εξ αποστάσεως λειτουργίας.

Άλλες λεπτοµέρειες

  • Ο αναστρεφόµενος ανεµιστήρας Hägele προσφέρεται ως επιλογή.
  • Η υδραυλική αντλία παροχής 155λ/λεπ διατίθεται για τα εξακύλινδρα µοντέλα (195λ/λεπ για τα 6M230/250).
  • Ανάλογα µε το µοντέλο, η John Deere τονίζει ότι υπάρχει ανυψωτική δύναµη 5,700- 9,900daN.
  • Οι λειτουργίες auto loader και το ενσωµατωµένο σύστηµα ζύγισης είναι «ρεζερβέ» για τα τρακτέρ 6R οπότε δεν θα τα βρείται στη σειρά 6Μ.
  • Όλα τα µοντέλα είναι διαθέσιµα µε φλάντζες ή προσαρµοζόµενους άξονες. Τα µοντέλα µε βάση τιµονιού 2,80µ. και πάνω έχουν ελαστικά διαµέτρου 2,05µ.
  • Χάρη στο JD Link, οι αναβαθµίσεις λογισµικών εγκαθίστανται ασύρµατα και τα τερµατικά µπορούν να λειτουργήσουν εξ αποστάσεως.
  • Οι σειρές Μ και R παράγονται µαζί στο Mannheim. Η παραγωγή των νέων 6M ξεκίνησε τον ∆εκέµβριο.

Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η Agrotech Μποζατζίδης – Μητσιολίδης ΑΕ (τηλ. 2410/661995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μεταφορά 40% περισσότερου φορτίου επιτρέπουν τα νέα ελαστικά για αλωνιστικές της BKT

Ένα νέο ελαστικό ειδικά σχεδιασμένο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που σχετίζονται με τις ανάγκες συγκομιδής, όπως η πίεση που ασκούν οι διακυμάνσεις φορτίου λόγω πλήρωσης και εκκένωσης της δεξαμενής σιτηρών, παρουσιάζει η BKT.

Αποχωρεί ο Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Massey Ferguson στην Ευρώπη, Thierry Lhotte

O Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Massey Ferguson για τη ζώνη Ευρώπης-Μέσης Ανατολής (EMEA), Thierry Lhotte, αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία, έπειτα από 37 χρόνια. Διάδοχος του θα είναι ο Marco Mazzaferri.

Προτεινόμενα

Valtra Coach: Εξοικονόμηση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων με νέα εφαρμογή

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Valtra επιχειρεί να κάνει όλους ανεξαιρέτως τους χειριστές των τρακτέρ της ικανούς να μειώνουν όσο το δυνατόν περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, κάτι που οδηγεί και σε μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Επίδειξη μηχανημάτων Orizzonti και Alpego στη Νεμέα

Στη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου, τα μηχανήματα που είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά οι αγρότες της περιοχής αφορούσαν σε φρέζα αμπελουργική

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.

Οι «έξυπνες» θεριζοαλωνιστικές John Deere S7900 ξεδιπλώνουν τις αρετές τους στο profi Μαΐου

Η τελευταία αναβάθµιση δεν έδωσε απλά στη σειρά S µια νέα καµπίνα, αλλά είδε την John Deere να φτάνει την αυτοµατοποίηση της γκάµας θεριζοαλωνιστικών της µε ένα ρότορα σε νέα επίπεδα.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Αυτονομία και ηλεκτρικά μηχανήματα το επόμενο στοίχημα για John Deere

Η αφορµή για µια µατιά στο µέλλον της αγροτικής τεχνολογίας, όπως τη σχεδιάζει η John Deere, δόθηκε στη Θήβα και συγκεκριµένα στην εκδήλωση της Agrotech για τα τέσσερα χρόνια του τοπικού καταστήµατός της. Εκεί το Profi συνάντησε την Johanna Riecken, Customer Readiness Manager for Versatility Tractor  John Deere, και τον Thomas Vesel, Territory Business Manager John Deere, οι οποίοι και αποκάλυψαν κάποια από τα σχέδια της επόµενης µέρας, ενώ µίλησαν και για την «εξαιρετικά σηµαντική», όπως τη χαρακτήρισαν, συνεργασία τους µε την Agrotech.