Ανεβάζει τον πήχη με τα νέα τρακτέρ πολυεργαλεία Series 6 έμπρακτα η Zetor

Κοινοποίηση:

Μπορεί η νέα σειρά τρακτέρ Series 6 της Zetor να μην έχει λανσαριστεί ακόμα, όμως, Τσέχοι αγρότες ήδη είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν πρωτότυπους ελκυστήρες στα χωράφια τους. Ένας εξ αυτών είναι ο Tomas Srnec, ο οποίος τονίζει ότι τα πολυαναμενόμενα μηχανήματα της εταιρείας αποτελούν ένα σημαντικό βήμα για τη Zetor.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Φεβρουαρίου 2025

Ο Srnec με τον πατέρα του έχουν στην κατοχή τους περίπου 1.300 στρέμματα οργανικών καλλιεργειών, όπου αναπτύσσουν μεταξύ άλλων σιτάρι, ηλιάνθους και κριθάρι, ενώ εκτρέφουν και περίπου 100 βοοειδή. Όλα τα τρακτέρ στη φάρμα τους είναι από την Zetor, με εξαίρεση έναν ελκυστήρα 120 ίππων της Valtra, με το παλιότερο να είναι ένα 6211, οπότε δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να αποδεχτεί την πρόταση της κορυφαίας τσέχικης κατασκευαστή να δοκιμάσει τα πρωτότυπα μηχανήματα της σειράς Series 6.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά “Δοκιμάζοντας το Series 6 από το καλοκαίρι του 2024 μπορώ με ασφάλεια να πω ότι είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα μπροστά. Πρόκειται για ένα μοντέρνο μηχάνημα με πληθώρα αυτόματων λειτουργιών που δεν απαιτούν χειροκίνητες παρεμβάσεις, αφού το τρακτέρ προσαρμόζεται μόνο του σε κάθε εργασία ή στις συνθήκες του εδάφους. Για μένα τα Series 6 είναι ισάξια με πιο ακριβές επιλογές”.

Ιδανικό για όλες τις δουλειές

Η οικογένεια Srnec από το καλοκαίρι έχει χρησιμοποιήσει το πρωτότυπο Series 6 για μεγάλη γκάμα εργασιών, με τον ελκυστήρα της Zetor να καταγράφει εντυπωσιακές επιδόσεις. Στη διάρκεια της περσινής συγκομιδής το μηχάνημα της Zetor έσυρε παρελκόμενα 14 τόνων, ενώ χρησιμοποιήθηκε με δισκοβάρνα τεσσάρων μέτρων της Kuhn, με την κατανάλωση καυσίμων να είναι μόλις 7,5 λίτρα ανά 10 στρέμματα.

Σε άλλες δοκιμές χρησιμοποιήθηκε με ένα subsoiler με 11 δόντια της Lemken σε βάθος 40 εκατοστών, καλύπτοντας περίπου 700 στρέμματα. Η πιο απαιτητική εργασία έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όταν και τα Series 6 χρησιμοποιήθηκαν για το όργωμα ενός χωραφιού με αλφάλφα. Ο Srnec δήλωσε έκπληκτος με την άνεση του τρακτέρ να πραγματοποιήσει εργασίες ακόμα και σε απαιτητικές συνθήκες με ένα περιστρεφόμενα άροτρο της Kverneland. “Μολονότι οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν με ρυθμό τριών έως και πέντε χιλιομέτρων ανά ώρα, αυτό οφειλόταν στις συνθήκες και όχι στο τρακτέρ”.

Όσον αφορά τα συστήματα ελέγχου κατά τον Srnec όλα είναι καλοσχεδιασμένα και προσιτά. Το τερματικό 24 ιντσών είναι ευκρινές, ακόμα και για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Τα ψυκτικά και τα λιπαντικά είναι εύκολα προσβάσιμα, ενώ η αναγέννηση μέσω των φίλτρων DPF είναι πλήρως αυτόματη. Παράλληλα, δήλωσε ικανοποιημένος από την καμπίνα και τον άξονα ανάρτησης.

Τις τελευταίες εβδομάδες ο Τσέχος αγρότης είχε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει το πρωτότυπο τρακτέρ με μετάδοση eco με 54 μπροστινές και 27 ταχύτητες οπισθοδρόμισης, η οποία ήταν πολύ άνετη στη λειτουργία με το τρακτέρ να τρέχει ομαλά και την εναλλαγή ταχυτήτων να πραγματοποιείται άνετα.

Πληροφορίες από Profi International

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι 10 λόγοι που τα τρακτέρ New Holland T7 LWB με PLM Intelligence ξεχωρίζουν

Τα τρακτέρ New Holland T7 Long Wheelbase με PLM Intelligence με μέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 300 hp για εργασίες με PTO και μεταφορές, ξεχωρίζει για τις υψηλές αποδόσεις τους στο χωράφι και για την «έξυπνη» και άνετη καμπίνα τους. Παρακάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τα αγοράσει.

Μπαράζ αποκαλύψεων και παρέλαση μηχανημάτων φέρνει η Agritechnica

Η κορυφαία έκθεση αγροτικών µηχανηµάτων επιστρέφει 9-15 Νοεµβρίου έχοντας λάβει τελευταία φορά χώρα το 2023. Αν ο µεγάλος αριθµός νέων τρακτέρ και µηχανηµάτων που έχει ανακοινωθεί ήδη αποτελεί κριτήριο, τότε αναµένεται µια µοναδική εµπειρία. Ακολουθεί µια γεύση του τι θα δούµε.

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Προτεινόμενα

Οι 10 λόγοι που τα τρακτέρ New Holland T7 LWB με PLM Intelligence ξεχωρίζουν

Τα τρακτέρ New Holland T7 Long Wheelbase με PLM Intelligence με μέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 300 hp για εργασίες με PTO και μεταφορές, ξεχωρίζει για τις υψηλές αποδόσεις τους στο χωράφι και για την «έξυπνη» και άνετη καμπίνα τους. Παρακάτω ακολουθούν 10 λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τα αγοράσει.

Μπαράζ αποκαλύψεων και παρέλαση μηχανημάτων φέρνει η Agritechnica

Η κορυφαία έκθεση αγροτικών µηχανηµάτων επιστρέφει 9-15 Νοεµβρίου έχοντας λάβει τελευταία φορά χώρα το 2023. Αν ο µεγάλος αριθµός νέων τρακτέρ και µηχανηµάτων που έχει ανακοινωθεί ήδη αποτελεί κριτήριο, τότε αναµένεται µια µοναδική εµπειρία. Ακολουθεί µια γεύση του τι θα δούµε.

Ο «βασιλιάς» στο αλώνισμα ρυζιού John Deere S7 προσγειώθηκε Θεσσαλονίκη

Η κορυφαία θεριζοαλωνιστική µε ένα ρότορα της John Deere, S7, η οποία είναι ειδικά σχεδιασµένη για να φτάσει την αυτοµατοποίηση σε νέα επίπεδα προσγειώθηκε στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Εκεί η οικογένεια Τζιµούρτου – από το 1922-  και ο συνέταιρος της Βασίλης Βασιλειάδης καλλιεργούν 1.500 στρέµµατα ορυζώνων και πήρε την απόφαση να επενδύσει σε ένα µηχάνηµα που θα τις επιτρέψει να αυξήσει τις αποδόσεις της και να αλωνίζει «έξυπνα», απλά και γρήγορα.

Σχεδιάστηκαν για βέλτιστο συνδυασμό βάρους και απόδοσης τα Zetor Major CL

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων. Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωµάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.